Aktív témák

  • Grafman

    aktív tag

    válasz rudi #265 üzenetére

    Van egy korábbi hozzászólásom is a Topic-ban, ott részleteztem a dolgot. A MIP váltás szembetűnősége lehet hogy erősebb mint Aniso-val, de lehet hogy csak azért mert egyidejüleg csak a ''közelebb'' lévő textúrákon van itt erős szűrés, maga a szűrési metódus (ahol van) szerintem hatásosabb. De ha ''közepes'' (ez relatív de érzsd jól) távolságból nézel szemből mondjuk egy hosszabb-szélesebb felületet, mondjuk egy téglafalat amin valami falfirka van, akkor élesebbnek látod a kontúrvonalait, kevésbé elmosott, jobban kivehető.
    Ha közelről bámulok egy textúrát, jól látom, hogy az Aniso szűri (vagy inkább tompítja) ezerrel, ezért ott jobb a helyzet.
    De ha jól emlékszem, ez egy ráadásul Nvidia egyféle duma volt annó: ''az Anisotropic filtering Trilinear közeli minőséget ad, kevesebb teljesítmény veszteséggel.''
    FX5200 volt a teszalany 52.16 WHQL Forceware-el.
    A PS2.0 és az 8xAniso kapcsán pedig borzalmas már-már horrorisztikus tapasztalataim vannak olyan játékokban mint pl a Halo.

Aktív témák