Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Throme

    veterán

    válasz AlexiStukov #32379 üzenetére

    Sajnos ez más terméknél is tapasztalható.
    A szervizek is profitot akarnak termelni és sokszor előfordul, hogy nem a gyártó látja el ezt a feladatot, hanem kiszervezik cégeknek.
    Nekik akkor van bevételük, ha fizetős javítással megy hozzájuk az ember.
    Ha garis, az akkor nekik nem pénz, mert az anyacég felé és vannak mutatóik (KPI) amit teljesíteni kell.
    Az alkatrészt ilyenkor nem az ügyfél fizeti, sem a szerelő órabérét, sem a rezsit. Persze, hogy mindent elkövetnek, hogy elhajtsanak.
    Ráadásul tudják, hogy semmit nem tehetsz, vagy csak kevés százalék viszi tovább az ügyet, mert 20-30k huf miatt nem ugrik bele egy csomó vesződésbe, meg ideje sincs rá.

    Laptop ajánlós fórumban ezért is tolják inkább a HP és Dell vonalat. Állítólag ott jobb a helyzet szerviz fronton. Lenovo a legszarabb, aztán az acer.
    Én is csak reménykedem, hogy nem szarik be a masina.
    De a tervezésük is inkább abba az irányba mozdul, hogy ha elromlik valami, akkor egész alaplap cserés legyen, mert azt már nem fizetik ki senki(persze a gariidőt azért húzza ki).

Új hozzászólás Aktív témák