Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arni9010
aktív tag
válasz roseane2004 #4871 üzenetére
Szerintem tankold tele, az nagyon sok adalék lett! (Ahogy emlékszem nagyrészt benzinből áll, szerintem túl korán öngyullad az üzemanyag)
-
Arni9010
aktív tag
válasz Stylewars_kp #4887 üzenetére
Túlmelegedésre nem dob szerintem check engine lámpát.
Viszont ki lehet olvasni, mert az ilyen jellegű hibák nem törlődnek, annak ellenére hogy ha "elmúlik", nincs hibajelzés -
Arni9010
aktív tag
válasz Stylewars_kp #4893 üzenetére
Azt a mondatot kihagytam, bocsi
Így viszont ötletem sincs sajnos -
Arni9010
aktív tag
válasz csabi94 #4942 üzenetére
Szia!
Az autó csere szerintem leginkább a pénztárcád kérdése, nincs igazán egy súlyban a két lehetőség
A Grande Punto kapcsán az 1,3 JTD-t nem igazán javaslom, rengeteg probléma van velük
Illetve a 156-nál vedd számításba az alumínium lengőkarokat (nagyon nem olcsó)
A benzines blokkokat nem ismerem, az 1,9 JTD elég problémamentes.Szerk:
Integrale kolléga jól összefoglalta a dolgot, annyival egészíteném ki hogy benzinesből 16V-t javaslom, az 1,4 8V-vel van tapasztalatom, hát iszonyat lomha[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz SPeti1984 #4945 üzenetére
Az 1,2 16V motor elég jól megy, az volt a családban 2db is
A 8V-vel sajnos nincs tapasztalatom, de ha hasonlóan megy mint a Linea 1,4 8V, akkor én eret vágnék
(Mindig dízeleim voltak, most Stilo 1,9 JTD 8V 115HP van, és ahhoz képest a Lineát vezetni összehasonlíthatatlan Nagypapámnak megfelel az 1,4 8V )Az 1,3 JTD egy konstukciós hibahegy Egy bontós ismerősöm azt mondta, hogy nem tud annyi blokkot hozni, hogy mindig legyen nála. Oldal közepén felsorolnak pár hibát.
Amikről hallottam: Szakad a lánc, csökken a kompresszió, a szívócsőben egyes típusoknál télen lecsapódik a pára és a megfagyott jéggolyók széttörik a turbót indításkor, ha sebességben marad, állás közben elugorhat a vezérlés és indításkor görbülnek a szelepek, a Pandákban olyan a légszűrő, hogy ha elvetemedik a háza belefolyik az esővíz, emiatt görbülnek a hajtókarok, stb[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
Szia!
Alapvetően mindkettő megbízható, a T-jet nyilván erősebb
A digit klímával előjöhet probléma, és baromi nagy szívás szerelni az állító motokat Bravoknál (gondolom Lineánál is).
Én Bravót vennék, szerintem az magasabb kategóriájú autó (úgy rémlik a Linea a Grande punto "rokona"). -
-
Arni9010
aktív tag
válasz norbert1998 #5062 üzenetére
Szia!
Bravóknál sajnos ez előfordul, szerintem elolvadt a kábelen a szigetelés.
Gondolom ezért jó néha, amúgy meg zárlatot okoz. (A reflektor reléről ment nekem a 2001-es JTD-mben)
Szerintem cserélj kormánykapcsolót, és reléztesd be a lámpákat. Többet nem lesz vele gond -
Arni9010
aktív tag
válasz norbert1998 #5066 üzenetére
Hogy tudtad szétszedni a karokat?
Úgy rémlett hogy csak roncsolással lehet belenézni a karba -
Arni9010
aktív tag
válasz norbert1998 #5070 üzenetére
A karon belül szoktak elolvadni a vezetékek, ami a lámpakapcsolótól (kar végétől) megy az átvezetőkábel felé.
Nem igazán javítható a hiba, legalábbis a fiatbravo fórumon csak erős faragással sikerült anno szétszedni. -
Arni9010
aktív tag
válasz rover45 #5146 üzenetére
A 2. pontra:
Ha gyári az első két lámpa, akkor én políroztatnám + UV fólia, hogy többet ne mattuljon be
Bravos tapasztalataim alapján az utángyártott nagyon gyenge minőségű.
(Az izzó körüli fényterelő lemez ráolvadt az izzóra, nem lehetett normálisan beállítani a lámpa magasságát, stb)3.:
bontóban keress gyárit szerintem valahol a környéken -
Arni9010
aktív tag
Én stiloba vettem gyári mélyládát, de nem fogom a gyári bekötést használni
Teljesen elborult a megoldása gyárilag
Az összes hangszóró erősített jele hátramegy a mélyládába, és onnan vissza a hangszórókba ami gyárilag komolyabbak mint a sima.
Fogom kivezetem a hangszóró vezetékét, és sima erősítővel tervezem meghajtani -
Arni9010
aktív tag
Gratula, szép autó
Bontott antennát lehet kapni jó áron 13. kerben
Nemrég vettem egyet húgom pasijának.
Vagy próbálj meg keresni hozzá gumi talpat.
Az én stilomon is hasonló állapotban van, találtam is talpat, ami kiderült hogy nem jó.
Akkor néztem utána, hogy 5 féle méretben volt a stilon antennatalp, így inkább fel is adtam
A nagyobb mérethez, amihez találtam gyárit, ahhoz van utángyártott talp is. -
Arni9010
aktív tag
Ha acél (lemez) felnit szeretnél feltenni, akkor úgy hallottam nem ajánlott a mozgókúpos csavar.
Az ET számról itt egy kis magyarázat
-
Arni9010
aktív tag
Szia!
Ez a szervóolaj tartály, Bravo/brava/marea hármason még külön van, Stilonál már egy tartályból megy a fék és a kuplung (elektromos szervós már).
A fékfolyadék tartály tetején van visszajelző plusz gomb, ami nyomkodható(#5221)
Pont az a fékfolyadék (fékpofák jele van rajta), a másik amin a kormány van, az pedig a kormány[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz Jakuskacsa #5257 üzenetére
A küszöbnek az a titka, hogy ki kell pucolni évente 1x
Sajnos a kerékdob úgy van megtervezve, hogy be tud menni körülötte a por, mögötte összegyűlik, és folyamatosan vizesen tartja a küszöböt belülről. -
Arni9010
aktív tag
válasz Jakuskacsa #5260 üzenetére
Nem teljesen, egy kis fül tartja amit meg kell nyomnod, és jön is ki
Kép róla -
Arni9010
aktív tag
válasz Jakuskacsa #5263 üzenetére
Lényeg hogy sikerült
-
Arni9010
aktív tag
válasz drumandbase #5664 üzenetére
Hát én szereznék valami hasonlót.
Esetleg csinálhatsz is
Csöveken kívül lehet még akár intercooler sérülés, bármi.
Pumpával szépen meg lehetne nézni hol fúj ki, mi a gond.
Én is most cseréltem turbócsöveket a Stilon.
A gyáriak már eléggé fel voltak puhulva, és az egyik kirepedt nemrég.
Kifújt már a repedés előtt is, kiderült hogy az egyik gyári bilincs lelazult 15 év alatt -
Arni9010
aktív tag
-
Arni9010
aktív tag
Sajnos Stiloknál is ugyanígy random el tudja dobni a távirányító kódját a vezérlője.
Kérdezz utána az Alfánál, a Stilokhoz idén februártól ingyen kiadják a Fiatnál a gyári kódkártya adatait (nekem sincs meg a kártya, majd én is bemegyek érte valamikor)
Utána MES-el tanítható a kulcs a kocsihoz. -
Arni9010
aktív tag
Szia!
A oszlop lesz az
Linea 1.4 8V van a családban, a kilátás nem rossz szerintem a nagy tükör miatt, ha arra gondolsz.
Próbáljatok ki egyet, de én azt javaslom ha lehet 16V motorral vegyétek, az 1,4 8V a lineában kínszenvedés volt nekem (Tegyük hozzá, hogy majdnem minden autóm turbódízel volt, megszoktam hogy lehet előzni a kocsival )Szerk: Lassú voltam
[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz .:Kristian:. #6193 üzenetére
Nagyon dögös
-
Arni9010
aktív tag
válasz sanzi89 #6306 üzenetére
Szia!
A képen ez egy szabvány ISO csatlakozó, bármilyen modern fejegységet rá tudsz kötni. (maximum a piros-sárga kábeleket kell felcserélni az új rádió csatlakozójában, hogy ne tűnjenek el a csatornák)
Az antennához szokott kelleni egy kis csatlakozó, ha jól gondolom adják a rádióhoz. -
Arni9010
aktív tag
válasz gipsztigris #6371 üzenetére
Nekem is simán működik, nem tudom mi lehet a baj
-
Arni9010
aktív tag
Stilonál és új bravónál is az szokott lenni a gond, hogy az állító motorban tönkremegy a potméter, és eltöri a fogaskereket a motor.
Gondolom itt is hasonló a helyzet, ki kell cserélni a motort (vagy rakni bele új potmétert), és keresni hozzá fűtésbox fogaskerék javító szettet, ha eltört. Direkt ki van könnyítve, hogy ne a fűtésboxon belül törjön el -
Arni9010
aktív tag
válasz Luck Dragon #6558 üzenetére
Amit neten találtam, a FL modellbe már lehet rakni:
[link]Ahogy látom hasonló a helyzet, mint a Stilonál.
Első körben nézd meg a biztosítéktábla alatt, meg van-e a gyári csati.
Ha megvan, és esetleg megy bele csatlakozó, akkor valószínűleg a kormány burkolat alatt van csatlakozó, csak rá kell dugni a kart.
(Nekem is így volt, az összes JTD Stiloban ki van építve végig a kábelezés, csak kart kell hozzá venni meg MES-ben bekapcsolni a visszajelzést a műszerfalon)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós kamerák
- Háztartási gépek
- Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen