Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enton

    addikt

    Noh, most akadt egy kis időm olvasgatni a hivatalos forumot és van itt minden kéremszépen:

    A few instructions for VR.

    Center view: CTRL + Space

    In-game navigation is possible via Gamepad or D-pad. Make sure you configure your navigation and enter/back keys in regular rendering mode before launching VR.

    In Documents/Assetto Corsa Competizione/Config/ you find a vrSettings.json, where you can edit the ingame HUD and the UI, including tracker lock and draw size.

    In-game keys to adjust the HUD and Menu layers are CTRL+left/right to move forward/backward, and CTRL+shift+left/right to scale up/down. Your settings will be saved in the aforementioned vrSettings.json file.

    layer type options: 1=tracker locked (default) or 2=face locked
    if you want your hud/racing menu moving with your view, put 1. if you want them to be fixed, set 2

    spectator mode options: 0=disabled, 3=distorted, 5=single eye (default)
    this setting is to choose what to see on your monitor

    Cycle press F2 key in-game to cycle to the HELP HUD, where you can also see the hotkeys.

    Csak ha nem olvas utána az ember akkor minderről le is marad, de már tegnap láttam hogy hamarost jön a vr fix hogy legyen egér és teljes billenytűzet támogatás menüben is("esc" az eddig is ment).
    Plusz van ilyen plusz kódsor unreal engine jóvoltából.
    Itt a fajl ami módosítandó:

    C:\Users\YourUserName\AppData\Local\AC2\Saved\Config\WindowsNoEditor

    and edit:
    Engine.ini

    [ConsoleVariables]
    r.TemporalAACatmullRom=1
    r.TemporalAAPauseCorrect=1
    r.TemporalAASamples=4
    r.Tonemapper.Sharpen=2

    You need TAA set to 'High' ingame for this to work properly.

    Én még csak a tonemapper sort probaltam 3assal, de talán jah szebb is lett.

    "mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

Új hozzászólás Aktív témák