- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Philips LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Fujifilm X
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
f3rdzs0
senior tag
Amúgy nagyon számít a vezetési stílus, itt eléggé kijön. A Porschevel pl én lazán 2 másodperccel vagyok lassabb (pedig anno csak azzal mentem), mint egy Hondával vagy Audival. De legalább hamarabb ki is pörgök vele
Tesztelgettem az elmúlt napokban, és nekem az Audi nagyon fekszik (kicsit talán lassabb mint a Honda, de sokkal stabilabb), de még ez se az igazi. Akarok a Ferrarinak adni egy esélyt, mert sokkal stabilabbnak érzem, szóval ha megtanulom vele, hogy hol a határ, akkor még akár lehet azzal vágok LFM-nek.
szerk.: Amúgy a Ferrari egyik hátránya, hogy nagyon nem szeretem a cockpit viewt benne A visszapillantó monitor kitakarja pont a jobboldali kanyaríveket, ezért eléggé figyelni kell, hogy hol járok épp.Amúgy én BMW-vel is gyors tudok lenni (relatíve magamhoz), de ott érzem, hogy a határaimat feszegetem és van még bennem több, plusz tényleg elég lélektelen szerencsétlen (viszont baormi stabil).
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
biker
nagyúr
a hond ajó, egy bajnokit letoltam vele, 6 futam + gyakorlók. egy baja van, ha hátulról megütnek akkor sokat veszít a tapadásból, mintha a diffúzor törés túl sokat venne el
luke addison féle nyomisetuppal borzalmas vezetni, rendes setuppal okElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
senior tag
Én Suzukázok a héten, Spa-n nem tudom magamat hasonlítani ehhez az időhöz, ott ACC-ben még nem mentem.
Én jobban szeretem a sprint futamokat, mint a 45 perceseket, pedig az is jó móka.
Suzukán néztem Split 1-ben a legtöbben BMW-vel meg Hondával mennek. Honda kinézetre, hangra, belső nézetre...stb. sehogysem tetszik nekem, úgyhogy azzal nem akarok menni, pedig állítólag a legjobb autó.
BMW-t próbálgattam, de nem értem hogy mennek azzal az autóval olyan időket. Marha stabil, de akárhogy próbálkozok lassabb vagyok vele. Nálam eddig 2 pályán is Audi, Merci, Porsche volt a sorrend, mármint ami a legjobb időimet illeti. -
v2
senior tag
Most írtátok le, hogy idióta, gyenge ai és gyök kettő mellette menni sokáig, aztán jön az sa! Ez miben tükrözi a gyorsaságot? Ezért van egy 80-as szerver meg az lfm tele gyökér balfaszokkal. Tisztelet a kivételnek! Ez aztán a jó rendszer. Én még azt is bele venném, hogy mennyire verseny tempó amit autózik a delikvens
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Bandit21
addikt
Fogalmam sincs mitől lett 27 az SA. Azt tudom hogy karrierre kezdett a gyerkőc de az első versenyen a Monza Lamborghini tesztek utan nem ment tovább mert hiába ment jol/szépen a kötelező boxkiallas olyan rohadt lassú volt valami miatt hogy mindig vissza esett de nagyon. Ezért rá hagyta. Egyedül körözött vele.
Én meg két éve egy spa porsce challenge be tettem pár 100 kört meg most a Kyalami ba. Ha a challenge ek közbe nézi az sa hogy játszom egy kanyarral setup al és bár 6-700. vagyon a listán nem űr de már egész jó idővel de mégis le von ha ki csúszom akkor ez baromság. Nyilván ha verseny van mások ellen akkor máshogy megyek mint amikor csak a legutolsó tized is számít és nem törik az autó.
Ez az SA ez honnan indul amúgy? 0 rol megy fel vagy 100 ről le?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
Hát, én még nem vagyok ennyire profi, örülök ha túlélem az első 3-4 kanyart! Én is igyekszem kimaradni a balhékból, ezért is végeztem az első 3 futamon sokkal magasabban mint ahogy Qualiztam, mert szépen elengedtem a tulkokat, akik meg össze is akadtak, úgy ahogy kell.
Utána meg hiába vagyok 0,5-0,8-al lassabb általában ki tudom védekezni azokon a pályákon a támadásokat amiket jól ismerek. De ehhez az is kell, hogy az LFM-ben azért vigyáznak a többiek.
Mondjuk e miatt a "szárnyalás" miatt meg rohadt gyorsan a legfelső Tier-ben találtam magam, ott meg csak pilláztam, hogy 2-3 mp-et (!) kapok az elsőtől. Hogy a francban lehetnek ilyen palik Rookie-k?
Az lenne az igazi profizmus, amit Te csinálsz, csak még hiányzik pár (ezer) km...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Bandit21
addikt
Na akkor itt a probléma. Küldj már egy képernyő fotót. Mert online én bal oldalt a Quick joint látom. Jobbra meg lenne a az a rész amihez az sa pontok kellenek.
De szerver választos részt nem találom sehogy. Nem lehet hogy azt csak bizonyos sa fölött engedi?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
Ezt értem, csak úgy érzem magam mint az az ápolt aki szerint mindenki hülye, csak ő helikopter… Nem vagyok hozzászokva hogy folyton pofoznak, miközben meg valaki ugyanakkora ELO-val 2 mp-el jobbat megy és egy másik Split-ben dobogón végez. De muszáj lesz belejönni…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Áh, a duct-okhoz még nem merek nyúlni, egyelőre csak a nyomásokkal akarok képbe kerülni. Azt kísérletezem, hogy 1 fok különbség valóban egy kattintásnyi változtatást igényel-e? Eddig úgy tűnik, hogy a koraesti hűvös idők kivételével jó ez az ökölszabály.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
mmdms
addikt
Ugy meg borul az egesz auto egyensulya, az aero -0,5 rol -0,8 ra, annyira alulkormanyzott lesz igy h jobb tobb benyaval.
Azt amugy eszrevettem, ahogy valtozik a vezetesi stilusom ugy a jonak erzett setupok is tok masok lesznek.
Tudatosan probalom leszoktatni magam a tul durva kormanymozdulatokrol, hajlamos vagyok tul agressziven dobalni az autot.
Jutubon nezegettem hotlapokat setuppal ehhez a bombolohoz, mindegyik setupban kozos a brutalis caster ertek. Ez segit nekik olyan hihetetlen rovid fektavot venni? Kiprobaltam korabban ilyen ertekkel, de annyira hirtelen mozdul az auto utalok igy vezetni, folyamat ellenkormanyozni kell, ahogy a hotlapos videokban is, ennek ellenere 15-16 os idoket futnak spaban.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
Nemreg megosztottad ha jol emlexem spa idoidet, mind szep konstansan 18 as ido, en csak nagy makkal tudok 19 ala menni, ergo lenyegesen jobb vagy. Plusz olyan konzusztenciat nem tudok mint te, eleg hosszu palya, es minimalis hibak minden korombe becsusznak. Nissannal en is pluszos aeroval mentem,de ez m6 annyira tepsi es elol van a suj, jobbnak erzem 0- -0,5 kozott. Ennek ellenere szepen fordul.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
A rajt utan 30 meterrel beleforgattak a falba. Ugyanolyan wreckfest ez igy rookiba mint egy pb szero. Es ez is 20 perces. Rookiba nincs is lehetoseg legalabb 30 percesre?! Mert akkor en maradok a cp nel, heti 1 max ket versennyel sose keveredek ki a rookibol, foleg ha folyton kiloknek.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Még visszatérve erre:
Itt már elég komoly difi van 5800x3D-hez képest, mert már nem 16, hanem 29 AI-val teszteltek. 5600x-hez képest meg 2x annyit köhög ki 7950x3D. Kemény.7800x3D várhatóan még jobb lesz. Hw unboxed-on vagy hol szimulálták 7800x3D-t 7950x3D-vel (letiltották a sima, nem 3D cache-es CCD-t és kaptak így gyakorlatilag egy 7800x3D-t) és így csomó helyen jobb számokat hozott, mint mikor alapból mindkét CCD aktív volt. Lehet kihagyom 5800x3D-t és 5600x-ről egyből 7800x3D-re váltok majd nyár körül.
-
GalaHU
őstag
Igazad lett…
Nagyon kevesen voltunk megint, és ez a csodálatos algorirmus inkább teletöm egy 30-as lobbyt, mintsem kettévágná 2x15-re. 21-es rajtszámot kaptam, tehát 6-ot kellett volna előznöm a 1500-2500-ös mezőnyben, hát persze.
19. Qualy (csodák nincsenek) aztán a rajtnál óvatos helyezkedéssel 2 helyet fogni, de utána kettészakadt a mezőny. 9 körig vonatozàs, egy körön át tartottam egy büdös Digót aki aztán a Mansell utáni jobbosban konkrétan kilökött úgy a francba, hogy 3 autónyi távolságból ram-molt.
Persze nem àllt meg, boldogan ment tovább. Nyilván többen is elhúztak amíg a bukótérben botorkáltam, de èrdekes módon a 21.pozíciót már rendes harcban is tartani tudtam, mert tök sportszerű volt a támadó.
Azon izgultam hogy ne menjen le a safety 5.0 alá, mert szerencsét próbálok inkább Imolán.[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Igen, a lefagyó gépem miatt megtanultam, hogy a DNF nem túl jó móka Igazából így 1300 határán van érezhetően az, hogy egy DNF esetén -70 ELO, de az már annyira lejjeb tol kategóriában hogy ilyenkor instant pódium és visszajön a vesztett pontok 90%-a, sima versenyen meg olyan top 10 körül vagyok (szóval az 1500-as álom még él bennem)
Jelenleg azt próbálom ki amit Aris egy videóban javasolt, hogy a Safe Setup-pal kezdek, és onnan építem fel a setupot. Egyelőre csak fél órát tudtam gyakorolni (előtte nem nagyon mentem Hungaroringen a játékban), és 1:45.5-nél járok, az 1300-1400-as tempó valahol 1:44.5 körül van, szóval valszeg az meg lesz még egy-fél óra gyakorlással és setup finomrahangolással.
#4759 GalaHU
Pontosan emiatt nem éri meg holt időben játszani, ezzel kezdhetnének valamit. Nekem szerencsére emiatt jól jön ki, hogy egyik pályát se igazán ismerem ACC-ben, szóval a hét elején elgyakorolgatok magamban, és mire sokan játszanának, addigra én is vállalható vagyok[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
biker
nagyúr
pontosan, meg kell jegyezni, mert online a divat hogy az első direkt elcsapja a be és kijárati táblát, szo..on mindenki utána
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
Ez az a fajta lecke amit csak egyszer kell elmondani...
Lenne egy racing-etikett kérdésem, pontosabban Qualy. Most hogy ezen a hosszabb futamon mentem, örömmel vettem észre hogy már 15 perc az időmérő, és így lenne időm 2x4 körre. Ez nekem nagyon hiányzik, mert még mindig nem tudom csak a külső hőmérséklet alapján vakon belőni a pontos nyomásértékeket.
De meglepődve tapasztaltam, hogy miután kirajzott mindenki a boxból, a célegyenes előtt 2 kanyarral megáll a komplett mezőny, és szépen mindenki kivárja, hogy a többiek állórajtot vegyenek. De így elvesztegetünk több mint egy percet, így már biztos nem fér bele nekem a boxkiállás. Nagy bunkóság lenne csak simán elmenni az ácsorgók mellett? Emlékeim szerint erről nem értekezik a versenyszabályzat...
Ők valószínűleg Qualy setuppal, őrült nagy dőléssel és lezárt fékekkel, 8 liter naftával mennek csak egy tempós kört, de nekem (még) nincs qualy setupom, így kell 2-3 kör a normális tapadáshoz.
Az tiszta sor, hogyha kék zászlóznak akkor elengedem a mögöttem haladót, sőt ha belehibázok a gyors körömbe és látom hogy 3-4 tizeddel sz@rabb, akkor is rögtön lehúzódom (bár ugye szabályzat szerint nem kéne) de ez a gyakorlat eléggé szürke zóna...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Én sprintben elengedem a mezőnyt és kb 1 perccel később állok ki felvezető körre. Ilyenkor általában marad mindig üres hely nekem, nem előttem kacskaringóznak a siető emberek.
A nyomást meg általában már előtte sikerül belőni gyakorlás alatt annyira, hogy ha nem is tökéletes, nem cseszi szét a versenyemet. Ez viszonylag sok stressztől mentesít, tudom ajánlani
A 45 perces versenyektől én még félek egy kicsit, elég nagy elköteleződés főleg, hogy a boxkiállás mindig izgalmas tud lenni, hogy sikerül-e vagy sem.
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
Ha ez a szokás akkor alkalmazkodom, bár ettől még hülyeségnek tartom. Simán lehetne lassan is menni, a fenének kell megállni.
Sajnos rendszeresen vacakol a belépéskor a LFM, figyelem a honlapjukon hogy mikor nyílik meg a szerver, a sorszám már előre be van másolva, de van hogy egy teljes percig kell frissítgetni mire egyáltalán megjelenik, és csak utána tudok belépni, addigra meg már tele a box...
Így viszont kuka a 2x4 kör...
csucsu52: Pedig tegnap közel 2 percet dekkoltam a domboldalon. 40-es szeró volt, mint a Körúton...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Hát ugye stabilan nem tudom hozni a 45 alatti időt, ezért volt türelmetlen a részemről
De úgy néz ki, ez a tempó ebben a kategóriában talán elég lesz. A setupon kéne még kicsit varázsolni, hogy ne dobjon el néhány kanyarban.Én még mindig abba a hibába esek, hogy ha az előttem levő, láthatóan nem tud normálisan lassulni és a hátába mennék, akkor belülre próbálok fordulni, ami nem épp ideális, mert nem figyelnek és belém fordulnak a kanyarban.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
Érhető és igaz de ez a kettő olyan tipikus szituáció volt hogy nagyon messziről jött a vétkes és csucsu gondolom épp valami küzdelem miatt a verseny ivtol messzebb volt kicsit és nem optimálisan gyorsított
Az első esetben meg kellett volna várni hogy túl menjen a 3 ön és a Mansell felé elmenni
A Porsche is ha vár a Mansell felé külső iven előtte megy be.
Ehelyett mindeketto tolta a megszokott ívet a megszökött tempóban és bele mentek.
Ráadásul ahogy írod békésen mentek tovább utána mert viszonylag kis tempó különbséggel koccoltak épp kanyar kozepen. O pörög ok meg mennek tovább minimális sérüléssel. Szívás. (Sajnálom).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
+1 a kékzászlós körözésnek a kocsi javítása után. Igazából megértem ha felcsesz és nem akarsz végig menni, de így hét elején még bőven belefér a gyakorlásba, de ugye embere válogatja, hogy a hot lapping mennyire tetszik Én is van hogy inkább ilyenkor kilépek és csókolom (szerencsére 7+os a SR-om, szóval nem igazán érint, hogy mot veszítek valamennyit, az ELO jelenleg fontosabb nekem azt meg úgyis bukom ilyen esetben).
#4788 csucsu52
Ez milyen ELO amúgy? Mindkétszer a mögötted levők voltak a hibásak (bár az elsőnél talán érthető, hogy mire gondolt a Porsche, az egyértelműen a rutintalanság, hogy nem volt türelmes).
Amikor kipörögtél és ott ütközted veled az meg már BAU igazából. Amíg a yellow flag nincs büntetve, addig egyszerűen túl kockázatos nem csapatni ezerrel. Plusz te még a jobbik eset vagy, mert fékeztél és nem gurulgattál ide oda.Az első esetben annyit tudsz ilyenkor tenni, hogy picit a fékre rálépsz, hogy a lámpád felvillanjon, jelezve, hogy para lesz. Igazából én az első kanyart is mindig így veszem a rajtnál, hogy már jó előre adok egy kis féket, mert sokan nem tudják, olyankor hol kell kezdeni fékezni.
LFM-ben nekem eddig az is pozitívum volt, hogy sokszor mikor valaki ennyire hülyeséget csinál, rád ír verseny után bocsánatot kérni.
f3rdzs0
-
biker
nagyúr
CDA Delta a program neve. alap cda setupra beírod a hőfokot, üzemanyagot, megmondja mi kell, vagy letölti a setup mappádba a módosított setupot.
Sajnos a cda3 setupok már esport setupok, max camber min toe jellegű. nem mondom hogy rossz, de életszerűtlen elől -0.4 hátul -0.1 toe, ebben ugye megegyezünk?
adok szívesen próbára, én megint előfizettem, de lehet lemondom megint. a delta kényelmes, de a ui béna
annyit nem hoz nekem, én már öreg vagyok...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
senior tag
Áhh, szóval ha kimaxolódik az érték, akkor pirosba írja ki? 1-1 pillanatra, mintha maxra ment volna, de pirosba nem láttam, akkor ezek szerint mégsem éri el a tetőt?
Nagy összehasonlítási alapom nincs, iRacingból jöttem ott is elő voltunk fizetve PDS-re (hasonló mint Coach Dave), és mikor elkezdtem ACC-ni nem akartam setupokat halászni, állítgatni így egyből elő lett fizetve Coach Dave-re. Szóval nem tudom mennyivel jobb, mint bármi. Gondolom sokat segítettem?!
Havi 10 euró, hosszabb távra nem lehet előfizetni sajnos.
Köszi!
-
Bandit21
addikt
Köszi igen ez van amikor a normális rajz van a rajt előtt a színes savokkal. Ez megvan mit kell csinálni ilyenkor. De tegnap rajt előtt valamiért ezt egylaltan nem mutatta. Eleve úgy rakott le hogy bár 3 voltam de az 1-2 előttem volt vagy 100 M re. Elsőre maradtam ott ahol indított, nem jött a zöld sárga rajtos rajz.
Előre mentem hozzájuk, ott sem. És a 70 es se, bár 69-71 el mentem. Aztán 1x csak zöld és -SAregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Laby
senior tag
Nordschleife után a legkedvencebb pályám, viszont most nyomtam 2 futamot rajta és olyan szinten felidegesítettek a lekörözöttek...Több másodpercet kapnak körönként, de 10-ből 7 legalább ostoba, és nem enged el időben, nem gondolkodnak.
Mielőtt megyünk fel a hegyre, ott vagyok 1mp-re, lengetik a kék zászlót 20+ helyeken mennek, nem csatáznak senkivel, és véletlenül sem állnak félre, megvárják még 0.3-ra beérsz a seggükbe a hegyen elején. Ahol nyilván teljesen esélytelen előzni, így a kör több mint a felét mögötte kell menni, és persze a hegyi szakaszon a leglassabbak. Olyan helyeken fékeznek amit nem is értek, így nyilván össze is törtem a kocsimat, mert bele kellett satuznom egy terhelésváltásnál.
Annyira idegesítő, és szinte mindenki ugyan ezt csinálja. Nem értem miből állna nekik megelőlegezni és félreállni előtte. Nekik sem jó ha a tükröt nézik egész kör alatt és tolja le valaki őket...Na mindegy, azért sikerült jó futamot is mennem. Imádnivaló egy pálya ez.
-
Géjza
őstag
De legalább konzisztenciában jó vagyok (kivéve utolsó kört, tolatás nem tett jót az utolsó szektornak ):
14-es és 15-ös kör egész konzisztensre sikerült.
Élmezőny viszont 2s-sel gyorsabb tempót megy... Hogy az első szektorban (amiben 2 kanyar van) hogy kapok 5 tizedet, azt nem vágom (miközben relatíve alacsony szárnyakkal megyek, jó a végsebességem). Középsőben az tiszta, hogy sokkal gyorsabbak nálam, az utolsó szektor meg elég rövid.
-
Bandit21
addikt
En tegnap hangerőt húztam le reflexből a Windows tálcán mert kényelmesen ültem már a szék -pedal kombóba és onnan nem értem el a hangfal potit.
Mondjuk a játék menüben is le tudtam volna halkitani de reflex volt az alt tab.
Érdekes hogy Nálad is TM de ott nem zavar. Na mindegy, játék közben játszani fogok ezentúl. Ha ordít, ordítregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen egeret válasszak?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- További aktív témák...