Stratégiát vált az OCZ

Hirdetés

Az OCZ váratlan bejelentésre szánta el magát. A vállalat a fejlődő piacokra szeretne koncentrálni, és a versenyképesség megőrzése érdekében úgy döntött, hogy befejezi az átlagos sebességű, olcsóbb memóriák forgalmazását. Mivel ez a piac meglehetősen nagynak mondható, a cég bevételei is csökkenni fognak, éppen ezért a 2011-es üzleti évre tervezet 200-215 millió dolláros bevételből már csak 165-180 milliót vár az OCZ.

Ryan Petersen, a vállalat elnök-vezérigazgatója szerint a döntést az SSD-k miatt hozták meg. Az OCZ növelni akarja a befolyását ebben a szegmensben, ami a későbbiekre nézve jó döntés lehet. Fontos megjegyezni, hogy a cég nem távozik a memóriák piacáról, hiszen a felszabaduló kapacitást a magas órajelen üzemelő, tuningos modulokra illetve többcsatornás csomagokra helyezik. E részpiac eladásai jelentősen gyengébbek az átlagos megoldások iránti kereslethez viszonyítva, de a termékek igen drágák lehetnek, ami az eladásokra levetítve nagyobb nyereséget tesz lehetővé.

A vállalat döntése rövidtávon biztos nem lesz kedvező, ám hosszútávon minden elemzés az SSD-k térnyerését várja, így talán nem véletlen, hogy az új generációs adattárolók felé fordul az OCZ.

  • Kapcsolódó cégek:
  • OCZ

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés