Az NVIDIA majdnem egy hónapja jelentette be, hogy új hardveralappal bővült a GeForce Now, amelynek hála PC-n és Macen 1440p-ben másodpercenként 120 képkocka is igényelhető. Ugyanakkor Full HD-ben a 60 képkocka/másodperc régóta elérhető az úgynevezett Premium Rig által, viszont ez nem minden játékban lehetőség.
Hirdetés
Többen észrevették, hogy bizonyos címekben megváltoztathatatlanul 60 képkocka/másodperc alá van korlátozva a képszámítási teljesítmény, amelyre az NVIDIA az alábbi bejegyzésben reagált is. A vállalat elismerte, hogy bizonyos címekben tényleg nincs meg a hirdetett sebesség, amit azzal magyaráznak, hogy a Premium Rig által biztosított teljesítmény mellett nem tudna elég jól futni az adott játék ehhez.
A cég elkészített egy táblázatot, amelyben taglalják, hogy a jelenség mely játékokat érinti, és ezek milyen képkockasebességre vannak korlátozva:
Játék | képkockasebesség |
---|---|
Dauntless |
55 fps |
Immortals Fenyx Rising | 48 fps |
Cyberpunk 2077 |
45 fps |
Assassin’s Creed Odyssey | 45 fps |
Jurassic World Evolution | 50 fps |
Dyson Sphere Program | 50 fps |
Valheim | 50 fps |
Path of Exile | 50 fps |
Outriders | 55 fps |
Kenshi | 50 fps |
Biomutant |
50 fps |
Dying Light |
50 fps |