Hirdetés

A Sennheiser megszabadul a konzumer üzletágtól

A patinás német cég a jövőben a professzionális megoldásokra kíván koncentrálni, a divíziót pedig a márkanévvel együtt eladta egy svájci cégnek.

Hirdetés

A nagy, hangtechnikával foglalkozó vállalatokat az elmúlt évtized eléggé megtépázta. A Harman csoportot felvásárolták, míg az Onkyo, a Pioneer és a Philips is többször gazdát cserélt, hogy csak néhány példát említsünk. A végzet a Sennheisert sem kerülte el, hiszen a német cég bejelentette, hogy sikerült vevőt találnia konzumer (tehát a hétköznapi felhasználóknak szánt termékek) üzletágára, és így értékesíti azt. A konszern ezzel nem szűnik meg, csak a jövőben a professzionális és üzleti eszközökre, többek között a stúdiókba szánt fejhallgatókra vagy a videókonferenciákhoz használt berendezésekre koncentrálnak majd.


[+]

Egyébként a jelek szerint nem kerül rossz kézbe a divízió, mivel a svájci Sonova holding vásárolja fel, amely elsősorban orvosi eszközök szektorában tevékenykedik. Tehát arról szó nincs szerencsére, hogy bagóért odaadták volna valami kínai vagy török cégnek a nevet, hogy a jövőben az az olcsó termékeit matricázza fel a Sennheiser logóval. A Sonova állítólag átveszi az eddigi munkatársakat is, szóval van arra esély, hogy jó minőségűek maradnak a jövő Sennheiser termékei, de azért ez már nem ugyanaz, mintha az eredeti német anyacég folytatná a fejlesztést és a gyártást.

Hirdetés

Előzmények

Hirdetés