- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz EasyKnight #2173 üzenetére
Contact Us linken (ha nem Angol amazonon rendelted, akkor az oldalnak megfelelőn) vedd fel velük a kapcsolatot. Kérdezd meg, hogy most akkor valóban törlésre került-e a rendelés vagy sem.
Meg azt is írd meg, hogy nem kaptad vissza a levont összeget.⭐ Stella
-
gerii
addikt
válasz radi8tor #2235 üzenetére
Kb egy hónapra jön ki a szállítás, viszont tegnap kaptam egy kedves levelet:
Hello,
We're contacting you about order #xxxxxxxxxx. Unfortunately, we're unable to deliver your order. We're sorry for any inconvenience this causes.
To ensure you receive your item(s) as soon as possible, we've created a new order (#xxxxyyyy) which will be shipped to the same destination, at no additional charge to you. You should receive confirmation of this shipment soon.
There's no need to worry about your original shipment -- we've contacted the carrier and they should be returning it to us instead of delivering it to you. If, however, you should receive a duplicate shipment, please visit http://www.amazon.com/returns to print a postage-paid mailing label to return the extra shipment at our expense.
We hope to see you again soon.
Namost, az új rendelés $0.00-val szerepel a rendeléseimnél, a payment method pedig GiftCard.
Ha a vámon megfogják ($24,60), akkor mit fognak szólni a $0,00-ás számlámhoz? Az eredetit is beküldhetem, kérdés, hogy elfogadják-e rá?Remélem azért az eredeti csomag is megjön, tele aranyrúddal
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Help / Need more help - Contact us
Itt próbáld meg kiválasztani a terméket. Ha nem tudod, akkor lehet általános témát választani és ott leírni a gondodat.
Viktor0610: nincs semmi buktató.
Ennyi lenne a vége:
Order Summary
Items: USD 89.99
Shipping & handling: USD 8.46
Total before tax: USD 98.45
Import Fees Deposit USD 26.58
Order total: USD 125.03[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Replace and return arra való, ha meggondoltad magad és nem tartasz igényt a cuccra. Ez csak 30 napon belül lehetséges.
Vedd fel velük a kapcsolatot az oldal alján található Help / Need more help / Contact us formmal.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz lappa86 #2569 üzenetére
Szia!
Bármi eltűnhet értéktől függetlenül. Nem hinném, hogy ki tudod deríteni hova lett, de erre szerintem semmi szükség.
Ha amazontól rendelted közvetlenül, akkor szinte biztos lehetsz benne, hogy újra fogják küldeni neked. Ha valamelyik szerződött partnertől, akkor is szerintem meg fognak tenni mindent, hogy elégedett legyél velük.Belépés után kattints erre a linkre: Help / Need more help / Contact us
Válaszd ki a rendelést amivel gondod akadt (1), válaszd ki a panasz okát (2) where is my stuff és válaszd az email vagy chat opciót.
Itt írd meg a problémádat, hogy még mindig nem kaptad meg a csomagot és kérdezd meg mit tudnak tenni az ügy érdekében.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Próbáld meg felvenni a kapcsolatot support-al:
Help / Need more help - Contact usItt válaszd ki a terméket, majd lent chat vagy email funkcióval írj nekik.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz panelpatkany #2745 üzenetére
Vedd fel a kapcsolatot Amazonnal és mondd el nekik ugyanezt.
Oldal alján: Help / Need more help - Contact us
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz pisti124 #3337 üzenetére
Ki a feladója annak a levélnek? Amazon nem szokott ilyeneket küldeni csak úgy.
Azt tippelem, hogy egy becsapós emailt kaptál valami spammertől.Fiók törlése pedig így működik:
"To close your account, please contact us to request that your account be closed."
Valahol itt kell jelezni nekik.⭐ Stella
-
Agyasima
senior tag
November 29-n rendeltem apámnak karácsonyi ajándék gyanánt egy CD-t az amazon.co.uk oldalról. Azóta sem jött meg a cucc. Most írtam az eladónak, hogy miafene van. Mik az egyéb opcióim, és/vagy esélyeim? Mikor futok ki a határidőből?
Még ilyen - nem túl biztató - szöveget látok a package tracking oldalon:
This order was purchased from and dispatched by a third-party seller, moviemars-usa. They did not provide tracking details for your package so we will not get a final delivery scan. Please contact them if you need further information.[ Szerkesztve ]
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Zola007 #3354 üzenetére
Akkor vállalja át Amazon a visszaküldés költségét, ha hibásan vagy sérülten érkezik meg a termék.
Méret eltérésnél szerintem nem ingyenes a visszaküldés.Ha biztosra akarsz menni, akkor chaten vagy emailben kérdezd meg tőlük.
Oldal alján: "Help / Need more help - Contact us" menüponton keresztülgg72: ha utólag kifizetik akkor az tiszta sor. Van amúgy hogy előre fizetnek valamennyit és amikor feladtad írsz nekik + be kell szkennelni a postai blokk képét amin a feladás ára található, ez után a maradék összeget is visszakapod.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ferzoli #3441 üzenetére
Amennyiben hibátlan a termék csak te állsz el a vásárlástól, akkor nem térítik meg a visszaküldés díját.
És nekem úgy rémlik adótörvény értelmében, hogy az áfa+vám se jár vissza.Ha biztosra akarsz menni, akkor chaten vagy emailben kérdezd meg tőlük.
Oldal alján: "Help / Need more help - Contact us" menüponton keresztül[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz felhasználóx #3759 üzenetére
Szia!
De lehet refundoltatni. Ha csak akkor egyszer használtad vagy az első 30 napban éltél a dologgal akkor vissza adják az árát.
Oldal alján: Help / Need more help - Contact us
⭐ Stella
-
Archttila
veterán
válasz Archttila #4409 üzenetére
Megjött a hivatalos válasz: (hátha hasznos lesz valakinek)
I have checked, and it seems that our fulfillment network first tried to split your order [moderálva] into two shipments.
One shipment was for almost 40 EUR (38.90 EUR), and I have found that the system generated this as an authorization.
Finally, your order will be shipped in a single parcel, as both items have been located in the same warehouse.
Please rest assured that you have not been charged yet for this order.
Your payment method will be charged just before your items are dispatched.
Most likely, your bank is holding this extra authorization on your card. Some banks have been known to hold these authorizations for 7-10 business days.
When you place an order with Amazon.de or on Amazon.de Marketplace, we contact your credit card's issuing bank to confirm that your card has a valid number, and has not been reported as lost or stolen. This is communicated via a full authorization for the amount of the purchase. However, we don't actually proceed with the charge. This is simply one of the security measures that we use to protect our customers.
We kindly ask you to contact your bank if you wish to know how long the reservation of the amount on your credit card remains or to have this authorization removed.
When you contact your bank, please provide them with the Settlement Verification Code. This will help them locate and remove the authorization in question. Here's the code:
- Settlement Verification Code: [moderálva]
Unfortunately, Amazon has no possibility to influence duration of authorization.
I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.
Have a lovely day, Attila!
[ Módosította: radi8tor ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
TheZukker
tag
válasz radi8tor #4772 üzenetére
Nem tudok belépni. Ennyit írtak a következő címről: account-update@amazon.com
Thanks for visiting Amazon.com! Per your request, we have changed the e-mail address associated with your account
The e-mail address associated with your account has been changed. The old address was régi email. The new address is sylvia.hansen@inbox.ru.
Visit Your Account at Amazon.com to view your orders, make changes to any order that hasn't yet entered the shipping process, update your subscriptions, and much more.
Should you need to contact us for any reason, please know that we can give out order information only to the name and e-mail address associated with your account.
Thanks again for shopping with us.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nem ez nem így működik. Mivel nincs rajta nyomkövetés nem tudják megérkezett-e a csomagod.
Vedd fel Amazonnal a kapcsolatot, írd meg nekik hogy tévesen kattintottál a return requestre és kérd hogy töröljék mert még meg sem kaptad.Angol amazonon itt találod a kapcsolatfelvételi lehetőséget:
Oldal alján: Help / Need more help - Contact us
Ki kell választani melyik rendeléssel kapcsolatban írsz. Utána válaszd az email vagy chat opciót amelyik neked szimpatikusabb.⭐ Stella
-
pengwin
addikt
válasz golya87 #5644 üzenetére
Velem ugyanez történt, 2017 július óta zárolva van a fiókom, sehogy se tudtam őket elérni... meg aztán már tárgytalan is lett az egész vásárlás és nem is igazán bátorított az ilyen hozzáállás, hogy Amazonon akarjak vásárolni még egyszer.
Most, hogy írtad: az androidos alkalmazásból minden megy, ott nincs lezárva a fiókom...
Én is írtam nekik ott, ha az lesz a reakció, hogy ott se tudok már hozzáférni semmihez, akkor elmehetnek melegebb éghajlatra.
Egyébként az mégis milyen logika, hogy ha le van zárva a fiókom és emiatt az oldalukon fel akarom venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahhoz be kell jelentkezni...
Értem én, hogy a 22-es csapdája az milyen jó könyv, de ennyire nem kéne utánozni.Folytatás:
Good day,You can now use your customer account again without restriction.
If necessary, please check the status of your orders and write to us if you have any further questions.You can reach us via the contact form on our help pages.
Kb. 5 perc alatt feloldották a fiókot. Igaz ennek automatikusan kellett volna történnie kb. 5 hónapja, meg a "contact form on our help pages" nem elérhető ha zárolták a fiókot, de nem baj.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
abaluuuu
újonc
válasz albiosz #5930 üzenetére
Jé és annyit emlegettem őket hogy válaszoltak ma. Kissé megzavartak. Azt mondja hogy az amazon cserél és javít de alternatív megoldásként a gyártó vagy annak szerződéses szervíze is javíthat. Na akkor most mi van? Óriási
thank you for contacting Amazon Customer Service.
I will be happy to answer your questions today.
The mobile phone is unlocked.
The model number is : AR ZS571KL-2A003ARegarding the warranty: Faulty, damaged or incorrect items can be reclaimed up to two years from receipt of the product. This applies to items that are sold directly by Amazon.de and those from sales partners whose delivery is undertaken by Amazon (Fulfilled by Amazon.de).
If faults or defects appear within this period, Amazon.de will remedy them in the form of a repair or replacement. We will, of course, refund all costs accruing to you because of the return or the service handling.
When returning the item please pay attention to the following: the faulty item should be sent in full and with all of its accessories (if possible including the guarantee card. Please also include the small parts belonging to the package. This is important because otherwise we can't guarantee there won't be delays in handling the claim. Please also check the item for any storage media and remove these if they were not included in the original delivery.
Please also note that it's not possible for us to carry out a data backup, unfortunately. To protect your privacy we recommend that you remove all personal data before you return the item to Amazon.de.
Alternatively, the manufacturer or its contractual workshops can undertake a repair as part of the manufacturer warranty. Please note that the length of the warranty term depends on the manufacturer.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz cuncika87 #6372 üzenetére
Fel kell venni az eladóval a kapcsolatot. A visszaigazoló levélben keress erre lehetőséget. Ha nincs ilyen írva ott, akkor Amazonnal tudod felvenni a kapcsolatot.
Oldal alján: Help / Need more help - Contact us
Ki kell választani melyik rendeléssel kapcsolatban írsz. Utána válaszd az email vagy chat opciót amelyik neked szimpatikusabb.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
trialboj
őstag
Üdv,
Egy barátom szeretett volna amazon.de ről romániába rendelni, első rendelés, és valamiért nem akarnak pénzd kapni a friccek.
Ezt az üzenetet kapta:
Greetings from Amazon.de.
Please note that your order is currently on hold pending the verification of your billing information. We will be happy to proceed with your order as soon as we receive a recent credit card statement for the credit card you referenced for this order.
At your earliest convenience, please fax us a statement which displays the billing name and address for the card.
You can find our fax number on the Amazon.de Help page:
www.amazon.de/fax
Alternatively, you can ask the issuing bank of your credit card to contact us with verification of these details.
You will not be able to access your account online until this verification procedure has been completed. However, it is not necessary to open a new account or place a new order; we will complete the processing of outstanding orders once your billing information has been verified.
Thank you for your patience with our security measures.
Sincerely,
Milyen marhaság ez? nem mind1 nekik kinek a kártyája 300 eurós termék nem autót akar vásárolni. mi a teendő? senki nem faxol már, azt sem tudja hogy működik
Emailen nem lehet csatolni valami bankszámla kivonatot, v személyit?
Köszönöm a segítséget.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Williamgrant #6496 üzenetére
De itt valami igazolást kérnek,
Alternatively, you can ask the issuing bank of your credit card to contact us with verification of these details.
De semmi pontos infó nincs, mit mondjak a bankomnak hogy hívja fel a német supporott és mit csináljon? igazolja hogy létezem? Ilyet nem csinál egy bank. 200 eurós összeg baszódjanak meg, letiltották a fiókot, nem is lehet kérdezi tőlük.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
gaben22
senior tag
A doboz 20x15x5cm, súlya 0.5kg alatt van szerintem.
Közben gondoltam írok a francia Amazon supportnak angolul, a kis chatbot egyből válaszolt is, hogy angolul nincs chat, de létezik egy english@amazon.fr oldal, oda lehet írni. Ennek analógiájára azt mondanám, ha valaki rendel német, spanyol, olasz... Amazonról és bármi gondja lesz, akkor azon országhoz is jó esélyel lesz angol support.
Általában mindig a "kiskaput" keresem (az ő oldalukről nézve), ha valami support/hivatalos ügyben van levelezés, most se igazán mondták ki, hogy igen visszaadjuk a pénzt, csak hogy "we can help you with the return shipping cost".
...
Following you email, According to our records, we have not yet received this item. When it arrives, our returns department will initiate the appropriate refund.In order to help you, if your return has been sent by recorded delivery method, we invite you to sent us the tracking number of your parcel via our contact form:
http://www.amazon.fr/contact-commande
If the return was made through an untraceable method, we kindly request you to fax us the return receipt and the return date at the following numbers:
Fax : 0800 94 77 16 (France)
++33 174 18 10 38 (International) or by email so that we can help you with the return shipping costBe assured that we will the necessary to help you
Completed refunds information can be viewed when you visit "Votre Compte". Under "Où en sont vos commandes?" click "Go" next to "Commandes passées sous 30 jours" and sign in with your e-mail address and password.
The refund information will be visible at the bottom of the relevant order's summary page.Should you have any further questions, we recommend that you visit our online help pages in English which are located at the following URL:
http://www.amazon.fr/gp/help/customer/display.html?nodeId=603060
...Amúgy jól beszélnek Amazonnál angolul, gondolom valami szorgos kis indiai körmölte a cuccot
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01, RHA T20
-
somnia
őstag
válasz gipsztigris #7255 üzenetére
...a lap alján...Help...Need more help?...Contact us!...
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Valaki segítene, hogy most ezzel mit is akarnak?
ear Vántsa,
thank you so much for your email, and for bringing this to our attention.
Because you used a second e-mail address, I would like to make you aware of a security measure:
For privacy reasons, we send information relating to your customer account with us only to the e-mail address that you use to log in with us.
I will therefore send my reply to your e-mail address on file with us and I ask that you use the contact form (https://www.amazon.de/kontaktformular) on our Help pages for all further enquiries. You will find my reply at the e-mail address associated with your Amazon.de customer account. Should you have a customer account with a mobile phone number only, please check your messages in the message centre on Mobile App.
By the way, you can access information on your orders online at any time. To do so, simply go to "Your Account" on our homepage (http://www.amazon.de/).
However, if you no longer use the e-mail address that you used when signing in for your first Amazon.de purchase, I recommend that you replace it with a current valid address.
This can be done only on our website because we want to ensure that the change is made by the account holder.
You can do this easily online by going to "Your Account" at the top right on our website (http://www.amazon.de). In the "Login & security" section, select the link "Change Your Name, E-mail Address or Password" and follow the instructions.
(You'll receive an automatic e-mail from us about the change.)
Also, please allow me to thank you for your kindness and patience, Vántsa; I hope that you will find the information provided helpful. It was a pleasure assisting you.
I wish you a wonderful day!
Warmest regards,Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
qqzs
őstag
válasz blaca83 #8089 üzenetére
NEM!
Please do not place orders without asking for approval, without our permission the order will be canceled
Free shipping, we only offer free shipping if you contact us here order@prostar-gmbh.info
If you want to buy contact me order@prostar-gmbh.info
Attention * Before placing an order, please contact us when the product is available order@prostar-gmbh.infoEladó: GTS450
-
GAbre
veterán
válasz radi8tor #8366 üzenetére
Tegnap újra kértek bizonyítékot.Ma végre feloldottak:
The hold has been removed from your Amazon.co.uk account. You may track the progress of your order via the "Your Account" section of our website. Once your order has been dispatched, we will send you an email notification to advise you that your order is on the way.Please don't hesitate to contact us should you have any further questions.
"Meglepő",módon megrendelésem azért törölve lett.
Kérdeztem miért csinálták,nem válaszoltak.
Most erre megint kérdeztem tőlük,és "hírtelen" már visszadobódott levél,nesze neked írjak rájuk,ha gondom van a jövőben is
Most újra megrendeltem.
Eltelt 5-10 perc,de még nem lockolták fiókom egyenlőre!!!!![ Szerkesztve ]
Avatar
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz #72688384 #9109 üzenetére
Has your e-mail address or mobile phone number changed?
If you no longer use the e-mail or mobile number associated with your Amazon account, you may contact Customer Services for help restoring access to your account.Ami után telefonhívást javasol amazon.de:
If you need more password help, call us at:
+4994178878900[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
warcat
veterán
válasz kicsiPistike #9298 üzenetére
Remélhetőleg dispatched and sold by amazon cuccot vettél, amint lejárt az utolsó nap amit kaptál a rendelésed mellett határidőként, akkor a rendelések aloldalon a track my package linkre kattintva megjelenik egy nagy sárga contact us link.Erre kattintva rőviden elregéled, hogy nem érkezett meg a termék és hamarosan elindítják vagy a visszatérítést vagy újra elküldik ha van raktáron.
Egyébként ne lepődj meg a késésen, a jóval jobban fizetett DHL/UPS/GLS csomagok is megcsúsznak 1-2 napot jelenleg a csomagdömpingben.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
Mano66
senior tag
Sziasztok.
Mi a teendő, ha hiányos adat miatt felfüggesztették a fiókom. A kért iratokat emailben elküldtem (Abban kérték). 4 napja semmi válasz. Még egyszer rájuk írtam, de semmi. Ilyenkor hova lehet még írni? Fiók belépéskor ez fogad : "More Information RequiredThe information you supplied was reviewed by Amazon but we cannot remove the hold on your account at this time. For details, check for an email or text message from Amazon describing next steps. Please contact us for further support."Rancilio Silvia, Mazzer Major (151C kés),Xiaomi Mi 10T 5G 6/128 , Synology DS218+,.
-
virkir
veterán
Üdv urak
Lenne némi problémám, segítséget kérnék.
A történet időrendben:
szept.5.-én beizzítottam a prime fiókot, meg is terhelték a megadott kártyámat gond nélkül.
szept.7.-én gondoltam egyet és hatalmas 30 euroért rendeltem egy Fire Tv stick-et megadva egy új Revolut kártyát amire jött is egy nullás terhelés leigazolni a kártyát és email az Order Confirmation-ról. Mindez 18:32-kor.
Még mindig aznap vagyunk amikor is 18:40-kor érkezik egy mail, hogyaszongya Your Amazon account is temporarily on hold.
Linkre kattint az ott leírt, lehet félreértett lépéseket végrehajtva küldök egy választ adatokkal, kártyafényképpel.
szept.8. Szép napra virradtunk, mikoris érkezik egy újabb mail hogyaszongya nem tudták azonosítani a 6609 végű Revolut kártyám, hiszen azt terhelték meg nullás összeggel és azonosítsam mindenhogyan, hogy enyém a kártya.
Számlakivonat, személyi, lakcímkártya anyámkínja feltölt és hátradől, hogy már minden rendben lészen.
A nagy szart.
Délután négykor ismét egy mail amiben ismét kéri az igazolványokat és adjak meg telefonszámot is. Hogydögölnétekbazmeg. Elküldve amit kértek.
szept.9. Már kimondottan hiányoltam, de nem kellett csalódnom, ismét egy mail amiben ismét leírják, hogy azonosítási gondjaik vannak ééés... most jön a csavar az 56-os végű kártyámmal van gondjuk amiről a Prime előfizetést gond nélkül levonták négy napja.
Ismét számlakivonat etcetera feltölt, amire másnap, szombaton ismét levél, benne egy link amire kattintva dobtak egy sms-t abban link megnyit és igazol, hogy én vagyok én.
A mai nap belépési próbálkozásnál ismét sms, ismét link igazolás amire a válasz
The information you supplied was reviewed by Amazon but we cannot remove the hold on your account at this time. For details, check for an email or text message from Amazon describing next steps. Please contact us for further support.
Különösen az utolsó mondat aranyos. Hogyan? Vazze te nyomorult.
Itt mindenki hülye?
Itt?
Mindenki.
Mit lehet tenni, hogy végre használhassam ezt a szart amire kitalálták, mert ugye support az csak bejelentkezve működik, az email-ek no-reply-sek."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
nagyúr
Megjött a válasz, de nem értem, mert valami bankkártya ellenőrzésről, hitelesítésről ír, de nekem semmilyen lehetőséget vagy ablakot NEM dobott fel erre a vásárlás folyamán:
Hello,
Following your email, I have noted your request.
I have carried out research and I inform you that the payment for your order has not been authenticated, it is for this reason that the amount has not yet been debited from your account.
Payments on Amazon have always been secure, because protecting customers' payment methods has always been our priority. Amazon's security standards were already very high.
Card verification is an extra level of security that your bank can ask for at checkout.
For more information, please see our help pages:
https://www.amazon.fr/gp/help/customer/display.html?nodeId=GY3EKFZ8RDXC32VN
When you pay for your order, you subscribe or click on the “Buy now with 1-Click” box from a product page, your bank may ask you to validate the transaction from your banking application or by entering a unique security code to be able to complete the purchase.
To check your card payment:
1. Follow the instructions on your bank's website
2. A bank may ask you to verify your identity directly from your banking app or using a unique security code, for example.
3. If a security code is requested, check your text messages and emails to retrieve your code and enter it.
4. Your bank may also ask you to verify the purchase using fingerprint or facial recognition technology, if this technique has already been implemented.
Once the process is complete, you will be redirected to Amazon and you will receive a confirmation that your order has been successfully created.
If you continue to receive an error message or are unable to complete the verification, please contact your local bank or branch as they may be able to provide you with more details on why your verification failed. Then try to start the process again. You can also use other payment methods, such as gift cards or bank account debit.
If you continue to receive an error message or are unable to complete the verification, please contact your bank as they may be able to provide you with more details on why your verification failed. Then try to start the process again.
To facilitate the smooth conduct of the audit, please ensure that:
• You are the holder of the bank card. The bank will send a notification or code to the card owner.
• For banking verification, you access your banking application, validate the transaction and return to Amazon.
• For verification with a security code, you enter the code correctly. Look for your code in your text messages and emails, not forgetting to check your spam folder
• Your personal information is up to date with your bank, in particular your email address, mobile phone number, and you have downloaded the most recent online banking app.
• Your personal information in Your Amazon Account is up to date. If there is a problem with the verification, we will let you know. Add your mobile number and download the Amazon app to receive real-time notifications.If you're having trouble displaying the verification web page, try using a different browser. You can also use other payment methods, such as gift cards or bank account debit.
[ Szerkesztve ]
-
zacci
aktív tag
Sziasztok,
Sok evvel ezelott regisztraltam az Amazon.de oldalon, de nem rendeltem meg onnan. Most szerettem volna rendelni egy termeket. Szepen be is leptem, beallitottam a 2FA-t, es modositottam a jelszavam erosebbre. Modositottam a szallitasi cimet, mert ido kozben elkoltoztem, megrendeltem a termeket, bankkartyaval fizettem, szepen le is vonta az osszeget a kartyamrol. Ezek a trogerek meg csak nem kuldtek az arut, erre ma kapok egy mailt az account-alert@amazon.com cimrol, hogy letiltottak az accountomat, mert allitolag gyanus mozgasokat erzekeltek rajta es allitolag e-miatt toroltek a megrendelesemet is. Nem ertem, ha nem akarjak kikuldeni az arut, akkor irjak azt es ne tiltsanak ki. Persze nem tudok nekik irni sem, mert ezen a szutyolk amazon.de oldalan ahhoz be kellene jelentkezni. En meg nem vagyok hajlando Amerikaba telefonalgatni.
Milyen e-mail cimre lehet nekik panaszt kuldeni es kerni, hogy ugyan oldjak mar fel az accountomat es kuldjek az arut, vagy adjak vissza a penzemet. Az biztos, ez volt az elso es utolso, hogy dolgom volt az Amazonnal.Segitseget elore is koszonom, es elnezest, de nagyon felbaxtak az agyamat.
zacci
A biztonsag kedveert modositottam meg egyszer jelszavamat, de ettol meg le van tiltva a fiokom, tehat lofaxt sem ertem vele.
Ezt kapom, ha be akarok jelentkezni:
We have detected unusual activity on your account and have locked it temporarily. Please contact customer service for further assistance.
Es ime a level, amit elvben az Amazon kuldott:
Hello,
We believe that an unauthorized party may have accessed your account. To protect your information, we took the following actions:
-- Signed you out of risky active browser sessions
-- Deregistered risky devices
-- Reversed any modifications made by the unauthorized party
-- Canceled any pending orders
-- Disabled the password to your account. You can no longer use the same password for your account.Please call Customer Service and ask to be transferred to the Account Change department to regain access to your account.
Customers within the US: 1-800-388-5512
Customers within Canada: 1-800-201-7575
International customers: 1-206-922-0880In the meantime, follow these instructions to make your account more secure after you regain access:
-- Do not use the same password that you use on other sites, including the one used with your email provider.
-- Actively monitor all your accounts, including your email. Check if there were any unauthorized changes, such as auto-forwarding or deletion rules in your email settings.
-- Review your recent order history and archived orders, and report any unauthorized orders placed to your account. Review this by going to "Your Account" and go into "Archived orders."
-- Remove any unauthorized device registered to your account by clicking "Your Account," then "Digital Services and Device Support," and then "Manage Content & Devices."
-- Register a mobile phone number to receive notifications through a secure source by clicking "Your Account," then "Login & security," and then "Add" next to "Primary mobile number." If you have already added a mobile phone number, you may see an option to verify the number.
-- Enable Amazon's 2-step verification to add an extra layer of security to your account by clicking "Your Account," and going into "Login & security."
-- Download the Amazon mobile shopping app and turn on push notifications to your account to ensure you are notified about any order or account updates on multiple channels.To learn more about how this may have happened and what else you can do to secure your account, go to "Security and Privacy":
https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201908990Account Specialist
Amazon.com
https://www.amazon.com[ Szerkesztve ]