Hirdetés
Bár a Microsoft elsődlegesen szoftvercég, 1983 óta kínálnak saját márkanéven forgalmazott PC-s kiegészítőket, többek között billentyűzetet és egeret. Ez ugyan a jövőben sem fog a szó legszorosabb értelmében megváltozni, de a vállalat a The Verge számára elmondta, hogy a PC-s kiegészítők kapcsán a jövőben a Surface márkanévre fognak fókuszálni.
A cég a későbbiek folyamán Surface márkájú PC tartozékok széles skáláját kínálja majd, ideértve az egereket, billentyűzeteket, tollakat, dokkolókat, adaptív tartozékokat és egyéb kiegészítőket. A meglévő, Microsoft márkájú megoldások a készlet erejéig lesznek megvásárolhatók.
Azt lényeges kiemelni, hogy a Microsoft a Surface megoldásokkal az adott szegmenseken belül az élménycentrikus fogyasztókat, illetve a speciális igényekkel rendelkező üzleti köröket célozza. Ezek azok a területek, ahol relatíve nagy esély van arra, hogy a potenciális ügyfél némi felárat fizet a kényelemért, így pedig az általánosabb igények lefedő eszközök piacát a háttérbe szorítja a cég. Ez valószínűleg azzal magyarázható, hogy a verseny itt egyre erőteljesebb, így nem feltétlenül kifizetődő a jelenlét, pláne nem úgy, hogy a redmondiaknak nem ebből származik a fő bevételük.