- Milyen alaplapot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
PowerWash Simulator - Már több mint 12 millióan próbálták ki
gp Sokak szerint abszurd a játék alap témája, mégis nagyon sokan döntöttek arról hogy kipróbálják a programot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Néhány megjegyzés.
Második bekezdésedre. Legjobb tudomásom szerint szó sincs "lejelentett" hasznos munkáról, a processzor oldaláról minden utasítás, amit végrehajt hasznos, hiszen szükséges a feladata elvégzéséhez. Az OS pedig tudja, hogy éppen dolgozik-e a processzor, hiszen ha elvégezte az utasítását, akkor az üresjárati taskot kezdi futtatni (vagy elküldi aludni), innentől pedig architektúra függetlenül tudja, hány %-ban volt használva a CPU. Ez nem függ igazából az órajeltől sem.
A harmadik bekezdésedben koncepcionális hiba van. Játékok esetén tipikus, hogy double buffer V-sync nélkül olyan gyorsan fut, amilyen gyorsan csak a rendszer lehetővé teszi, tehát vagy a GPU, vagy a platform el nem fogy alóla. Tehát 100% CPU kihasználtságnál egészen biztosan lesznek még várakozó utasítások, de ez mégsem fog igazából semmi értelmeset mutatni.
(#5559) joysefke: Te is. Így már tuti át fog menni az üzenet.
[ Szerkesztve ]