Panasonic Convention: pazar tévék és különleges hangrendszerek

Panasonic Convention 2016

A Panasonic rendszerint februárban rendezi meg valamelyik európai nagyvárosban azt a nagyszabású eseményét, amelyen bemutatják az adott évre szánt újdonságokat. Ez 2016-ban sem történt másként, és a korábbi esztendőkhöz hasonlóan lapunk ismét meghívást kapott a rendezvényre. A vállalat szokásának megfelelően a konkrét fejlesztések és termékek mellett betekintést nyújtott rövid- és hosszútávú terveibe is valamelyet. Amellett, hogy alkalmunk nyílt közelről megszemlélni az új modelleket, kaptunk néhány percet, hogy beszélgessünk a konszern ikonikus alakjával, Laurent Abadie-val, a Panasonic európai részlegének vezetőjével.

Panasonic Convention 2016
Panasonic Convention 2016 [+]

Élő, lélegző városban modellezett jövő

Hirdetés

A Panasonic évek óta kiemelt figyelmet fordít a különféle okos eszközökre, smart technológiákra, IoT rendszerekre, a Conventionon pedig az is kiderült, hogy a cég nem pusztán okos otthonokban gondolkodik, hanem az ezek által alkotott organizmusokban, azaz az okos városokban. Már létre is hoztak egy ilyen különleges, kísérleti települést, Fujisawát, ahol jelenleg kétszáz család él. Itt azt vizsgálják, hogy melyek a valóban használható fejlesztések, ezek evolúciója milyen irányt vehet, illetve természetesen azt, hogy ezek mennyire változtatják meg az emberek életét.

Panasonic Convention 2016 Panasonic Convention 2016
Panasonic Convention 2016 [+]

Tehát tulajdonképpen azt modellezik, hogy milyen lehet majd az a jövő, amelyben teljesen mindennaposnak és átlagosnak számítanak majd az önvezető elektromos autók, a házakon elhelyezett napelemek, a hűtőszekrények, amelyek folyamatosan monitorozzák a bennük elhelyezett élelmiszereket, és ha szükséges, leadják a rendelést a közértnek, az intelligens biztonsági megoldások, valamint azok a mobil eszközök, és televíziók, amelyeken mindezen rendszerek működése figyelemmel követhető, illetve vezérelhető.

A Panasonic döntéshozóinak és mérnökeinek meglátása, hogy nincs messze az az idő, amikor egyre több város válik olyanná, mint Fujisawa. Ebben a folyamatban pedig értelemszerűen kiemelt szerepet szánnak vállalatuknak, és ha minden terveik szerint alakul, akkor az okos otthonokkal kapcsolatos eszközök szegmensében legalább 25 százalékos piaci részesedést szereznek majd.

Cél a 4K meghódítása

A Convention 2016-on ismét kinyilvánította a Panasonic, egészen pontosan Masashiro Shimada, a tévés üzletág első embere, hogy a céljuk az, hogy a lehető legjobb képminőség megteremtésével édesgessék magukhoz a potenciális vásárlókat. Ebben a folyamatban elengedhetetlenül fontosnak tartják, hogy a források kezelését épp úgy a saját kezükben tartsák, mint ezek megjelenítését, ezért a cég 2016-ban egy új UHD Blu-Ray asztali médialejátszóval lép színre, amivel ezen a területen egyértelműen a többi piaci résztvevő előtt jár.

Panasonic DMP-UB900 Panasonic DMP-UB900
Panasonic DMP-UB900 [+]

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés