- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Steam Deck
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
válasz unrealnoise #17 üzenetére
Azért én ebben nem lennék annyira biztos. Én inkább a 30 eurós alapárra számítok és utána több dlc-re.
Azzal, hogy úgy néz ki, hogy eleinte csak Blancpain lesz kicsit az árazásnak is odavágnak. Kevés autóval jól meg kell gondolni, hogy mennyit kérnek el érte.
Eleve a korábbi részről (amihez a sok gyári tartalom mellett rengeteg minőségi mod is van) is át kell csábítani a játékosokat, illetve ott van a konkurencia is:
-60 euroért fullos RaceRoomot lehet venni
-30-ért rFactor 2-őt, aminek bármennyire is megvannak a nyűgjei, bizonyos dolgokban a legjobb.
-60 a teljes Automobilista (és nagyon gyakran akciózzák), amiben nagyon változatos tartalom van, sok pályával, nagyon jó force feedback-kel, fizikával.
-Pc2 is 60, rengeteg autóval és pályával (a teljes 90 euro)
Szóval van bőven konkurencia, óvatosan kell majd árazni. A Blancpain-nel és a multiplayer rankinggel nem lehet mindenkit megvenni. (Engem mondjuk pont igen )[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
#70869248
törölt tag
válasz unrealnoise #19 üzenetére
Mindenkinek van véleménye. Unalmas már sztem hogy évek óta ez a nóta, akár a GTR volt az aktuális kedvenc akár az LFS.
Az ACC egy játék, lehet játszani a többivel is, mivel az is játék. ..és bizony nem mindenkinek az iR az atomübrer, se fizikában sem körítésben, ahogy nem mindenkinek az rF2 sem...és persze az ACC sem.
végignéztem ahogy szétcincálta ez a hozzáállás a szimeseket, szomorú hogy még mindig itt tartunk. -
#70869248
törölt tag
válasz unrealnoise #21 üzenetére
nyugi, a lényeg hogy az hogy te (vagy más) mit tart istencsászárnak az nyugodtan megmaradhat nálad, nem biztos hogy kiváncsiak rá mások, és sokszor csak problémákat szül. Megvan ennek a lélektana, mint amikor valaki qva hangosan hallgatott Walkman-t, vagy most a telefonon zenét..mert amit az ember maga szeret azt gondolja másnak is jónak....hát nem az, vagy nem feltétlen az.
ennyi. -
guftabi96
addikt
válasz unrealnoise #19 üzenetére
"Az ACC nem AC2."
Pontosan."Az ára meg miért ne lehetne 60? Az F1 sorozatnak mennyi az ára premierben? Naná, hogy 60."
Amiért sok lenne a 60:
-Ahogy te is írtad, ez nem AC2
-A Blancpain ahhoz kevés, hogy ennyit elkérjenek érte ilyen konkurencia mellett.
Értem én, hogy az F1 is 60, csak éppen az F1 minden tekintetben egy szélesebb körnek szól:
Már maga az F1 is összemérhetetlenül népszerűbb, mint a Blancpain, illetve a hivatalos játék is sokkal jobban kedvez a tömegeknek, mint a szimulátorosoknak. (Amivel nincs is semmi baj)
(Mellesleg a 2017-ben sem csak 2017-es autók vannak).#KeepFightingMichael