Hirdetés
Az LG helye sokáig betonbiztosnak látszott a globális televíziós piac második helyén, lemaradva a Samsungtól, de messze előzve minden más riválist.
2022-ben azonban megváltozott a helyzet, már ami az értékesített termékek darabszámát illeti, hiszen a Business Korea által közzétett információk szerint az első továbbra is a Samsung (19,6 százalékos piaci részesedéssel), ám mögöttük már a TCL található a második pozícióban. Az utóbbi cég az év végi hajrának köszönhetően 11,7 százalékot értek el, és ez azt jelenti, hogy egy hajszállal előzték az LG-t, amely 11,6 százalékot tudott felmutatni.
Mögöttük a negyedik helyen a Hisense található 10,5 százalékkal, míg az ötödik a Xiaomi (6,2 százalék). Csak utánuk jön a Sony a hatodik pozícióban, ami korábban azért elképzelhetetlen lett volna, de változnak az idők.
Azért ami a bevételt illeti, ott még őrzi az LG stabil második helyét. Az Omdia adatai szerint a Samsung 29,7 százalékkal áll az első helyen. Őket követi az LG 16,7 százalékkal, a TCL 9,4 százalékkal a harmadik. Ebből is látszik, hogy a nagyobb tudású, drágább modellek szegmensét még magabiztosan uralja a két dél-koreai konszern.