Pihenteti az Xbox-féle FPS Boostot a Microsoft

A már támogatott játékok persze továbbra is működni fognak.

Még februárban írtunk arról, hogy az új Xbox generáció egy FPS Boost nevű funkciót kapott, amelyet mára 130-nál is több játék támogat, de meghatározatlan ideig ezek száma nem fog nőni, ugyanis a Microsoft mellékpályára rakja a fejlesztést. Ezt Jason Ronald, Xboxért felelős programmenedzser árulta el az Iron Lords Podcasten belül.

Az FPS Boost esetében a kérdéseket mindig is az adta, hogy mi van akkor, ha egy játék pusztán a magasabb képkockasebesség miatt nem működik megfelelően. Ezért is ellenőrizte a Microsoft az egyes címeket, és Jason Ronald szerint jóval többet megnéztek az FPS Boostot már alkalmazó játékoknál, de különböző kompatibilitási problémákba futottak. Példaként említette, hogy volt egy játék, ami nem aktivált egy előre leprogramozott eseményt, ha nagyobb képkockasebességgel futott, ami azért nagy gond, mert ilyen formában végigjátszhatatlanná vált.

Tekintve a potenciális problémák jellegét, nem biztos, hogy az FPS Boostnak van jövője, ugyanis az egyes alkotások gondjaira túl specifikus megoldásokat kellene szabni, amelyek talán nem is működnének optimálisan, így a legjobb döntés elengedni ezt a technológiát, még akkor is, ha hivatalosan nincs kimondva, hogy végleg.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés