Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ukornel

    aktív tag

    válasz Fred23 #1143 üzenetére

    Én valahol azt olvastam, hogy kétféle IGP lesz, egy kisebb és egy nagyobb. A kisebbet olyan Kaveri-szintűnek gondolnám, a nagyobbra meg sejtelmesen azt mondták, hogy "console-class" teljesítményű lesz. Hogy ez mit pontosan takar, arról sejtelmem sincs, mert a PS4 már nincs is olyan messze az RX460-tól, de az XBOX One az inkább csak fele-kétharmada annak. Én arra tippelnék, hogy ez utóbbi lesz.

    A memória sávszél mint szűk keresztmetszet továbbra is le fog korlátozni. Ahogy nézegettem, újabban akár 0,3 bit/FLOP-ig is leszorítják a modern Pascal és Vega architektúrákkal a teljesítményre vetített sávszélt. Ebből kiindulva, ha eljátszok a számokkal, 2 csatornás 3200 MHz-es DDR4-el ~1,35 TFLOPS még kiszolgálható, ez tényleg az XBOX One szint; a Kaverihez képest kb +50%.
    Ami még megkavarja a dolgot, az az, hogy kitartóan pletykálnak HBM-es APU-ról. Ha ez nem a HPC-be szánt fejlesztést jelenti, hanem az AM4 foglalatba jönne ilyen, az sokkal erősebb is lehetne, memória sávszélesség oldalról legalább is.

    [Szerk.] Találtam egy linket, miszerint HBM + 1024 shader vagy DDR4 + 768 shader. Tavaly októberi wccftech, úgyhogy a helyén kell kezelni. :)
    Ha az első variáció igaz lenne, azzal kábé be lehetne érni az RX460-at.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák