Játékokra fókuszál a GeForce driver gyorsjavítása

A 461.81-es meghajtó számos hibát javított, ami mellett még a Fortnite is kapott némi optimalizálást.

Hirdetés

Az NVIDIA nemrég adta ki a 461.72-es WHQL meghajtót, aminek most bejelentették a gyorsjavítását. Ennek az egyik fontos extrája, hogy a Fortnite kapott némi shader cache optimalizálást, aminek hála az egyes PC-s konfigurációkon csökkennek majd az akadozások, de az eredeti csomag tartalmazott pár hibát is. Az ezekre adott foltozást az alábbi felsorolás részletezi:

  • Az NVIDIA Surround biztosan engedélyezhető lesz 4K-s HDMI 2.1-es tévéken
  • Bizonyos PC-s konfigurációkon az egyes asztali alkalmazások nem fognak többet akadozni, ha az ablakot mozgatja a felhasználó
  • Megszűnnek a monitor felső részén tapasztalható képi hibák az egyes, GeForce GTX 1660 Super VGA-val rendelkező PC-ken
  • A Detroit: Become Human többet nem fog az indításkor összeomlani aktív Image Sharpening szűrővel
  • A Rocket League esetében nem tart majd a pályabetöltés indokolatlanul hosszú ideig
  • Megszűnnek a Vulkan módban futtatott Red Dead Redemption 2 képi hibái

Az új, 461.81-es Hotfix csomag a 64 bites Windows 10 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 600, 700, 900, 1000, 1600 (Super), 2000 (Super), 3000 és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.19.0218-es verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.

A driver az alábbi oldalról tölthető le.

Hirdetés

Előzmények

Hirdetés