Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • detroitrw

    addikt

    válasz #96349952 #23746 üzenetére

    Nemrég írt a UPS hogy hoz nekem cumót "CUSTOMER CARE LOGITECH"-től
    Majd rá egy órára a logitech is megerősíti "1 | Driving Force Shifter" :))

    Na de a történet ...
    mint lentebb látszik a váltóm meghülyült, ezek után regisztráltam a cuccot a logitech oldalon ahol megadtam minden infót azt is hogy honnan lett vásárolva (német, MM)
    Majd a termék regisztrációja után egyből mentem is a hibabejelentő részre ahol szinten meg kellett adni a szükséges információkat.
    Ezután a Logitech írt egy mailt hogy befogadták a hibabejelentésemet s a továbbiakba vegyem fel a FIXIT kft-vel a kapcsolatot és igényeljek RMA-t. Elnavigáltam a honlapjukra s ott is ki kellett tölteni egy bejelentő űrlapot a termék összes adatával, mikor és hol vettem ...
    Talán másnap jött is a RMA szám s hogy vihetem bármikor hozzájuk, ez nem sokkal utána be is következett.
    Beviszem a csomagot kibontják a benne lévő papírokat megtalálják (az RMA bejelentő lap és a vásárlást igazoló lap), majd elkezdi vakarni a fejét a srác, hogy hát ez németbe lett vásárolva és hogy ez húúú ... sietve hátra ment egy kis segítséget kérve, majd kis idő után visszajött hogy mivel ez a termék németországból származik nem tudják érvényesíteni a garanciát :F
    Erre gyorsan rákérdezek hogy ez miért nem derült ki hamarabb? mikor a logitech-nek és a FIXIT oldalán regisztrálásakor minden ehhez szükséges információt megadtam ... Meg hogy eu -ba vagyunk miért ne lehetne érvényesíteni más tagállamból származó cuccot ha az adott országba is van support ...
    Na itt egy kicsit elvörösödött az illető és gyorsan elmondott pár betanult sort s a kezembe nyomta a cuccot hogy ők sajnos nem tudnak segíteni.
    Majd szerettem volna a garancián kívüli javítást igénybe venni, erre az a válasz jött hogy a szerelő kollégának nincs ehhez alkatrésze és így nem tudna vele mit kezdeni ... :F :Y
    Láttam, hogy esélytelen a próbálkozásom így siettem haza és gyorsan felkerestem a logitech email-jét amibe kedvesen ez előtt pár nappal egy automatikus levélbe megkérdezik hogy: "Szeretnénk megtudni, hogy sikerült-e kérését teljes mértékben megoldani. Ha nem, kérjük, válaszoljon erre az e-mailre, vagy keresse fel az online támogatási közösségünket."
    Na erre gyorsan vázoltam nekik a szitut ... :))
    Következő nap jött a válasz, hogy ismét adjam meg, de most a logitechnek válaszlevélbe, hogy mi a hibás cucc azonosítója, anyja neve ... hol és mikor vettem és ezt az igazoló papírt küldjem el nekik mellékletbe.
    Visszaírták, hogy a bejelentés elbírálása több napot is igénybe vehet. (ez volt csütörtökön)
    És ma jött a már leírt email, hogy küldik a cserecuccot, s hogy péntekre ütemezték a megérkezését.

    Nem egy egyszerű eset, de le a kalappal a logitech-nél, hogy ennyire segítőkészek és tényleg egy használható support-ot építettek maguk köré. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák