- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Új hozzászólás Aktív témák
-
barcalaci84
őstag
kijött egy frissítés a hungaroring mod pályához...
maradjon a nürburgring keddre vagy legyen a hungaroring új verziója?aki jönne az szavazzon h lássuk kellene -e plusz server...
[ Szerkesztve ]
-
N€T0X|N
őstag
válasz barcalaci84 #2100 üzenetére
Az Aosta netKar konverzió, nem csak egy valamilyen szim alá egy valamilyen hobbimodder által készített valaminek az átirata, hanem eredetileg Kunos minőség. Így nem csoda, hogy jobb, mint az átlag.
Sent from my keyBoard
-
akela91
addikt
Ugyan nem próbáltam, max 1 percig fél éve az ideális ív segítséget, de mit tapasztaltatok, valóban a tökéletes ívet mutatja?
-
barcalaci84
őstag
válasz N€T0X|N #2104 üzenetére
persze az is sokat számít egy konvertnél , h milyen minőségű a nyersanyag...
de jelenlega konvertek többségénél az a gond h nem maximalista a készítője és csak szimplán megcsinálja h működjön éppen AC-ban is , de utána nem csiszolja a végletekig...
netkar-os konverteknél is ugyanúgy meg kell csinálni az AI-t , a map.png-t a camera fájlokat stb...a lyukakat betömni, shaderezésen csiszolni... ugyanezt meg lehet csinálni bármely más játékból való konvertnél is...
csak ugye pl. Thiago Lima ezekhez nem ért csak magához a konvertáláshoz , így ha nem kap segítséget akkor marad a félkész munka... -
barcalaci84
őstag
-
N€T0X|N
őstag
válasz barcalaci84 #2106 üzenetére
Igen ez igaz. De itt is él a "szarból várat" mondás. Jelen esetben meg jó volt az alapanyag. Majd idővel kiforrnak ezek a dolgok jobban és remélhetőleg nem azzal akarnak nevet szerezni az illető emberkék, hogy "hát én voltam az első, aki Laguna Secát elhozta AC-be". Most csak írtam egy példát, Laguna pont a jobban sikerült konverziók között van.
De azért még így sem egy AC standard. A pályák mindegyikén volna hova növelni a textúrák felbontását, a környzet részletességét, stb... nagyon kevés olyan pályakészítő van, aki ennek meg tud felelni. Én remélem, hogy nem ragadunk le azon a szinten, amikor 1:1 konverziókat kapunk ilyen szempontból. Ha már végre van egy életképes grafikai motorunk, remélem, hogy kihasználják majd a modderek is.Sent from my keyBoard
-
akela91
addikt
válasz barcalaci84 #2107 üzenetére
Ilyesmi válaszra számítottam, illetve úgy vettem észre, hogy autója válogatja, hogy melyik az az ív, amivel gyorsabban be tudom venni a kanyart. (bár ezt leírva elég triviális...)
-
barcalaci84
őstag
válasz N€T0X|N #2108 üzenetére
hát igen szarból várat nehéz...
pl nekem ez a blackwood is kezdésnek átlag feletti volt minőségben az eszkábált rf1 modokhoz képest... látszik h az lfs hivatalos tartalma volt...persze arr is ráfér a javítás... (mondjuk már van is szombat óta)itt ez a hungaroring is... jó lenne ha valami magyar profi tovább fejlesztené és a végletekig csiszolná...ahogy Thiago Lima kéri is h segítsenek neki...
vagy tök jó lenne ha csinálna egy másikat...ott van pl a codemasterses hungaroring az f1-ekból...onnan is lehet konvertálni...(persze azt nem lehetne publikálni az egész világnak, de így magyaroknak belső használatra szerintem nagyon örvendetes lenne minden magyar AC fan-nek..[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz akela91 #2109 üzenetére
Szerinem 1 ideális ív létezik, az jó minden kocsira. A pálya vonalát a lehető legkevesebb kanyarodással tudja követni. (ha nagyon pengék lennének kunosék, akár le is programozhatnák, nemtom hogy csinálták meg a játékban)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz akela91 #2113 üzenetére
Minél nagyobbat kell kanyarodnod, annál lassabban tudsz átmenni a kanyaron.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
N€T0X|N
őstag
Minden kocsira már csak a különböző hajtások miatt sem lehetne egyforma az ideális ív, bár jelenleg csak a kis Fiat kapar elöl. De elég ha mondjuk classon belül megnézzük, egy Z4 GT3 és egy MP4-12C GT3 se ugyanúgy fog fordulni a súlyelosztás/felépítés miatt (középmotor+farnehéz vs orrmotor+egyenlő súlyelosztás).
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
barcalaci84
őstag
na csináltam térképet a hungaroringhoz...5 perc munka volt kb...mégis kihagyják a modderek legtöbbször...
-
akela91
addikt
válasz barcalaci84 #2116 üzenetére
Honnan tudom letölteni, és pontosan hova másoljam? Köszönjük
-
zeee
senior tag
Ha azt a maximális sebességet nézzük, amivel még az autó nem tör ki a kanyarból akkor egyetemes minden autónál ideális ív. Mégis nevezhetjük változónak mert az autó hossza/szélessége sülyelosztása határozza meg a tömegközépontját, ami rajzolja az ideális ívet. Egy kamion nem ugyanazon az íven fog menni, mint egy személyi autó, mert a tömegközépontjától távolabb van a külső kerék, de ez egy durva példa. Szerintem legalábbis. De én nem értek a lovakhoz
[ Szerkesztve ]
-
N€T0X|N
őstag
Ha azt a maximális sebességet nézzük, amivel még az autó nem tör ki a kanyarból akkor egyetemes minden autónál ideális ív.
A sebességnek nincs köze az ideális ívhez ilyen megközelítésben. Ezzel az erővel mindig az ideális íven vagy, amikor adott íven a határon gyorsítasz ki. A helyzetből kihozni a legjobbat nem hozza magával automatikusan azt, hogy az az ideális helyzet. Főleg nem általánosítva minden másra.
Egy farnehéz autó nem ugyanazon az íven megy be kanyarba és nem ugyanazon jön ki onnan, mint egy semleges súlyelosztású vagy egy orrnehéz autó.
És a hajtás szintén befolyásol. Ha néztél akkoriban WTCC-t, vagy nézel mostanában BTCC-t, láthatod, hogy a BMW-k, Audik (már amelyik hátul hajt) más íveken mennek, mint az elölkaparós szutykok.az autó hossza/szélessége sülyelosztása határozza meg a tömegközépontját, ami rajzolja az ideális ívet. egy kamion nem ugyanazon az íven fog menni, mint egy személyi autó, mert a tömegközépontjától távolabb van a külső kerék
Az arányok számítanak, nem a konkrét méret. Az autó hossza/szélessége nem igazán van kihatással az ideális ívre. A súlyelosztása viszont igen. A kamion pont azon az íven fog menni, amin a személyautó, ha(!) a tömegközéppontja ugyanott van arányaiban (és egy versenykamionnál ez simán előfordulhat), a méret csak marginálisan befolyásolja ezt. Persze lassabb lesz, hiszen jóval nehezebb, de ez az ívet nem befolyásolja.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Nem tudom, majd kijavítanak a nálam okosabbak, de szerinted miért függene a mérettől az ív? Az egy dolog, hogy több hely kell neki (azért a versenypályák elég szélesek ), de ez szerintem csak annyiban befolyásolja, hogy a belső oldala a kocsinak közelebb van a pálya közepéhez, de a vonalvezetés alapvetően nem változik.
Sent from my keyBoard
-
#70869248
törölt tag
hmm van egy versenyvonal, és van az ideális ív. A versenyvonal az egy. Az ideális ív az rengeteg mindentől függ, hiszen az az 'ideális' ami az adott autót, az adott tapadáson a leggyorsabban körbeviszi a pályán.
A versenyvonal pl megrajzolja egy háromtöréses kanyar leglaposabb féktávját, leggyorsabb kanyarsebességét, és a leglaposabb kigyorsát.
De ezt egy elsőkerekes autó nem ott veszi ahol egy hátsó kerekes autó, hiszen az előbbi ha elmászik az eleje, márpedig szinte mindig elmászik, akkor egy borzalmas kanyarsebességel hozza a kanyart, és lapos kigyors kell, mert jó a kanyarsebessége, és viszi a lendület.
Ezzel szemben egy hátsó kerekes autónak a lehető legegyenesebb féktáv kell, aztán túlélni a kanyarsebességet, majd a lehető legegyenesebb kigyorson a lehető leghamarabb rányitni a gázt.
Egy kamion, egy utcai persze pláne póttal, meg húzzon le a pályáról mert semmi keresnivalója ottA motorosoknál is van versenyív, de az ideális ív teljesen más a 125cc-s motoroknál akik mindent lendületátvitellel oldanak meg, és a nagyköbcentis királykategóriás gépeknél, ahol már minden játszik, és a lehető legtöbb négyzetcentiméter kell a tapadásból kigyorson, mert erő az van dögivel.
Az előbbi még 50°-ban döntve kapaszkodik a kormányba, míg az utóbbi már ahogy lehet állítja a motort, hogy a lehető legtöbb tapadási felületet kapja a legstabilabb helyzetben és akkor ami a csövön kifér és amit a váz elbír. az előbbi egy U, az utóbbi egy V szinte ugyanabban a kanyarban.[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
Basszus...hajtűkanyarban még gyökkettővel sem fordul vissza az autó, ez így elég "vicces".
Pixel 7 | FR955
-
Met
nagyúr
Valamelyik nap átírtam control ini-ben a fokokat de így nem annyira jó, túl sokat kell tekerni a kormányt
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
HollyBoni
veterán
Remélem egyszer AC-ben is lesznek ilyen hidegkirázós hangok.
-
wolf033
senior tag
válasz barcalaci84 #2128 üzenetére
ERROR mind a 2 letöltés.
-
Viper26
nagyúr
-
Viper26
nagyúr
-
akela91
addikt
válasz barcalaci84 #2135 üzenetére
Szerintem az éjszakai ivászatból hazatérve nem látta a kollega, valószínű ilyesmire célzott.
[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
-
Viper26
nagyúr
Ez a Cobra tényleg jól sikerült, csak célegyenes végén sehogy sem sikerül megfogni, féktávon eldobom.
Pixel 7 | FR955
-
sultansmith
senior tag
Lehet már tudni, hogy holnap este mi lesz a királyi étek?
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
MPowerPH
félisten
Nordon az 1M-el, minden segitseg off -on van valakinek mert ideje?
Don't Tread On Me
-
Met
nagyúr
Cobra setje nincs valakinek valami olyan ami fékezéskor és gyorsításkor nem dobja ki a seggét?
Piszkálgatom de ennek így nincs értelme."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
N€T0X|N
őstag
Ha szépen progresszíven fékezed meg, akkor nem fog féktávon megcsúszni. A puha futóművel nem szabad "erőszakoskodni" különben elrepülsz (mondjuk egy kis fékerőelosztással is rá lehet segíteni, 1-2%-ot előre az alaphoz képest). Kigyorsításon mindig mozogni fog a hátulja, egy ilyen autónál az a normális.
Sent from my keyBoard
-
barcalaci84
őstag
pálya:[link] -
barcalaci84
őstag
-
N€T0X|N
őstag
Itt valami készül...
[link] - Facebook album link, bocs, ha valakinek nincs fb-je.
Sent from my keyBoard
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...