Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 19ati93

    senior tag

    válasz tusi_ #1906 üzenetére

    Alap AC AI hát szerintem eléggé 0 volt. Persze vannak még annál is rosszabb AI-val rendelkező játékok manapság is, de az a AC AI nem volt valami nagy cucc. 3-4 éve sem. (Szerintem.)

    rF2, F1 19-20: Az AI tud védekezni pl. F1-ben behúzodik eléd az autó hogy védje a belső ívet mikor támadsz, aztán képesek arra hogy egy kanyart úgy vegyenek be veled együtt hogy egymás mellett vagytok és nem lök le/ki a pályáról. Próbálja tartani a saját nem ídeálís ívét. Esetleg ha nagyot divebombolsz az AI mellé ő is próbál később fékezni és van sokszor hogy elfékezi magát.. egy nagy füstöléses fékezés után lecsúszík az ideálís ívről és aztán tiéd lesz a pozíció.

    rF2 és F1-ben is több kanyart megtudsz tenni simán folyamatosan egymás ellen/mellett az AI-val. Visszatud előzni az AI ha úgy jön ki, nem csak "fake" próbálkozások vannak. F1-ben jóval könnyebben a DRS és az ERS miatt.

    Ja meg még ami nekem tetszik hogy egymással is harcolnak az AI-k. Élmény nézni néha ha pont előtted történik. :D AC, ACC-ben kb ez sosincs. Csak vonatoznak az autók.

    Sok hibája van a Codemasters féle F1 játékoknak de AI-ban szinte biztos ez a legjobb a sim piacon. rF2-nél meg sok a módolt pálya így változik az AI minőség pálya függően. Viszont az is nagyon jó AI téren. Védekezésben kevésbé, de minden másban kb ugyanazt tudja.

Új hozzászólás Aktív témák