A névjegykártya új dimenziója

Hirdetés

Meglehetősen újszerű megoldás jelent meg nemrégiben a promóciós megoldások szállítására szakosodott amerikai CEO IQ vállalat repertoárjában. Az rCard névre keresztelt „eszköz” méreteit és funkcióját tekintve leginkább a hagyományos névjegykártyákhoz hasonlítható, azonban a papírkártyákhoz képest lényegesen több információt közvetít; az rCard ugyanis egyike a világ legkisebb, legvékonyabb médialejátszóinak.

Az rCard a megrendelők igénye szerinti külsőt kaphat, így a színre fújás és a logó elhelyezése alapvető szolgáltatás, mint ahogy az előállítás során kerülhet fel az 1 gigabájt kapacitású háttértárolóra a lejátszani kívánt interaktív mozgóképanyag is. A videolejátszó névjegykártyát egy rendkívül vékony akkumulátor táplálja, mely 200 „vetítés” erejéig (4 óra folyamatos lejátszás), vagy maximum hét évig képes energiával ellátni az 1,875 hüvelykes képátlójú panellel szerelt egységet.

Az rCard méreteiről és tömegéről nem derül ki semmilyen részlet a CEO IQ weboldalán, annyi azonban bizonyos, hogy csak a tehetősebb cégek engedhetik meg maguknak az efféle promóciós termékek beszerzését; egy rCard ugyanis 25 dollárba (kb. 5200 Ft) kerül, a minimálisan rendelhető mennyiség pedig 250 000 darab.

Előzmények

Hirdetés