Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ACE-

    addikt

    válasz DarkFater #2267 üzenetére

    Ha a kisker nem nézi meg a terméket legalább alapvető szinten, hogy tényleg az-e a baja, amit a fogyasztó bejelentett, az már régen rossz. Ki lehetne kerülni egy kört, és mindjárt visszadobni a vásárlónak hogy nem tapasztalták a hibát. Ha meg hibája van, akkor nem tudom hogy akadhat el a gyártónál. Gondolom a gyártó nem keres kifogásokat, vagy ha igen, akkor az importőr hajtsa be rajta, az Ő üzletfele, ehhez meg a fogyasztónak nincs köze. Ugyanígy a kisker és nagyker közötti kapcsolathoz sincs köze. Szóval lassan oda jutunk, hogy a fogyasztó kussoljon, várjon, mert mindenki a kezét tárogatja hogy nem az Ő hibája. Na ez az ami nem korrekt.

    Az meg hogy az ilyen hogy vesznek nagy TV-t csak hogy focit nézhessenek, aztán visszaviszik, nagy üzemben fordul elő, aligha hiszem... Perzse biztos van 1-1 ilyen tapló, de tuti hogy nem folyamatosan visszatérően.

    Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)

Új hozzászólás Aktív témák