Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Ribi #3104 üzenetére

    De, pontosan értem. Sokszor volt már olyan, hogy nem tervezett dolgok szórakoztatóbbá tettek valamit. A végeredmény a lényeg.

    Mi köze a falon keresztül lövölödözésnek, meg a guggoló-pörgő elszállásnak egy movementet érintő, konzisztensen reprodukálható bughoz, ami pörgősebbé (ill. nézhetőbbé) teszi a játékot és több opcióval lát el egyes helyzetek kezelésére, miközben avatatlan szemlélődő számára nem tűnik bugnak? (Semmi.)

    Minden bizonnyal azok örülnek az eltávolításának, akik a) nem is tudták, hogy van ilyen (de mára meglett a reveláció, éljen...biztos NAGYON zavaró lehetett...ha fel sem tűnt eddig, hogy létezik...) vagy b) tudták, hogy van, csak nem vették a fáradságot megtanulni / nem nagyon sikerült nekik elsajátítani és "húúdeimbaaa az a másik ember". Mert azt nem hiszem el, hogy valaki elsajátította, aztán alkalmazta, ahogy kell, az örülne annak, hogy egy lendületes mechanizmust (ami maximum annyiban hasonlítható a falon keresztül puffogtatáshoz, hogy nem szándékosan implementálták - más értelemben köze nincs az ilyen elrúgaszkodott, "szemléltető jellegű" ellenpéldákhoz) a lomtárba dobtak.

    "Más bugok is vannak benne és ha azt használják ellened, te is azt mondod majd, hogy hát ez is a játék része és ez van?"

    Igen, én nem szoktam ilyenért zokogni, hanem beépítem a repertoárba, ha rátalálok. Ritka az ilyen manapság, tudom. De megintcsak ne keverjük a teleportáló gránátokat, falon keresztül eltaposó elefántkondákat és hasalva szőnyegbombázást az avarban egy bunnyval...

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák