Hirdetés

Dell: továbbra is húzónév lesz az XPS

Hirdetés

A napokban a Wall Street Journal nyomán tudósítottunk arról, hogy a Dell az XPS termékcsalád helyett az Alienware márkanévre helyezi a hangsúlyt a játékosoknak kínált számítógépek szegmensében. Ez önmagában féligazság, a Dell állásfoglalása szerint a lap beszámolójába több pontatlan információ is került a stratégiaváltást illetően.

A gyártó most megerősítette, hogy mind az XPS, mind az Alienware márkanév tovább él, ám az eddiginél ésszerűbb szereposztásban. A termékfejlesztésért, tervezésért és dizájnért felelős, korábban külön dolgozó csapatokat összevonják, és való igaz, hogy az eddigieknél nagyobb figyelmet szentelnek az Alienware vonalnak. A Dell szerint most sok pénzt és munkát ölnek a márkába, hogy más vetélytársakkal szemben is megőrizze presztízsét és piaci pozícióit.

Míg az Alienware esetében a „játékosoktól játékosoknak” mottó szellemében kizárólag a gamerek célcsoportjára koncentrálnak, addig az XPS a Dell prémiummárkája marad, amelynek természetes részét képezik a játékhoz is kitűnően alkalmas konfigurációk, de más jellegű számítógépek is jelen vannak, és a jövőben is jelen lesznek a termékcsaládban. Ilyen például a kompakt XPS One, a könnyű XPS M1330 notesz vagy éppen a multimédiás központ szerepét betöltő XPS 420. A nagy teljesítményű vagy valamilyen más szempontból különleges asztali és hordozható gépek közül a Wall Street Journal közlésével ellentétben nem tűnnek el a „Gaming PC”-ként aposztrofált modellek, így az XPS M1730 notebook, illetve az XPS 630, 730 és 730 H2C sem.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés