Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Az Arm megvenné az Intel egy részét
it Közölték velük, hogy az nem eladó – egy ilyen felvásárlás miatt ráadásul az USA nagy támogatásai is veszélybe kerülnének.
-
Megjelenési dátumot kapott a SYNDUALITY: Echo of Ada
gp A PC-re és konzolokra szánt extraction shooter január végén debütál.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolAK
újonc
Sziasztok! Tudnátok ajánlani Dél-Pesten megbízható műhelyt? 1.4T-jet Bravo-m pályatempónál gázadásra ráz (múlt héten még csak fémesen ciripelt), gondolom féltengely lehet (?). Köszi!
-
ZolAK
újonc
válasz gipsztigris #11167 üzenetére
Köszi! Rájuk gondoltam, szuper, hogy itt is ajánlott!
Egyébként érdekelnének a vélemények, hogy egy lassan 14 éves Bravoval milyen hosszú távra érdemes tervezni. A nagyobb típusbajokból egyelőre csak a klíma terelőmotorok lettek cserélve, most eljött valószínűleg a féltengely, a váltó és a leömlő viszont még jó (kopp-kopp). Viszonylag kevés, 130e km körül van az autóban, szeretem, de kezdenek előjönni apró nyűgök is és félek, hogy lassan a folytonos szervizelésről fog szólni az élet.
Eddigi offos 10+ éves autóinknál is az volt a naiv gondolatom, hogy javítjuk a hibákat, aztán van egy jó kocsink pár évre, de mindig volt valami nagyobb kiadás. Aztán persze már nem akarja eladni az ember, mert milyen sokat költött rá.Nem az én műfajom az autóvásárlás, de 1-2 éve már motoszkál bennem a csere, viszont úgy elszálltak az árak, hogy az erre szánt 3.5M Ft-os keretből sem igazán tudnék előrelépni.
-
ZolAK
újonc
Üdv Urak! Sajnos kilyukadt a kb fél éves utángyártott féltengelyen a gumiharang (2008-as Bravo, 1.4 T-Jet). A probléma, hogy sehol nem találok hozzá való gumiharangot, még az Akron harangok is szögletes kialakításúak, pedig a féltengelyhez radiális járt. Fiatalkatrészek nem tud segíteni, most írtam (olaszul ) a gyártónak, de ha esetleg van ötletetek azt nagyon megköszönném.
-
ZolAK
újonc
válasz molnarpeter #13018 üzenetére
Köszi ez jó ötlet, elvileg egy teljesen kerek belsejű jó lehet, megpróbálok méretben megfelelőt keresni. Érdekességképp: válaszolt a gyártó, elküldte a cikkszámát a szerintük jó harangnak, de az sem a megfelelő kialakítású... Most házi gányolás címszóval beragasztottam a lyukat, hogy tudjam használni a kocsit, amíg megoldódik az ügy.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Synology NAS
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Politika
- Az Arm megvenné az Intel egy részét
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Google Pixel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen