Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fatal`
titán
Nekem sikerült belőni, de mire teljesen jó lesz (maxhoz közeli graf azon a felbontáson) az még vagy 2-3 VGA generáció, a jelenlegi HMD-re. UE nem a legjobb VR-ra valóban, csak sokan reménykedtek, hogy majd a DLSS segít. De nem, mert egy mosott ocsmány xar lesz az egész.
[ Szerkesztve ]
-
v2
senior tag
Üdv. Vajon azt meglehet oldani a játékban, hogy ha valaki kék zászlót kap mondjuk ötször egymás után akkor DQ legyen a jutalma? Most Monzában a 15. versenyzett a 2. pilótával és kétszer kilökte. Körökön át lengett a kék zászló. Valamint Monza célegyenes végén azt a három hungarocell táblát betonból kéne önteni. Én nem beszélek Angolul és a google fordító nem jó. Szeretnék megkérni valakit, hogy írjon a Kunos fórumra
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Géjza
őstag
Mindenki más. Engem az offline, AI-s dolgok (nem csak autószim) abszolúte de nem izgatnak. ACC-ben mindig ugyanazokban a kanyarokban lassúak, bénák, nem nagyon fog belehibázni, overdrive-olni, nem úgy védekezik, mint egy húsvér ember, nincs benne semmi váratlan, ez nekem zéró kihívás, amire 1 percet sem vesztegek.
De sajnálom, hogy leteszed a fanatec-es lantodat és inkább banditákat lődözöl.
-
Géjza
őstag
Azaz.
Látom, hogy hogy mennek át rajta mások (2-esben át a nagy hurkákon), de ha én megpróbálom kb ugyanúgy csinálni, akkor repül, pörög-forog az autó.
Most néztem pár ferraris setup-ot, ott pl nagyobb berugózást engednek meg elöl. Nálam 2-esen van (tehát nagyon minimális berugózást enged meg) és gondolom felkoppan és dobja az autót.
Világ minden pénzét utalnám neked.
-
Géjza
őstag
Kössz, kipróbálom! Na látod, csak nem kéne visszavonulnod még, először nevelj fel egy újabb pilótagenerációt.
Amúgy nekem Imola messze-messze a legnehezebb pálya. Kb minden kanyarja nehéz, xopatós, nagyon könnyű elbaxni, túllőni. Nehéz (nekem) egy jó kört összerakni ott. Vagy csak a setup-om nagyon xar és emiatt küzdős. Vagy én vagyok gyenge (de ez kizárt ).
-
-
mmdms
addikt
Elképesztően szép stílusban vezetsz, és a tamburello féktávját egyszerűen nem is értem. Hogy tudsz ennyire későn fékezni? Ennek mi a titka? Csak ott vesztek saccra 7-8 tizedet hozzád képest, talán egyedül a Tosa kigyorsításán tudok vmit visszahozni, valószínű az is a kocsik különbsége lesz csak, lexussal egyesbe is normálisan lehet állni a gázon az apex után.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Szép karika. Még gyúrok Imolára, jó lesz.
Mai CP futamok: még egy ilyen tré 3 futamom nem volt az életben. Első futam, indulnék, kiba könnyű a kormány, mintha nem lenne FFB. Mondom wattafakk. Próbáltam mahinálni mindent, nem sikerült rendberakni. Na gondoltam, annál rosszabb nem lehet ELO szempontjából, mintha kilépnék, mert visszalépni nem fogok már tudni és akkor tökutolsónak fog rangsorolni. Úgyhogy végigcsináltam a futamot így. 2. kör R180-ban elszálltam, mint a győzelmi zászló, 2 és fél perc javítás. De nem szállhatok ki, mert tökutolsó leszek. Valahogy végigcsináltam, talán 17. lettem 2 kör hátránnyal.
2. CP futam előtt játékból ki-be, elindulok, ott meg qrvaerősnek éreztem FFB-t. Megint elkezdtem varázsolni és elfelejtettem, hogyha ACC közben megnyitom TM vezérlőprogiját, akkor megint ugrik az FFB. És valóban, megint elszállt az FFB. Még 1 versenyt letoltam így, mert hát ha kilépek, akkor tökutolsó leszek ügye és megy lefelé a ratingem, mint állat. Itt már egész jó voltam, 6. lettem talán.
Na mondom k. anyád, full gép restart, ACC indít, megint csak nagyon erősnek, vezetethetetlennek tűnt (lehet abban a 2x fél órában megxoktam a minimális FFB-t, valamennyi azért volt, de pillekönnyű volt). Akkor már csak a játékban gain-t és damperinget vettem vissza, így már jó lett. Erre az egész CP "hétvége" meg monszun esős volt... Ó mondom, mi jöhet még ennyi xopás után... De persze lett folytatás.. Az, hogy rajtnál telibevertek és nekem jött a fél mezőny és uccsó helyre kerültem 40s damage-dzsel, az még semmi volt. A 10. perc környékén elnémult a fülesem... Ki-be kapcsoltam, semmi... Dongle-ja megfelelően villogot, látszólag össze voltak fütyülve a fülessel, de pl kihúzni nem mertem, mert akkor ACC közben hátha bedob valami remek vindóz ablakot. Szóval monszun esőben, hang nélkül, 40s damage-dzsel toltam le az utolsó 20 percet. Álomszerű volt... 7. hely. Mondjuk nem sokan értek célba.
Damage (rating) limitation volt ma, így is sok ELO pontot vesztettem minden marhaság miatt.
-
mmdms
addikt
Mindenképp megnézném mert érdekel, csak állítsd át a jogokat a drive-ba.
Az agresszív presetben NEKEM nagyon magas a hátulja, és azért viselkedik furán, néha menthetetlenül eldobósan. olyan 80 mm feletti értéknél már ilyen, túl alacsonynál meg átmegy orrtolósba. És kb mindegyik pályára bőven 80 feletti a preset.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
-
mmdms
addikt
úgy vetem észre kihívást keresel de evvel a kocsival ez megsüvegelendő idő.
Kb fél éve mikor evvel kezdtem az acc-t, nem érettem hogy lehet a 150-es táblánál fékezni monza célegyenes végén, nekem már a 200-asnál kellett, nem egy tömegkarambolt okoztam.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
v2
senior tag
A Reiter Engineering GmbH & Co Kg egy 1994-ben alapított német versenycsapat. A cég nevét Hans Reiter mérnökről és alapítóról kapta. 2000-ben Reiter egy Lamborghinivel nevezett az FIA GT bajnokságban a csapat által épített saját Diablo GT-vel. 2003-ban a Diablo GT-t az újabb Lamborghini Murciélago R-GT váltotta fel, az Audi Sport fejlesztésével, majd a Gallardo és Camaro GT3 -asok konstruktőrje lett az FIA GT3 Európa-bajnokságon , majd később az ADAC GT Masters .. Amellett, hogy a gyári csapatokat a megfelelő bajnokságokban vezeti, a Reiter autóit más csapatoknak is gyártja és adja el különféle felhasználásra.
Jelenleg a Reiter Engineering gyártja a KTM X-Bow GT4-et, a Lamborghini Gallardo Reiter Extenso R-EX-et és a SaReNi Camaro GT3-at.MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
mmdms
addikt
Bekormányzáskor orrtolás mer nem tapad az eleje, kigyorsításon táncol mer akkor meg a hátulja, emberes móka a középmezőnyt is tartani vele egy 20perces sprinten.
nálam úgy működött valamelyest jobban ha alaposan orra billentettem
Néztem én is pár videót róla anno, azt mondták ezen a kocsin lehet a legjobban gyakorolni a tail brakinget, mer másképp nem kanyarodsz be vele.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Én erre most még képtelen lennék. Nálam minden kör kvali kör versenyen is. Csak magasabb tc-vel és ABS-sel megyek. Amikor a seggedben vannak, akkor nem fogsz elkezdeni picit sem hamarabb fékezgetni, mert simán bedobják féktávon a vasukat.
Akkor szoktam visszább venni és nem tolni ki a szemét, ha verseny végefelé vagyunk és nincs a közelembe senki. Akkor már nem kockáztatok, biztonságban végiggurítom a gépet (kb 1s lassulás per kör).
-
Géjza
őstag
Tegnap is volt egy olyan send it... 1. helyet buktam vele, csak mert látott 1 centis rést. Az már mindegy volt, hogy nem tudott megállni féktávon és hiába hagytam neki 2 autónyi helyet, belém understeerelt és kirakott a bukótérbe (és mint aki jól végezte a dolgát megnyerte a futamot). Nem kicsit voltam pipa.
Valószínű hosszabb endurance versenyen xarsz bele abba az 1 poziba, inkább elengeded, majd visszahozod mikor ledarálta a gumijait. De egy sprint versenyen sokkal nagyobb eséllyel bedobják, aztán lesz ami lesz.
-
Géjza
őstag
Igazából nem rá, hanem a balfaxkodó lekörözöttekre voltam mérges. Őt 25 percig tartottam a 30 perces futamon (minimálisan gyorsabb volt, de előzni nem volt esélye, csak a lekörözött miatt nyílt egy minimális rés, amibe kétségbeesésében bedobta 25 perc xopás után.
Nincs ezzel gond, csak adja vissza a pozit, ha már tisztán nem tudott megelőzni.
Akkor mérges voltam, rá 10 percre már semmi. Jó 25 percet meccseltünk, ez már megérte. Valószínű a lekörözést is jobban, határozottabban fogom csinálni legközelebb, hogy esélyt se kapjon a hátuljövő.
Ezektől nekem nem megy el a kedvem. :)
-
mmdms
addikt
Tegnap este gurultam egyet publikon zolderben, az oke ha megeloz, de elborult az agyam a masodik nagyon levagos sikanba 4 x lokott meg hatulrol, na aztan tobb se kellett nekem se, a sikan utani dupla jobbosba belekuldtem a falba. Es meg o irja h tanuljak meg veszteni. Meg jo hogy lassabb vagyok ha fektavon ketszer es a ket kanyarcsucsponton meglok, gyakorlatilag nem volt egyensbe a kocsi az egesz sikanba, miatta. Az egesz verseny egy dodzsem volt. Katasztrofa.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
Lagunan meg nem is mentem ebbe a jatekba, pc1 be baromi nehez volt jo kort osszerakni, es careerbe brutal volt a 100% os ai, picit megutaltatta velem.
Amugy ha nem basztatnak folyamat verseny kozbe eszembe se jut kilokni valakit, de ha paraszt es folyton lokdos mint ez a meleg akkor menekuljon elolem amerre tud.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Google Drive
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Okos Otthon / Smart Home
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...