Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alvin_ti4200

    félisten

    Hardver:

    Alaplap: Gigabyte B450 I AORUS PRO WIFI (BIOS: 1.2)
    Processzor: AMD Ryzen 3 2200G 3.7GHz all-core (1.325V)
    Memória: 2x4GB HyperX Predator DDR4-3200 CL16 @ 2800 MHz, CL16
    VGA: AMD Vega 8 @1550 MHz (1.275V)

    DiRT Rally

    Grafikai beállítások: gyári profilok, élsimítás kikapcsolva

    Ultra Low:

    1920x1080: 154.5 (126.9)
    2560x1440: 117.7 (83.2)

    Low:

    1920x1080: 71.5 (54.8)
    2560x1440: 47.7 (36.6)

    Medium:

    1920x1080: 59.3 (47.4)
    2560x1440: 39 (31.6)

    In-game képek (sorban Ultra Low, Low és Medium beállítások):



    Megjegyzés: egészen meglepődtem, mennyire jól fut a játék és mivel az engine hasonló a DiRT 4-hez, aki azzal tervez játszani, annak ez egy jó támpont lehet. Ultra Low beállítások mellett a látványvilág nagyjából egy tizenöt évvel ezelőtti autós játékéra emlékeztet, cserébe extra magas framerate-et kapunk még 1440p-ben is. Low-ra átnyergelve viszont nagyban változik a kép - szó szerint és átvitt értelemben is. Megjelennek olyan extrák, mint textúrák és árnyékok például. Az fps be is zuhan a felére, viszont a játék mérföldekkel jobban is néz ki. 1440p-ben már egy kicsit érezni az autó irányításán a késést, de még nem vészes, 1080p-ben szó sincs ilyesmiről. Kíváncsiságból megnéztem a Medium beállítást is, de azon kívül, hogy az elmosódást (motion blur) azonnal kiszúrtam, különösebb eltérést nem láttam a Low-hoz képest - framerate-ben viszont majd' 20 százalék mínusz a jutalmunk, így ennek a beállításnak nem sok értelme van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák