Folytatódik az OLED és a QLED háborúja!

Most azon csaptak össze a felek, hogy melyik technológia a piacvezető. És mindenkinek igaza van.

A technológiai iparág egyik meghatározó piackutató cége az IHS Markit a közelmúltban kürtölte világgá, hogy az elemzéseik szerint 2018-ban 2,7 millió QLED televízió fogyott, és "csupán" 2,5 millió OLED tévé. A Samsung lecsapott a sztorira, mint a tyúk a takarmányra, és rögtön kihirdette, hogy a prémium kategóriában az általuk favorizált QLED eljárás a vezető.


[+]

Ezt viszont az OLED technológia első számú támogatója, az LG sem hagyhatta annyiban. Ők ugyanis azzal tromfoltak, hogy az OLED tévék forgalma 6,5 milliárd dollár volt, szemben a QLED-ek által produkált 6,3 milliárd dollárral. Tehát jelenleg ott tartunk, hogy a két érintett fél a saját megoldását tartja piacvezetőnek, és az az igazság, hogy – nézőponttól függően – mindkét cégnek igaza is van.


[+]

A globális tévés iparágat egyébként továbbra is a belépő- és középkategóriát uraló hagyományos LCD technológia uralja. Az ilyen típusú készülékekből 2018-ban 216,2 millió darab talált gazdára mintegy 102,6 milliárd dollár értékben.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés