Acer blog: reklámszpottal színesített, érintős gépeket népszerűsítő Acer kampány

Az Acer "A Touch More – Még több érintés" elnevezéssel indít kampányt Európában, a Közép-Keleten és Afrikában, melyben alapvetően az érintőképernyős Acer termékek innovációjára, továbbá az érintésközpontú feladatvégzésre hívja fel a figyelmet. Fókuszban lesznek tehát az Acer Aspire és az Iconia termékek, továbbá minden olyan ultrabookkal, amely a portfóliót színesíti. A vállalat nem titkolt célja, hogy kihangsúlyozzák a mutatós és könnyedén használható Acer Touch and Type (érints és gépelj) eszközök fontosságát, mely a hétköznapi ember mindennapi feladatai elvégzéséhez járulnak hozzá a legkülönbözőbb terméktípusok esetében. A karácsonyi vásárlási szezonra szervezett kampány keretén belül különféle akciókkal, közösségi média aktivitásokkal és reklámokkal kívánják növelni a márka ismertségét, a termékek működésének könnyebb megértését, az érintőképernyős eszközök piacának testközelibbé tételét.

A kampány a fent említett régiókon belül nem minden országában lesz elérhető, vagy csak a tervek egy része valósul majd meg. Sajnos hazánk is ez utóbbi csoportba fog esni, így Magyarországon a direkt erre a célra készített reklámszpot nem lesz látható, de a közösségi médián keresztül biztos részesei leszünk az események egy részének.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Acer

Előzmények