Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 426os

    őstag

    válasz sagesz93 #5960 üzenetére

    és Többiek:
    Most egy Peugeot szervizben (híre alapján ok, illetve eddig is ők szervizelték) van, gátló cserére vár. Oda kimegyek majd és beszélek velük. Ilyen formában még nem járóképes az autó.
    Pár száz ezer puffer van az autó árában, azért is mernék beleugrani ezek tudatában.
    Az, hogy ki van-e ütve a dpf és az egr pontosan hogy állapítható meg, látszik diagon? Hardveresen az egr biztos benne van.
    Egyelőre ha ezekkel nincs gond, akkor magamtól nem bántottam volna őket, mert egy jó ideig még csak hosszú távokon fogom használni az autót.

    norbert1998: A másik topicban olvasottak alapján én is azt mondanám, hogy NE cseréld a Bravo-t. Egyetem végéig használd, ha van lehetőséged inkább gyarapítsd a tartalékaidat, ne öld autóba.
    Én sem vettem addig, igaz nekem semmilyen autóm nem volt, de egy 1.2-es Bravoval boldog lettem volna. 147-et biztonság miatt ne vegyél, mert nem volt annak olyan jó töréstesztje. Költségek tekintetében pedig láthatod, hogy csak úgy szállnak a százezrek (ok, egy euro3-mas jtd olcsóbb tud lenni).

    [ Szerkesztve ]

    .

Új hozzászólás Aktív témák