Hirdetés

Bombasiker az iPad

Az almások még januárban leplezték le az iPad névre keresztelt tabletet, az amerikai forgalmazás április első hetében el is startolt. A megjelenés előtt számos elemző aggályoskodott a termék sikerességét illetően, de az iPad rácáfolt az előrejelzésekre, sőt a nagy érdeklődésre tekintettel a nemzetközi megjelenés is csúszott. Az elmúlt héten azonban megtört a jég, és az Apple Ausztráliában, Kanadában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Japánban, Spanyolországban, Svájcban és az Egyesült Királyságban is megkezdte a forgalmazást.


Én sejtettem, hogy bombasiker lesz.

A második start jól sikerült, és az iPad eladási mutatói átlépték a kétmilliós határt is. Az Apple azonban nem lehet tejesen elégedett. A termék iránt akkora az érdeklődés, hogy nem tudnak eleget gyártani. A termeléssel kapcsolatos nehézségeken mihamarabb úrrá kell lenni, hiszen júliusban Ausztriában, Belgiumban, Hong Kongban, Írországban, Luxemburgban, Mexikóban, Hollandiában, Új-Zélandon és Szingapúrban is megkezdődik a forgalmazás.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés