Folyamatosan nő a tévé-előfizetések száma Európában

De az is igaz, hogy trükkös a számítás.

A Digital TV Research piackutató cég felmérése szerint Európában az elmúlt néhány évben jelentősen megnőtt a televíziós előfizetések száma. Azaz pontosabb, ha úgy fogalmazunk, hogy a televízión is megtekinthető tartalmak elérését biztosító szolgáltatások iránt nőtt a kereslet. Hiszen az elemzés részét képezik a hagyományos, pénzbe kerülő kábel, műholdas vagy földfelszíni sugárzású csomagok mellett azok az úgynevezett video on demand szolgáltatások is, amelyek közül sok számítógépen, vagy mobil eszközön is elérhető ugyanazzal a profillal. Tehát a Netflix, a HBO Go, az Amazon Prime vagy az NFL, illetve az NBA szolgáltatásai, hogy csak néhány példát említsünk.


[+]

De jöjjenek a számok: A 2015-ös 205 millió "előfizetés" 2018-ra 262 millióra ugrott (+ 57 millió), méghozzá úgy, hogy a VoD szolgáltatások száma 27-ről 76 millióra (+ 49 millió) nőtt. Tehát láthatóan ez utóbbi piac bővül dinamikusan, és ez várhatóan így marad a jövőben is.

Hirdetés