- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Prémiumot kér a TSMC a Tajvanon kívüli gyártásért
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
PowerWash Simulator - Már több mint 12 millióan próbálták ki
gp Sokak szerint abszurd a játék alap témája, mégis nagyon sokan döntöttek arról hogy kipróbálják a programot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alphamooncam
őstag
válasz Logapeti #50998 üzenetére
"Ez például megteszi?"
Jelen állapotában nem. Nagyon nem !Gyakorlatilag elejétől a végéig torzít, mint állat a jelentős túlvezérlésből kifolyólag
Megjegyzem -18dBFs nominális szint mellett én közel 11dB-lel vettem vissza jelszintet. (Kék "karikák")
Így már jó!
A fáziskorrelációs műszert pirossal "karikáztam" be.
Amíg zöld mezőben van, addig jó. Minél hosszabb a zöld csík, annál jobb!
A korábbi linkelt mű több helyen nulla szinten, és alatta (barna mezőben) mozgott lejátszás közben. Ez nem jó.
[SleepyTime] ingyenes
Cső
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
válasz alphamooncam #51003 üzenetére
Na, azért nem kéne fullba tolni...
Maga a master tényleg szar, de nem torzít, nincs túlvezérlés. Az a probléma, hogy agyon van kompresszálva. Amint a nő megszólal, bizonyos pillanatokban extrém kompresszió hallható, ami tönkreteszi a realizmusát a zenének, mesterkélt lesz. Illetve a közepén a hangosabb hangszeres résznél is ez a probléma.
Világos, a loudness wart nem szeretjük. De azért a ló túlsó oldalára sem kell esni. Nem attól lesz jó, hogy a mágikus program nagy zöld csíkot mutat. Hallani kell. Ha ez nem megy, akkor tökmindegy mit hallgatsz. Azt a -11 dB-es korrekciót meg remélem nem gondoltad komolyan. Ha torzítana, akkor a halkítástól nem lenne kevésbé torz.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz keménygödör #51005 üzenetére
Annyira azért nem trendi már, mert stream-szolgáltatók büntetik a túl hangos anyagokat.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
alphamooncam
őstag
válasz lezso6 #51004 üzenetére
OK ! Azt én is érzékeltem, hogy agyon van kompresszálva, de én nem DAW-val nyomulok, hanem egy VST-vel spékelt Foobarral, ami azért egy kis odafigyeléssel, gyakorlással pár éves hifitudománnyal elvileg már bárkinek elsajátítható.
Nem tudom Te mivel mérted, de nálam így nézett ki a dolog.
"Azt a -11 dB-es korrekciót meg remélem nem gondoltad komolyan. Ha torzítana, akkor a halkítástól nem lenne kevésbé torz."
Annyit tettem, hogy a többiek is értsék, hogy a jelszintet ( gyakorlatilag végig feküdt VU méter, és ezzel együtt kiégette a szemem túlvezérlést visszajelző "led" a szemem ) realtime visszavettem közel 11dB.-el ( nem a hangerőből ), és így már azokkal jelszintekkel, feszültséggel dolgozhatott, amire tervezték. A letöltött fájlhoz nem nyúltam.
Ezzel együtt jelentősen csökkent a hallható torzítás is. Nálam.
P.S.: A bal oldali VU méter alatt van egy kis In-Out Meter kapcsoló.
Az előző képen azt a jelszintet láthatod, amit én állítottam be.
A mostanin pedig a bejövő jelszintet.[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
válasz keménygödör #51008 üzenetére
Nem mondtam, hogy nincs már loudness war, csak leáldozóban van. Amúgy meg simán mehet ugyanaz a master CD-re, mint streamre. Pénzkidobás kétfélét csinálni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
válasz alphamooncam #51007 üzenetére
Én a fülemet használtam, ugyanis olyanannyira brutális kompresszió van az anyagon, hogy hallható (azoknak, akik picit értenek hozzá). Amúgy meg nem kell DAW, egyszerűen csak megnyitod bármivel, ami hullámformát mutat, s akkor rögtön látni, hogy agyon van kompresszálva, de torzítás nincs.
Ha nálad torzít, ott valami gond van, mert maga a szám nem torzít. Ha jól látom ez valami DSP-s cucc, tehát módosítod vele a zenét, akkor emiatt torzíthat nálad. Ez egyébként nem ajánlott. A VU méter meg vagy hülyeséget mutat vagy nem a bejövő jelet mutatja, ugyanis digitálisan nem lehet 0 dB felett a jelszint.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Cs1csó
félisten
válasz keménygödör #51005 üzenetére
Akkor a "forrás" a szar?
-
válasz keménygödör #51010 üzenetére
A legtöbb elektronikus műfajnak a része az agresszív kompresszió. Ez kb olyan, mintha azt mondanád mondjuk egy szürrealista festőnek, hogy "Mi ez a fasság?! Fess már normális dolgokat!".
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
keménygödör
tag
válasz lezso6 #51013 üzenetére
Erről van szó, tehát sajnos nincs leáldozóban pl. bőven loudness war előtti (nem mai) elektronikus műfajok "remastereinek" tekintetében sem (szerencsére ezeknél ott a régi hallgatható kiadás), ami persze már művész/kiadó/mérnök függő is, és tisztelet az esetleges kivételeknek.
-
alphamooncam
őstag
válasz lezso6 #51011 üzenetére
A VST "analóg" jelszintet mutat, azért VU mérő, és az egy, ha nem a legjobb az ingyenesek közül, és nem igaz, hogy nem hallod hogy torzít. Jelentősen magasabb feszültséget kap, mint amire tervezték, és ne mond azt, hogy ez így jó.
Oktatóanyagból kivágva:
Gain staging minden szinten!
A decibelekről szóló sorozat előző részeiben részletesen is olvashatunk a Gain Staging-ről (jelszint kezelés), ezért itt most csak pár szóban elevenítem fel az ismereteket. A lényeg az, hogy minden az audio láncunkban lévő egység a neki megfelelő jelszintet kapja meg, ne keletkezzen sehol sem túlvezérlés, vagyis nem kívánatos jel torzulás. Ez a 0VU jelszint. Ebbe nem csak a kompresszorok, EQ-k, stb. tartoznak bele, de maga a keverőpult a sávokkal, a csoport és effekt buszokkal és a master busszal együtt.
Egyenlőséget minden sávnak!
A keverést kezdjük azzal, hogy minden sáv bemeneti jelszintjét az általunk választott referencia szintre (0VU) állítjuk. Ez az európai szabvány (EBU) szerint -18dBFS.
...
Az általam talált legjobb ingyenes plugin ami nem csak trim/gain funkciót tud hanem korrekt, kalibrálható VU metert is tartalmaz (és ezek mellett még sok egyéb hasznos funkcióval is büszkélkedhet), az a Sleepy-Time Records Stereo Channel pluginje. Elérhető 32 és 64 bites változatban, VST2 és VST3 formátumban. Ingyenesen, regisztráció és mindenféle feliratkozások nélkül letölthető innen:
Stereó változat: http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=1216
Monó változat:
http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=1215Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
PuMbA
titán
válasz keménygödör #51010 üzenetére
YouTube-on én frászt kapok az olyan videóktól, amiket olyan hangosra csinálnak, hogy a potmétert a DAC-omon addig kell letekernem, hogy már csak az egyik hangfal szól. Ilyen 1% körülire. Ja és olyan videókat is, amiken szinte csak beszéd van, ennyire felnyomnak. No comment.
[ Szerkesztve ]
-
válasz alphamooncam #51016 üzenetére
Tök jó, hogy kevered az analóg felvételt a digitális lejátszással...
Digi lejátszásnál nincs +akármennyi decibel, mert a 0 a legmagasabb. Ezért hülyeség, amit a VU metered mutat, mert nem mehetne +-ba.
0-nál beüti a fejét a szinusz és torzítás lép fel. -
válasz alphamooncam #51016 üzenetére
Ez ordas bullshit, ezek szerint nem érted hogy működik a dolog. Te digitálisan zenét játszol le a gépeden, nem pedig analóg módon keversz meg masterelsz. Ez a VST arra van, hogy ha valaki egy DAW-ban egy-egy csatornán VU méterrel lássa, hogy mikor van az adott referenciaponthoz képest túlvezérlés. Itt nincs értelme semmilyen analóg jelről beszélni. Nincs olyan, hogy -16 dB-tól felfelé torzít a digitális jel.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Logapeti
tag
válasz alphamooncam #51003 üzenetére
Köszi! Azért is kérdeztem, mert ezt a felvételt én is furcsának és kifejezetten hangosnak találtam - nem jó hallgatni, abban megegyezhetünk. Viszont mégis, különböző láncokon különböző, a témánkba vágó dolgokat éltünk meg: volt olyan lánc, amin egymáshoz képest tűntek szétesettnek a zenészek, volt olyan, ahol simán dög lassúnak tűnt az egész, egyszerűen nem ment annyira előre, amennyire kellett volna, és volt, ahol agilis, feszes, frankó volt. Különösen annál a résznél jött ez át, ahol a zongoraszóló beindul (1:25). Akkor mégis meg lehet érezni ezt a különbséget egy amúgy szarul kevert felvételen is? Vagy nem lehet, és beképzeltük?
Megjegyzem, egy hallgatási sessionön belül éltük ezeket meg egy-egy komponens cseréje után. Nem a hangfal volt az.A programot köszi, letöltöm, és kicsit tanulmányozom!
-
Logapeti
tag
Na még erről az egy felvételről mondjátok meg légyszi, hogy szerintetek jó felvétel-e, kíváncsi vagyok - aztán vége a gyereknapnak, tudom (vigyázat, mp3!)
Illetve szívesen fogadok szerintetek jó felvételeket, szeretném őket meghallgatni.
[ Szerkesztve ]
-
cooi11
senior tag
Sziasztok!
nagyon jó hangja van a Tannoy 802 párnak! 2x100w
De milyen hangja van a KRK ROKIT RP 10-3 G4 2X300w-nak?
Kedvencem
Szerintem ez mindent elárul.[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
OK srácok!
Az a helyzet, hogy én DSP láncot használok, Foobar alatt.
Az ajánlott VU métert azért használom, hogy a következő VST-t, jelen esetben egy csőszimulátort, szinezőt a neki szükséges jelszinttel tudjam ellátni, kvázi digitálisan keverek.
Ennek ellenére tényleg kicsit kevertem dolgokat, kösz hogy szóltatok, de ez a felvétel akkor is torzít, és nem az egyébként jó minőségű pluginok miatt.
Mindenesetre átnézem újra a jelszint kezelést, és a lánc végén vissza fogja kapni a 16 bites 0dBFS jelszintet.
Toncsi: Kérlek olvasd el újra amit írtam. Az analóg VU-t modellezi a VST, és ott van egy +3dB-es fejtér.
Logapeti:
Nehari, de mi kb. nem ugyanazon nyelven beszélünk, és nem igazán értem amit mondani szeretnél.
Úgy gondolom, hogy ott kellett volna lennem Veled, hogy magam is megtapasztaljam, mert azokat a leírásokat, amiket használsz én nem értem. Mégegyszer bocs.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Logapeti
tag
válasz alphamooncam #51025 üzenetére
No problem, azért kösz a befektetett energiát.
-
cooi11
senior tag
válasz keménygödör #51029 üzenetére
5x5 sarok kanapé mind a négy falon ajtó ablak
aránylag üres de jó az akusztika mert nem visszhangzik
a végébe döglök a kanapén és lobogok.
Elmondhatatlanul feldobja a napom. -
cooi11
senior tag
5x5m szoba, végébe a sarok kanapé.
-
PuMbA
titán
-
alphamooncam
őstag
válasz alphamooncam #51025 üzenetére
Nem hagyott nyugodni a tegnapi vitánk, a kritika a Foobar beállításaimmal kapcsolatban.
A fenti kép a Foobar beépített ReplayGain szolgáltatásában javasolt értéket mutatja.
Én ezt korábban -11dB-re állítottam fülre -18dBFS nominális szint mellett.
Mindkét beállítás szerint az eredeti jelszint jelentősen túlvezérelt, amit én torzításként éltem meg.
Ezzel még nem elégedtem meg, ezért a REW-el készítettem egy referencia jelszintű hangmintát.
Ezt betöltve ellenőrizni tudtam a megfelelő nominális szintet Sleepytime Stereo Channel pluginje
-17dBFS-nél mutatta a 0-a szintet.Következtetés.
Foobar beépített ReplayGain szolgáltatása véleményem szerint nem pontos, 1-2dB-el magasabb szintre engedi a jelszintet a kívánatosnál, de ezzel együtt még mindíg hasznosnak gondolom a használatát, ha valaki nem akar kézi beállításokkal vacakolni.
A -18dBFS nominális szintbeállításom nem volt elég pontos, 1dB-es hibahatárt soknak tartok, ezért -17dBFS szintet gondolom a helyes nominális kimenő jelszintnek.
Lezso6 és Toncsi !
Légyszives nézd át a gondolatmenetemet, és ha valamivel nem értesz egyet kérlek jelezd !
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
keménygödör
tag
válasz alphamooncam #51039 üzenetére
Nálam pl. teljesen kikapcsolt a replaygain, egyrészt mert nem akarok semmi letöltöttbe beletaggelni, másrészt úgyis albumokat hallgatok, harmadrészt pedig MINDENKÉPPEN az eredeti dinamikatartományában (és masterével) akarok hallani mindent, és csak az interfészen állítok hangerőt. (Az egyetlen kívétel az ABX comparator amikor az összehasonlíthatóság érdekében be van kapcsolva a simple track gain.)
Az hogy esetleg valami analóg csőszimulátor DSP plugin neked adott bementi RMS-t vár el, és ha nem azt kapja, akkor "torzít", ugye nyilván teljesen más lapra tartozik.
Ahogy a loudness war mastering miatt (már akiknek ugye) "túl magas" eredeti RMS is, annak minden élvezhetőségre káros következményével együtt.[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz keménygödör #51040 üzenetére
Én sem használtam eddig a beépített ReplayGain szolgáltatást, pontosan azért mert nem bíztam annak a minőségében.
Én megbízom Bruckner Viktor ajánlásában, és ezért használtam és fogom továbbra is használni az általa ajánlott VST-ket, és a beépített ReplayGaint is csak magam megnyugtatására végett használtam.
Elvileg a szkennelés után számhoz, albumhoz tartozó címkébe ( nem nyúl a felvételhez) elmenthető az általa ajánlott érték, amit aztán vagy használsz, vagy nem, egy mozdulattal kikapcsolható az RG.
"MINDENKÉPPEN az eredeti dinamikatartományában (és masterével) akarok hallani mindent..."
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy az RG használata megváltoztatja a dinamikatartományt."Az hogy esetleg valami analóg csőszimulátor DSP plugin neked adott bementi RMS-t vár el, és ha nem azt kapja, akkor "torzít", ugye nyilván teljesen más lapra tartozik."
Ha nem használnék más plugint csak arra használnám Stereo Channel-t, hogy a megfelelő jelszintet tudjam a DAC-ba-küldeni, már megérte !!!Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
keménygödör
tag
válasz alphamooncam #51041 üzenetére
A letöltött fájlokhoz sem akarok egyáltalán nyúlni, ezért írtam, hogy nem is tagelnék replaygaint. (A minőségével egyébként nem nagyon lehet probléma a foobar számítási szélessége miatt, a szintje meg más lapra tartozik, van már jó sok hangossági megállapodás, szabvány.)
Mit változtat a replaygain vagy a pluginod!?
Én pedig éppen hogy pontosan az eredeti digitális jelszintet akarom a DAC-ba küldeni.
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz keménygödör #51042 üzenetére
"Én pedig éppen hogy pontosan az eredeti digitális jelszintet akarom a DAC-ba küldeni."
Sok helyről, különböző minőségű felvételeim vannak. Értelemszerűen különböző jelszintekkel.
Szerintem hiba szabványosnál magasabb feszültséggel terhelni a DAC-ot, mint amire tervezték.
A hangerő gombot/tekerentyűt meg szükség esetén lehet használni az erősítőn/előerősítőn, azért van...
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
keménygödör
tag
válasz alphamooncam #51043 üzenetére
Nincs szó analóg feszültségről DAC esetén, hiszen mondjuk pl. 16/44,1 PCM-et kap USB-n keresztül (esetemben bitre pontosan azt, ami a CD-n illetve az audio fájlban van). A DAC kimeneteitől már lehet jelentősége a feszültségnek, attól függően, milyen viszonyban vannak egymáshoz képest a DAC kimeneti és a monitor bemeneti (éppen beállított) "szintjei" de leginkább gainjei/trimjei.
(Ha pedig a különböző minőség alatt azt érted, hogy analóg forrásból digitalizált felvételeid is vannak, akkor ott kellett ügyelnie az illetékes elkövetőnek, hogy se clipping se túl alacsony ne legyen.)
Ahogy már írtam én csak az interfészen állítok hangerőt.
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz keménygödör #51044 üzenetére
Érdekes amit mondasz. Én csak ugatom a villamosságtant, úgyhogy mindent elhiszek elsőre amit mondanak, aztán ellenőrzöm, ha fontos.
Egyébként tőlem meg ott állítasz hangerőt, ahol csak akarsz. Azzal, hogy itt most beszélgetünk én is tanulok, na mindegy.
Miért fontos az ajánlott jelszintek betartása?
"Minden hangtechnikai eszköznek van egy optimális működési jelszintje, amire a készüléket tervezték. Ha nagyon lemegyünk ezen szint alá, akkor az alkatrészek zaja túlságosan erősen hallatszik, ha nagyon meghaladjuk, akkor túlságosan igénybe vesszük (túlterheljük) az alkatrészeket, ami akár meghibásodáshoz is vezethet. Túlterheléskor a bevezetett szinusz jel csúcsai levágódnak, hiszen az alkatrészek már nem képesek a megnövekedett jelszintet átvinni. Minél nagyobb a terhelés, annál inkább eltorzul a jelünk, végül gyakorlatilag egy négyzethullámmá alakul. Eközben úgynevezett felharmonikusok jönnek létre, amik zenei felhasználás esetén bizonyos szintig kívánatosak lehetnek, főleg ha kordában tartjuk őket. Digitális rendszer túlvezérlésekor szintén jelentkezik a jelvágás (és vele együtt a felharmonikusok kialakulása is), viszont a digitális jelet nem hallhatjuk, amíg nem alakítjuk át analóggá, hogy a hangszóró membránja mozogni kezdjen. Ezen átalakítás folyamán viszont nem kívánatos a torzítás, mert ez már nem "kellemes" a fülnek, ugyanis nem felharmonikusok, hanem "kattogások, pattogások, recsegés" keletkezik. Ezért digitális rendszerben mindenképpen kerülni kell minden olyan túlvezérlést, ami a digitál-analóg átalakítás során átlépné a megengedett jelszintet!"
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
keménygödör
tag
válasz alphamooncam #51045 üzenetére
Ezekkel tisztában vagyunk mindannyian akik reagáltunk. A reakciónk lényege az volt, hogy a fájlokban ilyen értelemben nincs clipping (torzítás).
Csupán csak megjegyzésként: így is lehet négyszögesedett szakasz formájában 0 dBFS alá "normalizálva", ha a mérnök barom volt, vagy úgy ítélte meg (a használt eszköze), hogy a hallható szint alatt marad az időtartama. Fém (bevonatú) sugárzókkal azok is nagyon jól kihallhatók egyébként.
A lényeg az volt, hogy "ugyanott" állítok hangerőt mint te, a DAC "output levelt", a monitorok (erősítő) gainje fixre van ugye evidensen beállítva, de a digitális domainben békén hagyom a hangot.
[ Szerkesztve ]
-
keménygödör
tag
válasz alphamooncam #51045 üzenetére
Egyébként tényleg hallhatsz torzítást, ha az analóg részeden valami a túlterhelési határa közelében dolgozik. A -17 dBFS RMS "referencia" szintedre redukált lejátszás esetén még épp peekben sem üti meg azt a szintet az analóg jel, de ha off a plugin és a forrás RMS meghaladja a -17 dBFS-t, már igen.
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz keménygödör #51046 üzenetére
"Ezekkel tisztában vagyunk mindannyian akik reagáltunk. A reakciónk lényege az volt, hogy a fájlokban ilyen értelemben nincs clipping (torzítás)."
OK! De ez ebben a formában most először hangzott el. Szerintem.
Foobarnak nem néztem utána, de úgy tudom, hogy egy 32bites lebegőpontos belső jelfeldolgozás esetén 1500dB a plafon. Még szép, hogy nincs clipping...
"A lényeg az volt, hogy "ugyanott" állítok hangerőt mint te, a DAC "output levelt", a monitorok (erősítő) gainje fixre van ugye evidensen beállítva, de a digitális domainben békén hagyom a hangot."
Szerintem nem ugyanott állítunk jelszintet. Nálam a Foobar fix 100%-on küldi a DAC-ba a jelet, és ha jól értem Te a Lexiconba (DAC-ba) ismeretlen ( esetleges ) szintre állítva küldöd jelet.
A kettő között a különbség, hogy én még véletlenül sem tudom torzításba vinni a zenét, addig nálad, ellenőrzés nélkül akár 110-120 vagy akármennyi % is lehet, attól függően, hogy annak a zenének amit éppen lejátszol eltolta-e a készítője jelszintjét.
A monitorok bemeneti jelszintje hogy jön ide? Vagy -10 vagy +4dB. Szabványos, legalábbis a A JBL-jeimen max ez a két lehetőség van.
Tényleg nem akarok rádtukmálni semmit, csak nem értem miért.
Megnéztem egy jó minőségű felvételen mennyit változik a hangosság ( LUFS ), -3, 0, és +3dB-es jelszint csökkenés-növekedés esetén.
-3dB nél 26 LUFS ( LRA 11.0 LU)
0dB-nél 25,9 LUFS ( LRA 10.7 LU)
+3db-nél 25,9 LUFS ( LRA 10.7 LU)értékeket kaptam.
Én ezt úgy értékelem, hogy érdemben nem befolyásolta a dinamikát ( GR ) az hogy a Foobaron belül VST-vel állítottam be a jelszintet.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
OPiiPO
addikt
válasz alphamooncam #51045 üzenetére
Nézd, hamár úgyis belinkelted a teljes cikket akkor miért másoltál be még egy oldalt is belőle képekkel? Akit nem érdekel ez a thread, azt csak zavarja
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
alphamooncam
őstag
válasz OPiiPO #51049 üzenetére
Röviden: Igazad van ...
Hosszan: Fontosnak éreztem felhívni a figyelmet erre az ALAP dologra, amit minden zenekedvelőnek tudnia kéne. De csak szerintem, és kérlek bocsássátok meg ezt nekem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemzés Zenehallgatásról dióhéjban III.
- Teszt A zenehallgatásról dióhéjban II.
- Elemzés A zenehallgatásról dióhéjban I.
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Milyen okosórát gyermekeknek?
- Alkoholista nevelde
- Windows 10
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...