Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fred23

    nagyúr

    válasz Vitka675 #1619 üzenetére

    Igen, én is részben arra gondoltam, hogy a közeljövő DX12-es címei szoftveres oldalról lehetnek problémásak, mivel a DX12 implementálása egy régi motorba talán nem fog jól sikerülni. Chris Roberts írt anno arról, hogy majd átültetik dx12-re a Star Citizen-t, de nem sietnek, mert nem az a cél, hogy jól mutató dx12-es címük legyen, hanem az, hogy egy alacsony szintű engine refactoring keretében ki tudják használni a dx12 teljes erejét. Sajnos viszont van egy olyan érzésem -egyelőre nem kutakodtam az ügyben-, hogy az Amazon képbe kerülésével ez a dolog (engine refactoring) elmaradt, illetve átadták az Amazon kezébe a munka nagyját. Ha nincs szerencsénk, akkor a CryEngine 3-ból kinövő Amazon Lumberyard egyszerűen nem lesz elég jó DX12-es motor, mert a motor struktúrájának alapjai elavultak. Ez a dolog pedig érvényes lehet más játékokra is még egy darabig, főként azokra, amik alapból régi motorra épültek, de a közeljövőben mondjuk átírják őket DX12-re "gyorsba, occsón", mert az jól mutat. 2-3 év múlva persze ilyen gondok már talán nem lesznek.

    A másik probléma meg ugye az, hogy egyelőre nem nagyon süvít Ryzen alatt a Dx12, de vélhetően tényleg nem hardveres a baj.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák