Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cock

    tag

    Na hát akkor hogy egykis garanciális történet is szerepeljen a topicban:
    Amikor 2 napja vettem a notit, fűt fát ígértek hogy Acer világraszóló garancia így úgy, kijönnek specialisták ide házhoz és megcsinálják teljesen ingyen a gépet bármi problémám van. Nekem a következő problémáim adódtak:
    (1) két pixelhibát találtam, abből az egyik mindig fekete
    (2) nem vitte a dvdrom a TDK+R 8x lemezeimet (igaz más DVD lemezzel nem próbáltam dehát akkoris TDK-ról van szó és az asztali dvdromom gyönyörűen olvassa és írja). Ezáltal mikor ki akartam írni a recoveryt, úgytűnt mintha jól megírta volna ezért ki akartam próbálni, és a lemezről bootoltam, elindult a dolog, dehát a DVD-n levő adatok kb fele nem olvasható, így a recovery félúton megállt és próbálta olvasni a DVD-t, újra és újra felpörgette a CD-t de nem tudta olvasni így újra kellett indítanom. Újraindításkor nincs windows, nem meglepő hiszen félig felülírta a recovery. Na akkor rakjuk vissza a recovery partícióról: BIOS-ba ellenőriztem hogy D2D bevan e kapcsolva, majd induláskor (POST) nyomogatom az ALT+F10-et reakció: semmi. Többször is megpróbáltam, ugyanaz a helyzet: nem indul el a visszaállítás és ugye Winem sincs.
    (3) Többször is előfordult hogy hogyha beállítom a BIOS-ban hogy F12-vel előhozhassam a Boot menüt induláskor (POST), és ha nyomogatom az F12-őt kiírja hogy Entering Boot Setup... (vagy valami hasonló) és kifagy.
    Tehát ezzel a 3 hibajelenséggel vittem vissza a gépet (a specialisták valószínűleg őszi szünetüket tölthették vagy valami hasonló). Tehát 2 napon belül vittem vissza, cseregaranciáról szó sem esett, bevették kivizsgálásra a gépet. A csóka meg sem említette hogy ez nekem pénzbe kerülne, énnekem se fordult meg a fejemben mert hát ugye még frissen garanciális. Hazafeléjövet nézem az átvételi elismervényt (amit nekem nem kellett aláírnom, tehát elvileg nem kellett beleegyeznem, és a figyelmemet sem hívták fel rá) és az állt rajta hogy 4000Ft+FA bevizsgálási díjat minden esetben felszámolnak.
    Aztán meg se tudták mondani hogy KB mikor lesz kész, úgy beszélt mintha a szervízhez nekik semmi közük nem volna. Ráadásul már látom előre hogy az lesz hogy megállapítják hogy semmi baja nem volt, visszaadják, én fizetem az 5k-t, a boltban nem nézhetem meg, újra visszajöhetek a boltba és megint 5k a bevizsgáltatás, és természetesen én a szervízessel nem beszélhetek, a boltosoknak meg szinte közük sincs a szervízesekhez, elhatárolják magukat. :((( Hihetetlen ez az egész magyar hozzáállás. Azért ha 2 napon belül viszek vissza valamit, azt elvárnám hogy egy az egybe kicseréljék és ne vizsgálgassák. Szarnak a vásárlók fejére ez a nagy helyzet, és megpróbálják még a legszarabbat is rásózni az emberre mindenáron. Komolyan azon is meglepődnék már ha valaki az 1280x800/2 db pixelhibával vinne vissza 3 napon belül egy gépet és egyből kicserélnék újra. Sztem ugyanúgy bevizsgáltatnák 5k-ért majd nem állapítanak meg semmi hibát. Vagy jobbik esetben sem újat kapna, hanem kicserélnék az LCD-jét aztán csá, ami meg ugye színben nem passzolna mert egy Piros Acer ferrári notebook LCD-jét tákolnák hozzá a szürke Aspire-hez, dehát kinem szarja le, működik, nemigaz? ;)
    Na mind1 kiváncsian várom milesz ebből a garanciális ügyintézésből...

Új hozzászólás Aktív témák