Az Intel PixelSync kiterjesztést támogató játékok listája

Az Intel a PixelSync technikát még a 2013-as esztendő közepén jelentette be. A technológia képességeit az alábbi oldalon mutattuk be, de a rendszer DirectX és OpenGL kiterjesztésként használható, így direkt támogatást igényel a fejlesztőktől, emellett a hardver szempontjából is Haswell, Broadwell, vagy modernebb processzorok IGP-jét igényli.

A PixelSync technikailag egy rendkívül gyors OIT (Order Independent Transparency, azaz sorrendtől független átlátszóság) implementáció, ami tényleg sok dologra használható fel. Jellemzően extra effekteket jelent az egyes játékokban, de a fejlesztők minden esetben felhasználják a rendszert az átlátszó felületek tökéletesen korrekt megjelenítésére.

Lista a már megjelent PixelSync kiterjesztést használó játékokról (bizonyos programoknál csak egy frissítés telepítése után érhető el a funkció):

  1. DiRT Rally
  2. F1 2015
  3. GRID 2
  4. GRID Autosport
  5. Total War: Rome II

Hirdetés