- Azonnali notebookos kérdések órája
- Hobby elektronika
- Raspberry Pi
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
ma Több másik kínai telefon követheti ugyanezzel a chippel az év végéig.
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
Hardver:
Alaplap: Gigabyte B450 I AORUS PRO WIFI (BIOS: 1.2)
Processzor: AMD Ryzen 3 2200G 3.7GHz all-core (1.325V)
Memória: 2x4GB HyperX Predator DDR4-3200 CL16 @ 2800 MHz, CL16
VGA: AMD Vega 8 @1550 MHz (1.275V)
VRAM: 2GB BIOS-ban fixálvaBorderlands 2
Grafikai beállítások: minden maxon, TXAA élsimítás bekapcsolva, Ambient Occlusion kikapcsolva
1920x1080: 64 (54)
2560x1440: 40 (33)In-game képek:
Megjegyzés: a Gears of War 4 után mit mondhatnék...az 1080p-ben minimális grafikai részletesség mellett játszhatatlan volt és ocsmány, ezzel szemben a Borderlands 2 1440p-ben szinte maximális részletesség mellett is játszható. Tudom-tudom, egy generációnyi különbség van a két Unreal engine között, de engem csak az érdekel, amit látok Az Ambient Occlusion túl sokat nem tesz hozzá a játékélményhez vizuálisan, viszont 20 százalékot levesz a teljesítményből, ezért ezt kikapcsoltam. A TXAA élsimítást ezzel szemben bekapcsolva hagytam, ha még egy kicsi hiányozna a kívánt framerate-hez, a kikapcsolásával nagyjából 10 százaléknyi plusz fps-t kapunk. Minden más beállítás szinte teljesen hatástalan volt a játékra, a kinézet romlott, a teljesítmény viszont alig javult. Nem tudom, hogy a GPU volt-e a korlátozó tényező vagy a memória sávszélesség, ki tudnám deríteni, ha nagyon sok órajel párossal újranézném ezt a pályát, de sok értelme nem lenne.