- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
gp A készítők felfedték, hogy milyen hardverek kellenek a játék futtatásához, valamint azt hogy mi vár ránk a későbbiekben.
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
akela91
addikt
válasz predator00 #501 üzenetére
Ez a gamma pontosan mit állít? Nekem alapon (1.0-n van)
Illetve a Filter?DFGT-m van...
[ Szerkesztve ]
-
m0h0senator
őstag
a gamma olyan kormányokhoz kell amik 270 fokos-ak. Ilyen virtuális áttételt jelent hasonlóan mint az LFS-ben. Az elején ugyan ugy fordul a kormányod mint az autó kormánya aztán begyorsul a játékban ahogy közeledik a végéhez a kormányod.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
akela91
addikt
válasz m0h0senator #503 üzenetére
Áh, értem, illetve joy-hoz is baromi hasznos ez belegondolva. Akkor ez marad 1.0-án nekem.
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz #70869248 #499 üzenetére
Igen, eleg elszomorito volt elsore nekem is.
Megnezem ezekkel az ertekekkel is. Azota amugy mar finomhangoltam rajta es mar egesz turheto lett. A hasznalhato ellenkormanyzas erdekeben azt tanacsoltak le kell venni a force erteket 20-30-ra.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
#70869248
törölt tag
Látod azt már nem próbáltam, visszatettem a 900°-s kormányt mert azzal olyan amit szeretek és megszoktam.
A driftpályát keresztbe-hosszába átdriftelem, de valahogy mindig elcseszem lvl 30-40 környékén
mindig...már kezd idegesíteni. Köridős menetnél semmi panaszom nincs, van autó ami nem annyira tetszik, de ami tetszik az nagyon. Szal maximál élvezet. -
Joshi
titán
Valaki tudna dobni egy G25+Assetto FFB beállítást? A Logi driverben 900° van beállítva a többi 100°-on, első sorban az Assettós beállítások kellenének. Köszi.
-
Jack@l
veterán
Assettoban a default teljesen jó, de driverben én kiszedném a damper, centering és egyéb hülyeségeket.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
laci 80
csendes tag
Sziasztok!
Mióta az eszemet tudom azóta simezek (logi momoval kezdtem vagy tíz éve aztán szünet,most meg egy DFGT-n örömködöm magamnak..)de ez az Assetto drift ez bizony kifogott rajtam nagyon!Alig csinálok meg 3-4 ezer pontot,s szinte küszködés az egész!Milyen kormánybeállítással mentek ?(Ti akiknek meg ez a műfaj)leírom az enyémet:Logitech driving force gt profiler:107%a többi 0 ,centering ki és 0, allowe game be,900 fok, a gameban 70%gain többi nulla,effektek meg 30-40 körül.
Ezekkel a beállításokkal egyszerűen nem tudom megtartani az autót,vagy túlpördülök,vagy betáncol és pördülök,vagy..,de mindig pördülés a vége.Lehet én vagyok kicsit rozsdás már,de a pályaautózásban semmi problémám nincs,ott megfogom az autót majdnem mindig.Valaki igazán adhatna egy kis tanácsot,megköszönném!
Sziasztok! -
#70869248
törölt tag
Nincs semmi ördöngősség, azzal menj amivel egyébként is autózól (nálam a 900° fokos kormányhoz, profiler-ben 540-580, a játékban max) az autó-ra válaszd a drift beállítást...amikor rákattintasz az autóra van egy csavarkulcs ikon, arra kattintva drift beáll.
Drift challenge és bármelyik pálya...és bátorság., az elején könnyen felmész 20-15 ezerig, dehogy tovább is jó legyen, pont az elején kell figyelni és gyűjteni az időt.
...és ne csak egy irányba kilincselj, mert elmelegszik a gumi, mindkét irányba...érdemes kirakni a gumihőt. -
Motion_Blur
félisten
Üdv!
Tegnap megvettem a játékot, G25-öm van. Játékban 900 fok, profilerben 650 körül van, nekem így okés. Bár az igazi a 900/900, de arra még rá kell érezni
Gyorsba tekertem egyet: Assetto Corsa - Ferrari P4/5 Hotlap @ Mugello
Úgy érzem hogy az idei évre minden igényem ki van elégítve ilyen téren, el leszek vele egy jó darabig
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
negro
őstag
Dehogynem, jo par orat el idoztem mire hasznalhatova tettem a profilt. Nekem 1.0-val epp, hogy csak a fekre tettem a laban es bekapott az eleje, nem tudtam finomabbat fekezni es normalisan adagolni fekerot. Igy 2.6- nal a vege fele kemenyebb csak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
#70869248
törölt tag
Az Assetto Corsa-nál át kell értékelni a vezetési segítségeket is.
Nem jó út a HC szimes vérgőz sem, és a játéktermi vonal sem. HC vérgőzzel kikapcsolhatod a vezetést segítő elektronikát egynémely valós sportkocsiban (bár van amiben ki sem lehet, pl. Lambo'), és jóval szrabb köröket fogsz menni. A mai kor elektronikája már nem a '80-s '90-s évekéi.
Az AC-ben is van ahol kapcsolható, van ahol nem...ahol nem, ott a valós életben sem.
Nekem Load Cell-s pedálom van, és nem minden autót tudom megfékezni hatékonyan. ABS be és kész.
Más játékokban ilyenkor fals büntetést kaptál valamire..itt nincs, mert más a szemlélet. -
akela91
addikt
válasz #70869248 #518 üzenetére
Hmm, én abban a szemléletben voltam pedig, hogy mindent ki, ahogy mondtad is. De akkor ahol az ABS alapból be van nyomva, akkor azt úgy hagyom. (bár jelenleg DFGT pedállal érzem mikor kezd el csúszni a kerék ABS nélkül, vagyis inkább tapasztalatból tudom már pár10 óra után)
Load celles pedálom ha megérkezik, biztos érnek majd meglepetésekMás: Ocolus Rift. Próbálta valaki vele? Olvastam, hogy egyik patch után a jobb szemért felelős kép, elromlott, azt javították már?
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz #70869248 #518 üzenetére
De akkor hol marad az élvezet?
Az állításod némileg megcáfolja, hogy rsr live timingnál az első 50 embernél pl alig találsz bekapcsolt segítséget. Én jobban szeretek mindent kikapcsolni, lehet többet kell gyakorolni a jó körhöz, de sokkal jobb mókaA hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
neilszab
őstag
SimHouse-nál lehet kipróbálni a Corsát Oculus Rift-tel.
Én eddig iRacing-gal próbáltam csak, de beszarás volt, 10 percig csak a cockpitet nézegettem mire elindultam... nagyon rendben volt minden, a távolság, mélység is nagyon átjön, illetve falnak b@szni mocsok rossz érzés..
Én úgy tudom javították már a Corsa-t is, mintha láttam volna vmelyik update-ben a sort róla..
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Jack@l
veterán
válasz neilszab #522 üzenetére
Kicsit off, dehamán szóbajött, itt az új verzió
http://gizmodo.com/i-wore-the-new-oculus-rift-and-i-never-want-to-look-at-1496569598
Fullhd, amoled.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
KaraDani
addikt
Pedig igaza van, egy 458 italia pl az életben sem úgy van kitalálva, hogy te azt segítségek nélkül a lehető leggyorsabban tudd vezetni.
A segítségeket pedig itt meg kell különböztetni, vannak az autóba épített segítségek, és vannak a játék beépített segítségei. Szerintem az autóba épített nem számít segítségnek a live timingnál sem, hiszen az életben olyan az autó. Pl pro módban semmilyen játék segítséget nem kapcsolhatsz be, attól még az olyan autókban amiben van használhatsz TC-t és ABS-t.
-
Jack@l
veterán
válasz KaraDani #524 üzenetére
Ezt menüben lehet állítani, vagy bent az autó tuningnál? Esetleg van rá bill-parancs?
F458-at még nem vezettem annyira, mert első körben nem tetszet ahogy csúszkál, meg tolja az orrát, alulkormányzott.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
raczger
őstag
Én abszolút élvezem úgy is, ha be van kapcsolva az autó gyári ABS-e. Igazából az az irreális, ha azt kikapcsolod, nem nagyon tudnék hirtelen autót mondani, ahol van arra lehetőség, hogy kikapcsold a blokkolásgátlót.
Az RSR a gyári bekapcsolt segítségeket nem mutatja, így ha az autó gyári abs-e működik, attól még a játék abs segítsége nincs bekapcsolva.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
KaraDani
addikt
A help menüt hívd elő az appok közül az írja mindet. Amúgy abs: ctrl+a, tc: ctrl+c.
Ha pro modra állítod, ebből látod is melyik autóban mi van, mert csak azt tudod kapcsolni majd.
Én is load celles pedállal nyomom, és ezeknél én is használok ABS-t, TC-t meg autója válogatja, azt általában nem.iRacingben is ugyanígy van, ott is a GT mclarenbe beépített abs meg tc van, 10+ állású beállítási lehetőséggel, mert az életben is úgy versenyeznek vele.
Egyszerűen ez így élethű, és én nagyon örülök, hogy mind AC, mind iR figyel ezekre a dolgokra (rF2 meg mehet a levesbe részemről) szégyelni nem kell, hogy használja valaki
-
negro
őstag
válasz m0h0senator #517 üzenetére
Ugy-ugy. Sajnos csak attol, hogy rateszed a labfejed a sulyabol adodoan mar felig be nyomodik a fek. Hiaba na nem egy G25/27 ez. De igy ugy ahogy szepen lehet mar terelgetni az autokat.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Az verseny autokban semmi nincs gyarilag se max servo. Az utcai autokban meg amiben gyarilag benne az ABS azt nem kapcsolhatod ki meg akkor se ha pro modban hasznalod a jatekot amiben ki van kapcsolva. Ez igy is van jol. Ellenben TC-et azt egy 458-ban is ki lehet kapcsolni total eloben is.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
N€T0X|N
őstag
Az verseny autokban semmi nincs gyarilag se
Majd azért nézd meg a GT3-as kocsikat is (egyelőre ugye csak a Z4 van, de lesz SLS AMG és MP4-12C is). Azokban a TC+ABS alap.
ABS azt nem kapcsolhatod ki meg akkor se ha pro modban hasznalod a jatekot
De ki lehet (lásd fentebb ctrl+a). Csak alapból be van nyomva.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
raczger
őstag
-
negro
őstag
Persze, tudom, hogy volt olyan korszak mikor F1-ben is volt TC de most en itt a jatekban fel lelheto verseny autokra gondoltam elsosorban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
IreN!CuS
őstag
Ha jól értem hiába rakom pro módba a játékot attól még benne marad a "gyári" abs illetve adott esetben a tc is(amit lehet szabályozni is ) ,de a ctrl+a/t -vel tudom kikapcsolni , viszont a netes hotlaps-kon nem jelenik meg ez a két dolog?
Mert ha így van értem a 1-2-3 mp-s lemaradást , mert én reflexből kapcsoltam mindig ki az összes ilyet.Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
Joshi
titán
válasz IreN!CuS #533 üzenetére
A játékban válaszd a profi módot vagy a Custom módban vegyél ki mindent kivéve mondjuk az autó kuplungot. Ezután ha gyorsköröket mész akkor alul némelyik autónál láthatsz egy ABS feliratot. Ezt vagy kikapcsolod vagy nem ez a te döntésed attól függően hogy melyikkel vagy gyorsabb.
-
Jack@l
veterán
válasz KaraDani #527 üzenetére
Köszönöm mindenkinek.
Szóval csak a segítségek közül kapcsoltam ki, magát a kocsin belüli abs-t és egyebeket nem babráltam. Most néztem a régi kis bmw-n is be volt kapcsolva.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
negro
őstag
Az, hogy ebben opcio volt gyarilag is az ABS es ezt ki lehet vagy vissza kapcsolni rendben de az szerintem mar hulyeseg, hogy az utcai valtozatban amiben szeria volt az ABS lehetoseg van ki kapcsolni.
Na persze a valosagban is kiveheted a ABS tomb biztositekat
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
N€T0X|N
őstag
válasz IreN!CuS #533 üzenetére
Azt nem tudom mi jelenik meg, én csak a gtr masters listáján szerepelek, az meg nem írja a bekapcsolt segítségeket. Először én is kinyomtam mindent, de aztán az abs nélkül konkrétan 1-2 kocsival nem bírok sehogy megállni. Tc-t egyelőre semmihez nem nyomtam be, de lehet érdemes kísérletezni... a Zondában meg a Mekiben is van 10+ állása...
Sent from my keyBoard
-
#70869248
törölt tag
A Lambo' Trofeo series kocsiját is át tudták építeni GT1-s autóra...csak az összes elektronikát újra kellett fűzni. ...és akkor úgy nem volt TC meg ABS
Igaz nagy pénz volt, és jó kemény munka, de áttolták a GT1 szabályok alá.
De ha van ABS lehetőség a kocsin és kapcsolható...és szükség van rá, akkor nyugodtan. Felesleges vesződni, mert egy versenymérnök inkább átdolgozná a féket, minthogy az autó alapbeállításit borítsa a fék kedvéért....ha az köridőben nem kifizetődő.
Nekem elsődleges hogy elhiggyem nagyjából a vezetésem, tehát ha egy autót nem tudok biztonságosan megfékezni csak az autóhoz tartozó ABS rendszer bekapcsolásával, akkor inkább bekapcsolom, mint elszálljak....féket ugye nem tudok áttervezni.
Persze a Lotus szivarnál korábban fékezek, ott hajalmosabb vagyok nagy engedményeket tenni, mert egy régi rendszert vezetek, úgy is hihető számomra, hogy nem próbálok karbontárcsás fékhatást kicsikarni egy ilyen régi ikonból.[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Ha van itt gtr-es , mennyi idő egy visszaigazoló link a regisztrációról ?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
m0h0senator
őstag
Sziasztok!
Azoktol kerdezem akik 900as kormanyt hasznalnak, hogy hany fokos kormany forgast hasznaltok? Mert tobb fele van. Ugye az 599xx 720 fok zonda is de az f40 meg 900 vagy tobb talan. En mindig az adott kocsihoz allitom be hogy 1:1 legyen az arany a kormanyom es a kocsi kormanya kozott.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
tikshow
addikt
válasz m0h0senator #546 üzenetére
900° kivéve drift ott 540. A játék automatikusan leveszi, ha az autónak kisebb a fordulási foka. Szóval annyit állíts be, amennyit a kormányod tud, a többivel ne foglalkozz.
-
negro
őstag
válasz #70869248 #545 üzenetére
Kosz. Nem pontos teljesen mert hogy nem tudok pl piros csikot csinalni a lokosokre. Valamiert kihagytak az utalast dds file-ra a body modellnel amivel szinezni lehet. Csak a sima E30 nal mukodik. Igy aztan 100%-ra nem is eroltettem a tobbi reszet se.
Btw ennek a jateknak hatamas nagy adu lenne ha teszem azt feldolgna a 1990-es DTM evet pl. Alfaval, Fordokkal, Opel, Merci, Audival es nem csak a fokent olasz palyakat tartalmazna majd.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Csinaltam egy slowmo videot a DTM-es festesekkel: Assetto Corsa DTM - In Slow Motion
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Vivaldi (böngésző)
- Mikrotik routerek
- SSD kibeszélő
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték, fődíj egy Samsung gamer monitor
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dying Light 2
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...