- Azonnali notebookos kérdések órája
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
faster
nagyúr
válasz _Volkovy_ #598 üzenetére
A windows dll kezelése egy kaptafára megy. Ha egy alkalmazás be akar tölteni egy dll fájlt, és a program a windowsnak nem ad meg explicit elérési utat, akkor a rendszer először az alkalmazás könyvtárjában keresi az adott fájlt. Szerintem nem kell a rendszer dll-eket felülírni, sőt , lehet, hogy a windows XP visszaállítja az eredeti fájlt, (az opengl32.dll esetében nem vagyok biztos). Inkább a program könyvtárjába másold be ezt a mesa féle opengl32.dll-t.
Ez csak egy ötlet.
[Szerkesztve]