Hirdetés

Aktív témák

  • asdccano

    csendes tag

    Tisztelt Fórumozók!

    Szeretnék egy szoftvert a kollégáim és saját magam részére, hogy könnyebb legyen a munkánk!

    Dióhéjban a vállalkozás működése amihez a program kell, hogy gyorsabb legyen a munka. Ez egy kereskedelmi cég, termékeket ad és vesz. A kollégákhoz beérkeznek vevői megrendelések, de most tegyük fel, hogy egy darab. Azt a kollégának be kell szereznie a lehető legjobb áron, a lehető leggyorsabban és lehetőség szerint egyszerre. Tegyük fel 10 darab tollat rendelnek meg tőle, a legjobb ha azt a 10 darab tollat egy beszállító-tol meg tudja venni. De abban az esetben ha 2 darab az "A" beszállítónál van a legjobb áron, másik kettő meg a "B"-nél esetleg 3 darab pedig a "C"-nél akkor neki azt össze kell raknia manuálisan, át kell hogy ellenőrizze mindegyik beszállító listáját, vagy adott esetben a tőlük kapott ajánlatokat. Ezzel elmegy rengeteg idő és nagy a hiba lehetősége mert gyakran előfordul, hogy benézünk ezt azt ezáltal akár veszteséges is lehet az adott üzlet.

    Tudom, vannak vállalat irányítási rendszerek amelyekben benne van ez a funkció és sok kész megoldás is van, nekünk még eddig nem sikerült olyat venni vagy próbálni ami megfelelő. Szóval szeretnénk egyet lefejlesztetni saját célra a saját igényeink szerint.

    Erre keresek emberkét, vagy -kéket. Plusz ötletek is jöhetnek.

    Köszönöm :U

Aktív témák