Hirdetés
Hozzászólok Aktív témák
-
19ati93
aktív tag
válasz
ForRedGlory #1501 üzenetére
Én is kb az alappal (agressive preset) megyek mindig.
Fék pad 1-es, TC 2, ABS 4, és ennyi. :D -
tusi_
őstag
-
tusi_
őstag
válasz
MPowerPH #1502 üzenetére
Probaltam, sajnos rosszul van szimulalva. Az fek250 nel nem blokkol egy 1300 kilos autonal a valosagban, nem eleg erős, hogy ekkora mozgasenergiat megfogjon. Sajnos a gameben mar a legkisebb érintésre is blokkol. Porsche cup ozni szoktam, de sajonos nem realisztikus, ac jobb volt ebben
[ Szerkesztve ]
„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
tusi_
őstag
válasz
MPowerPH #1502 üzenetére
Abs akkor jo, ha nem tudsz egyenes vonalban fékezni. Ha kozben fordulni is kell, akar minimalisan is, akkor a terheletlen - iv belso - blokkolni fog. Akkor jol jon az abs, raadasul a magasabb fokozoat. Monzaban 1 es abs el megyek, szinte csak egyenes vonalu fektav van, viszont pl barcelonaban 3 assal. Most AMG vel megyek a ligaban
„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
tusi_
őstag
Ha fekezel egy ekkora doggel, akkor mondjuk 260 kmh sebessegnel attolhatod a fekpedalt a motorterbe, nem fog blokkolni a kerek. Ha viszont lassul az auto, akkor csokken a mozgasenergia - tomeg x sebbesseg- es a fek mar megtudja allitani a kerekeket. Ezert a versenyzők is ugy fekeznek, hogy padlo, aztán amikor csökkent a sebesség, akkor lassan engedik vissza a pedalt, hogy ne blokkoljon a kerék. Rgo, nyomsz egy padlot es aztan csökkented a fekpedal nyomasat, de ugy, hogy meg mindig erosen fekezel, de nem csutkan. Sokat kelk gyakorolni, de nagyon hatasos. Ezt hijjak treshold brakingnek
[ Szerkesztve ]
„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
PeAdam
tag
Azért a multiban az röhej, hogy 4 versenyből 3-szor belém jön, vagy kiforog elém valami agyalágyult és az Én safety ratingemből is ugyanúgy levon a rendszer a legkissebb koccanásnál is, holott esélyem sincs elkerülni. Azért erre vonatkozóan még dolgozhatnának a problémán mert 82 -ről most 77-re esett vissza a SA ratingem a sok balféknek köszönhetően. 80-as SA alatti szerókon meg annyira nem fasza menni, mert ott tényleg sok az amatőr, barom. Monzában is 1. kör 1. féktávon pole-ból indulva is át kellett vágnom az első sikánt, különben belém jöttek volna hátulról a 70-es szerón
Szerintem ameddig nem tolom fel vagy 85-re az SA-t addig csak single playerben fogok menni.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 2600X, 16Gb HyperX Predator 3200 MHZ RGB, RX 580 Asus Strix T8G
-
guftabi96
addikt
Én -lekopogom- mostanában egész jó versenyeket fogtam ki. Igaz ehhez nagyban hozzájárult az is, hogy sokszor meg sem próbáltam beleállni egy csatába, hanem inkább hagytam, hogy menjen az ellenfél, mert kb biztos kocc lett volna a vége, ha én nem hagyom magam.
Sajnos muszáj így menni, mert máshogy meg boxzsáknak használnakEgyébként az utóbbi pár nagyobb update után nektek jelenleg melyik a kedvenc autótok?
Én azt vettem észre mostanában, hogy az Aston (az újabb Vantage) nagyon fekszik. Nem ezzel vagyok a leggyorsabb, mert pl most a Mclarennel is szinte egyből jobb időt futottam Monzában, mint az Astonnal kb bármikor. Sokkal konstansabb vagyok, nem nyírom annyira a gumikat vele. A Porsche még mindig meg akar ölni, a Lamborghini meg hiába érzem talán a leggyorsabbnak, sokkal idegesebb és kíméletlenebb, mint az általam most annyira megszeretett Aston#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"
-
PeAdam
tag
válasz
guftabi96 #1518 üzenetére
Lehet énis erre a taktikára váltok, hogy inkább bizonyos helyzetekben feladom a fenébe a pozíciót... annyival is kevesebb a kockázat.
Az autókra reagálva, szerintem is lehet komolyan számolni az Aston Vantage-el, főleg aki a könnyen kezelhető autókat szereti, vagy még kezdő. Azzal sanszosan sosem lesz olyan, hogy elszalad a hátsója. Nagyon stabil, viszont motorerőben meg gyengécskébbnek tűnik, mint a legerősebb autók. Én mostanában legtöbbször a Lamborghini Huracan Evoval, vagy 2015-össel megyek. Nagyon jó az egyenesekben is, illetve a Hungaroringen is jól tartja a tempót.
Az AMG mercit is nagyon szeretem, viszont azzal előfordult, hogy eldobtam 1-1 élesebb szituációban.Ryzen 2600X, 16Gb HyperX Predator 3200 MHZ RGB, RX 580 Asus Strix T8G
-
Géjza
aktív tag
válasz
MPowerPH #1517 üzenetére
F1 2019 dettó ez... Idegesítő. Baku futam, utolsó kör, 3. seggében loholok, utolsó lassú kanyarból jó a kigyorsítás, közeledek rá, megjön a DRS, már mellette vagyok, célvonalig megelőztem volna, erre rámrántja, nekivág a falnak, befut ő 3-nak és az én safety ratingemet húzza le a végén...
-
Géjza
aktív tag
Nemrég vettem meg én is ACC-t (mikor kb 2 hete akciózták), ismerkedem vele, de kezd behúzni, nagyon tetszik. Nekem is az Aston tűnik az egyik legjobban kezelhető autónak, könnyű vele stabil köröket menni, nem kell annyit birkózni vele. Setupolás még nem volt (nem tudom ez mennyit változtatna a képen), default setuppal mentem mindegyikkel.
-
guftabi96
addikt
Igen, motorerőben gyengébbnek érződik valamivel, mint mondjuk egy AMG.
És tényleg talán az egyik legjobb kezdő autó. Mondjuk már tényleg annyira stabil, hogy én a napokban utánanéztem a setupolásnak (agressive presettel mentem mindig és csak a szárnyat és rake-et változtattam), hogy túlkormányzottabbá tudjam tenniNekem bevált ez a "taktika". A béka segge alatt lenne a safety ratingem a sok hülye miatt, ha ezt nem csinálnám. Inkább megyek a bukótérbe, kavicságyba és menjen a hülyéje előttem, mint hogy kiüssön. Majd valaki mással biztosan össze fog akadni és akkor előzök kettőt
(#1521) Géjza
Az alap agressive presetek elég jók. Guminyomáson érdemes a körülményeket figyelembe véve változtatni és ha ez pipa, akkor nagyon jó köröket lehet velük menni.#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"
-
19ati93
aktív tag
válasz
guftabi96 #1518 üzenetére
NSX EVO elég erősnek tűnik kb minden pályán, meg kegyes is úgymond. Nem nehéz vele a határon menni és majdhogynem lehetetlen eldobni.
720S amúgy a kedvencem, de az fékezés alatt érezhetően nem a legjobb a többiekhez képest. Valamivel rövidebbet lehet fékezni majdnem mindegyik 2019-es EVO autóval.
-
Yahhher
aktív tag
válasz
guftabi96 #1518 üzenetére
Szia.
Érdekes amit a 911-ről írsz ( és már más is írta ), nekem atomstabil az autó, meg se tudom forgatni
. Melyik 911-ről van szó, mert több is van, nem lehet, hogy ekkora a különbség közöttük? Én aztán minden vagyok, csak profi nem :-)
Üdv B.
u.i.: 1 szavazat stabil, jó autóra: 2019-es Porsche
Talán ez a rendes neve: 2019 Porsche 911 GT3 R (991-2)[ Szerkesztve ]
-
Caliber92
csendes tag
Az Aston stabilnak stabil, de rajtnál 1-2 autó tuti megelőz amíg megjön az ereje. Monza célegyenesben is kínszenvedés még szélárnyékból is előzni 0-ás szárnnyal.
-
tusi_
őstag
válasz
Yahhher #1524 üzenetére
A GT3 R egy nagyon gyors auto, az 1.3.10 Update ota mar a kerbeket is lehet hasznalni vmennyire, korabban remalom volt. Irtam vhol fentebb, hogy titkos fegyver lett a Porsche, viszont nehez vezetni. De ha megtanulja az ember, hogy nem visz be nagyobb sebesseget a kanyarokba, inkabb az exiten nyer vele, akkor rettenetesen gyors.
Korabban linkeltem egy BoP listat, az alapjan eleg jol fel lehet terkepezni, melyikek a nyero autok. Ez nem F1, hogy mindenhol a Merci a leggyorsabb, itt vannak palyak, ahol bizonyos autok gyorsak, masik palyakon, csak Top3 a BoP miatt. De az R8, AMR, 911, 720S nagyon kiegyensulyozott, mindenhol minimum Top5.
„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
guftabi96
addikt
válasz
Yahhher #1524 üzenetére
Pedig én is arról a Porsche-ről beszélek.
Más a stílusunk. Nekem alapból nem fekszenek a középmotoros és farmotoros autók. Még a középmotorosokhoz tudok alkalmazkodni kis gyakorlás után és megfutom velük azokat a köridőket, mint az orrmotoros társaikkal, de ilyenkor is azt érzem, hogy folyamatosan azon dolgozok, hogy NE úgy vezessem az autót, mint ahogy nekem az "természetes" lenne.
A Porsche viszont már tényleg az a véglet számomra, ami már annyira más stílust követelne meg, hogy inkább nem is erőltetem.#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"
-
SoldierL
senior tag
Sziasztok! Tegnap olvastam, hogy konzolokon 30 fps-el fog futni. Az én esetemben (xbox one s) 900p-30 fps. Előrendeltem de most nagyon elbizonytalanodtam. Szerintetek élvezhető lesz ilyen minőségben? A PC2-őt élvezem pedig az sem fut 60 fps-el. Valamint az első AC és ACC között nem látok akkora különbséget nem beszélve arról, hogy több jármű is van benne. Mit gondoltok? Megéri?
[ Szerkesztve ]
-
tusi_
őstag
Nekem a kedvencem lenne a Lexus, mert szivomotoro- es japan auto b.zi vagyok, raadasul szvsz a legszebb auto a jatekban, de nem latok ki belole, az A oszlop kitakarja nemely balos apexet ezert elvétem oket. Lasd Spoon kanyar masodik resze Suzukaban....
Nem tudom masok hogy mennek vele, de nekem sajnos igy nem jo.
A Lexus nagyon stabil es gyors. Sehol sem a leggyorsabb, de top5 os auto, jo valasztas
Azzal akartam indulni a ligaban, de AMG lett belole, az is nagy szivo„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
tusi_
őstag
válasz
SoldierL #1528 üzenetére
Szerintem minden konzolos jatek 30 fps-en fut, hisz tv-re van tervezve. Szerintem elvezheto lesz, mar varom Jardier riportjat rola. Amin le fognak venni az tuti az arnyek, a legnagyobb fps zabalo feature.
AC az uj sol/shaders patchel sokat javult es szep is szerintem, de azert az ACC mas vilag. Az auto detail jo az AC ben is, de a palya nagyon mas. Amellett a 2 jatek fizikaja osszehasonlithatatlan, ACC ha gt3 rol van szo verhetetlen. Annyira mas erzes vezetni ACC ben, hogy utana az AC arkadosnak tunik. Nem az, nagyon jo volt a maga idejeben, de az ACC mellett elavult. 1 honapig volt iRacing accountom is, de nekem gyengebbnek tunt AC mellett is, igy hanyagoltam is, miutan lejart az egy honap probaido...
AC-t szemelyszerint akkor veszem elo, ha Nordschleife, vagy Le Mans van teriteken
[ Szerkesztve ]
„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
tusi_
őstag
-
ferensz
senior tag
60 fps-en futó konzolos játékok
Azért van bőven 60 fps-en futó játék konzolon is.
"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
tusi_
őstag
válasz
ferensz #1534 üzenetére
Okay, regen nem konzoloztam. Mivel a jatek egy eleg eros PC-n is nehezen fut, gondoltam hogy az ujjabb cimek is "csak" 30-on futnak.
En ugyan megrogztott PC-s vagyok, de kivancsi vagyok a konzol verziora.„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
tusi_
őstag
Lehetseges, en szeretem latni, mikor, hova, mennyire kell kanyarodnom.
Suzuka Spoon kanyar 2. resze meg ennel is rosszabb. Ott semmit nem latni a kanyarbol es az raadasul meg rettentoen trukkos is. Ha ott rossz a turn in, akkor cseszheted az egesz egyenest utana. Ez az a feluljaros resz....„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
Rico33
aktív tag
Ti sokat setupoltok, vagy pl az agressiv finomhangolása és kész?
Néztem Jardiert, szakadó esöben száraz gumikon jobban megy mint én száraz idöben optimális pályán ( jó, ez annyira nem nagy kihivás), közben csetet olvas, folyamat beszél, kutyátsimogat. Ő akkor már egy alien?
-
tusi_
őstag
Az a javabol
Kb 15 eve jatszik szimekkel, azert az nagy elony. De nagyon jo fej gyerek en csipem
En Agressivval megyek, TC,ABS, gumi nyomas allitgatas es neha kis ARB 1-2 klikk. Melyebb setuphoz ismeretek kellenenek..
„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
Rico33
aktív tag
Jahogy 15 éve...én már kb 15 napja, kezdem érteni a különbséget😁
Setuphoz Viperconcept videjóit nézem, nagyon jól elmagyarázza ( vagyis csak irja ami jobb), rengeteget jegyzeteltem meg tanultam belöle, de van hova fejlődni.
Akkor eröltetem az agressivet ha jo, max finomhangolom pályánként a gumit. -
tusi_
őstag
válasz
ferensz #1534 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=cM8aSeQskgg
Elso review. Nemetul gagyog, de azert latni a jatekon, hogy nez ki.
Kicsit furcsa, a palya nem olyan kidolgouott, kevesebb az arnyek talan, de szvsz jol nez ki.„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
tusi_
őstag
válasz
MPowerPH #1542 üzenetére
En nagyon raster lato vagyok es ebben allitolag meg nem jok, mert nincs az a HW ami kitudna hajtani egy erosebb VR-t. VR oldalrol menne a nagyobb felbontas allitolag, csak VGA nincs meg hozza. 1-2 ev es veszek egyet en is....
„másodiknak lenni annyit jelent, hogy első vagy a vesztesek között” Ayrton Senna
-
MPowerPH
félisten
A regi 90HZ -et kert, az uj 80HZ -el uzemel. Kritikus, hogy ezt az erteket a VGA tartani is tudja. 2080Ti kellene mar AC ala is, mert a versenyeken nagyon beeshet az FPS a sok auto miatt.
Nekem meg CV1 -em van, de addig nem valtok, amig nem jon az Ampere. Majd azzal egyutt cserelem a Rift -et is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Géjza
aktív tag
válasz
MPowerPH #1547 üzenetére
Akkor ez egy úri huncutság kőkeményen, ha csak a vga-t nézem. És akkor még nincs vr cucc.
1070-em folyamatosan koppon megy 1080p-ben. Viszont a cpu-k 26 AI-vel is 70% alatt vannak, nem rossz az öreglánytól. Így a rajtnál utolsó helyről indulva van 65fps-em kb, 2 kanyarral késöbb már 75-80fps. Hotlapon bőven 110 felett van, sokszor kihajtja a monitort is (144Hz). Minden High-ra van állítva. De F1 2019-hez képest kb fele annyi fps-em van, pedig az sem csúnya, sőt.. Majd valamikor egy 2070s upgrade lesz.
-
Enton
addikt
Mi most az igazi windows verzio és nv driver páros?
Most nincs még a májusi win update fent még és nv 446.14 whql game ready a driver mellé már 2x kifagyott VR és desktop modban is.
Régebben ilyet azért nem csinált. Nemrég volt friss telepítés minden más game klappul megy.Ez a Black fackon Hring event egész mozi:
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Sántha Lajos
tag
Sziasztok , PS 4 Pro -ra tervezem majd megvenni a játékot , egy olyan kérdésem lenne hogy a lehet e tudni , hogy akik élőben vezetik ezeket a kocsikat , használnak e kipörgés gátlót , abs-t , esetleg pályánként vagy akár egy versenyen vagy időmérőn is állítgatják ? A játékban van e olyan beállítás ami úgymond eredeti , mint az életben ? (itt is a kipőrgés gátlóra , és az abs-re lennék kiváncsi) .Majd thrustmaster t300 rs gt edition kormányal fogom játszani , ha végre megbizonyosodok róla hogy 100% kompatibilis a játékkal .
Hozzászólok Aktív témák
- 2db electro-voice ELX200-18SP sub mélynyomó mélyláda subwoofer
- Kingston HyperX FURY 2x8GB DDR4 2400MHz HX424C15FB2/8
- iphone Xs max 64gb független
- Megfizethető áron eladó 10.generációs HP Pavilion x360 2in1/i5/8gb/256Ssd/Garancia
- GeForce GTX 1660 SUPER - 13 darab - Új, bontatlan - ÁFÁS számla, 3 év gyártói garancia
Állásajánlatok
Cég: INNObyte Informatikai Zrt.
Város: Budapest
Cég: Comnica Kft.
Város: Budapest