Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz sb #958 üzenetére

    "míg 4 mag felett egy szaros HT hoz 20%-ot, +4-6 mag HT-val együtt pedig 30-40%-ot (jó esetben!"
    Én pont ezt az állításod próbálom cáfolni, hogy átlagra lehet, hogy így van, játékélményre viszont jóval drámaibb különbségek lehetnek.

    "1. Minden program a végtelenségig skálázódik és így 4 mag felett is nagyon sokat érnek a plussz magok."
    Soha sehol nem állítottam ilyen nyilvánvaló hülyeséget, hogy minden program tetszőlegesen skálázódna. Illetve azt is írtam, hogy bizonyos játékokban lehet jelentősége a plusz magoknak. Nyilván, amelyik játék kétmagos és kész, ott nem fogsz tudni mit csinálni.

    "egy program nem skálázódik csak úgy magától és tetszőleges hatásfokkal"
    Ezt egy percig sem vitattam. Amit vitattam, hogyha egy program már jól skálázódik 8 szálra (ami igencsak sok már az 1-2-höz képest!), akkor az már igen jó eséllyel skálázódni fog 12-re is. Egyszerűen azért, mert már a 8 szálas skálázódáshoz is igen okosan kell tervezni, és ha ez sikerült, akkor a plusz magok etetése is könnyebben kivitelezhető. Ettől már egy másik nagyságrend a 10 magos proci etetése 20 szállal. :U

    Ha egyáltalán emlékszel még, miről is kezdtünk el beszélgetni a négymag/1CCX vs 6 mag 2CCX sebesség-kilátásait firtatva.... ;)

    (#952) arabus: Azok a "vackok" teljesen jó, korszerű GPU-k. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák