Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qkac79

    tag

    válasz GalaHU #9420 üzenetére

    Elnézést kérek, a külső, bérelt szerver beállításait küldtem el neked. Nálam alap portokkal ment. Vannak porttartományok, amiket nem lehet használni, de azért elég sok marad, amin megy, nem gondolnám, hogy a szerver beállításainál lehet a gond.

    Ha a routeren megvan az átirányítás, és a tűzfalon is átengedted a portokat, akkor bizony annak mennie kell. Diginél csak szimplán betelefonálsz és kéred a routolás kikapcsolását, ennnyi. Ellenőrizni úgy tudod, hogy egy bármilyen weboldalon, mint mondjuk a whatismyipaddress, meglesed mit ír IP címnek, és ha az egyezik a routered oldalán a WAN IP címmel, akkor nincs routolás, ha nem egyezik, akkor van és ki kell kapcsoltatni.

    Ha a NAS-od eléred, az már jó jel, de önmagában nem jelenti, hogy nincs routolás, mert kérdés, hogy hogyan éred el. Közvetlen IP kapcsolaton keresztül, vagy valami neten keresztül kapcsolódó szolgáltatáson keresztül, és akkor még ott van az uPnP funkció is, ami bekavarhat. Nekem az ESET-től csak az Antivirus van, nem a Smart Security, mint nálad, nem tudom, hogy az mennyire veszi át a feladatot a Windows tűzfaltól. Lehet, hogy nem elég csak azon engedélyezned, ha mellette fut a Windows tűzfal is. Akkor mindkettőnél kell engedélyezni a portokat. Elsőre kicsit bonyolultnak tűnik a hálózat, de nem olyan vészes.

    Első körben ellenőrizd a szolgáltatót, hogy routol-e, ha igen, kapcsoltasd ki, majd kapcsold ki a Smart Security-t és a Windows tűzfalat is és próbáld meg így. Így menni kell. Aztán egyenként kapcsold vissza a tűzfalat és próbáld meg a szabályokat létrehozni.

    "You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy! ...Nightbirde

Új hozzászólás Aktív témák