Hirdetés

A Halo került az új GeForce driver célkeresztjébe

A WHQL minősítésű, 441.41-es meghajtó számos, játékokban tapasztalható hibát is javít.

Az NVIDIA elérhetővé tette a WHQL aláírással rendelkező 441.41-es meghajtót, amely a Halo: Reach című játékokhoz kínál profilt, illetve a Quake II RTX v1.2-es frissítésére is gondolt a cég, emellett pedig a nemrég bemutatott image sharpenning szűrő mostantól működik Vulkan és OpenGL API-t használó alkalmazások alatt is.

Az új eszközillesztő hibajavításokat is kapott, többek között a nemrég kiadott gyorsjavításban felsorolt problémákra az új csomag is gyógyírt jelent, de a Red Dead Redemption 2 még kapott egy frissítést, és ez korrigálja azt a problémát, ami miatt az SLI konfigurációk képtelenek voltak stabilan működni Vulkan API alatt, ha a felhasználó az ultra beállítást választotta. Ez eszközillesztő a Forza Horizon 4 futtatása közben tapasztalható, low streaming bandwidth üzenet kiírásával járó hibát is javítja.

Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, illetve maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről, illetve elérhető a GeForce Experience-en keresztül.

Az eszközillesztő a 64 bites Windows 10 (hardverfüggően a Fall Creators frissítéstől), 8.1 és 7 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 600, 700, 900, 1000, 1600 (Super), 2000 (Super) és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.19.0218-es verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés