Hirdetés

A Microsoft az LG OLED tévéket ajánlja az új Xbox mellé

Együttműködési megállapodást kötött a két cég.

Hirdetés

Az LG-től kapott információk értelmében egyedi marketing-együttműködésre lépett az LG Electronics és az Xbox. Ennek keretében az LG OLED tévémárka a Microsoft új konzoljának televíziós partnereként jelenik meg Közép-Európa, Afrika, Közel-Kelet, valamint az ázsiai és csendes-óceáni térség piacain.

Ennek hátterében az áll, hogy az LG új tévéi jó pár gamer funkciót kínálnak. Ilyen például az 1 ms-os válaszidő, az alacsony bemeneti késleltetés és a legújabb HDMI-specifikációk – többek között a variálható képfrissítés (VRR), az automatikus alacsony késleltetési mód (ALLM) és a kibővített hangvisszatérő csatorna (eARC) – támogatása.

A két eszköz együttes képfeldolgozási teljesítménye lehetővé teszi, hogy a játékosok másodpercenként akár 120 képkockával élvezzék a 4K felbontást és a valós idejű sugárkövetést. Az LG 2020-as OLED tévéi az elsők, amelyek támogatják az új HGiG-profilt, a HDR Gaming Interest Group alapító tagjaként pedig az LG és a Microsoft is biztos abban, hogy a legújabb HDR tartalmak pontosan úgy fognak megjelenni a képernyőkön, ahogyan azt a fejlesztőik megálmodták.

Hirdetés

Előzmények

Hirdetés