Egy fiatal márka hatalmas sikerei – fókuszban a Honor mobiltelefonok

A technológiai, és pláne a mobiltelefonos szektorban nem ritka, hogy egy új márka viszonylag rövid idő alatt ismertsége tesz szert, de amit a Honor elért néhány év alatt, az egy tündérmesével felérő sikersztori!


[+]

A Honor 2013-ban született meg az egyre hatalmasabbá váló Huawei alvállalataként, és különálló márkájaként. Az első időszaktól kezdve az volt a cél, hogy lendületes, fiatalos és igen jó ár/érték arányú termékekkel álljon elő, amelyek alkalmazkodnak a gyorsan változó világ kihívásaihoz. Kínálatukban az első pillanattól kezdve megtalálhatóak az okostelefonok, amely termékcsoport minden szempontból tökéletesen passzol a cég imázsához.

A Honor mobiltelefonok között épp úgy megtalálhatóak a kifejezetten olcsó, belépőszintű darabok, mint a középkategóriás vagy nagy tudású, abszolút első vonalat képviselő prémium készülékek. A közelmúltban piacra dobott 20-as sorozatnál is visszaköszön a cég koncepciója. Ezek között mindenki találhat kedvére való terméket attól függően, hogy mennyit akar vagy tud költeni egy modern okostelefonra. A csúcsmodellt, a Honor 20 Prót például gond nélkül oda lehet tenni bármilyen más márka felsőkategóriás készüléke mellé, ugyanis egy játékra is kiválóan alkalmas, remek képminőséget produkáló, megnyerő külsővel bíró telefont tettek le az asztalra a cég mérnökei és tervezői!

Fiatal és úttörő tech márkaként a cég számára fontos, hogy a Z generáció figyelmét is felkeltsék, mindez pedig a Honor mobiltelefonok külsején is meglátszik: a dizájn sok modell esetében előremutató, amely nem csak követi, hanem diktálja a trendeket. Ezáltal pedig e készülékek már megjelenésükben megtestesítik a TechChic életstílust! És, hogy ez a stratégia mennyire sikeres, azt tökéletesen alátámasztja, hogy a bevétel az elmúlt öt évben több mint 10 milliárd dollárra emelkedett, amiről sok egykor meghatározó márka ma már csak álmodhat.

A Honor mobiltelefonok megvásárolhatóak az Alza.hu-n.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Honor

Azóta történt