- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- GoPro Topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Monitor hiba topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
ph Az kanyargó kábelek lerontják a PC belsejének kinézetét, és a szellőzést is akadályozhaták. Az ASUS remek megoldást kínál ez ellen.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
Itt van a németországi reklám. Nekem tecc.
Bővebben: link -
divot
veterán
Na és ez? Ezt se utasítanám vissza.
Bővebben: link
Szerk: nem fért be a kép.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
válasz Jam-Master J #1620 üzenetére
Én meg ma nyüstöltem két órán keresztül egy gyönyörű fekete 1,5GS-t.
Érdekes a VVTI motor: 4000-ig elég lusta, akkor viszont feléled, és beleprésel az ülésbe (enyhe költői túlzás ). Az ótópályán 120-án, 5000-es fordulatnál kapcsoltam az ötödiket (tesztautó rulez ), és nagyon szépen gyorsult tovább. 187 volt a vége.
Ami neken nagyon szokatlan volt, hogy nem hallani az index kattogását, ezért néhányszor raftafelejtettem. De ezt majd úgy is megszokom. A hat hangszóró olyan jó közepes szinten műxik: nagyon mély sincs, és nagyon magas sem, erős középtartomány. Szerintem ezt sokan ki fogják cserélni, mert nagy a hangszórók helye, szóval oda lehet igazán jó cuccot berhelni.
Egyébként 130 fölött megjön a motor hangja, de annyira szép, hogy még odalépsz neki. A városban viszont nagyon szépen kiegyenesíti a Demszky-gödröket, alig érezni valamit a szar útból. És a fülkébe sem szűrődik be semmi zaj.
A legjobb az egészben, hogy ülsz egy Suzukiban, és bámulnak az emberek.
Szerintem az autó nem lesz akkor siker, mint az előd, mert nagyon, de nagyon a fiatalokra van hangolva. Ezt a pörgetős stílust az öregek kifejezetten gyűlölik. Szóval a családos, nyugodt életű régi Swift tulajoknak nem fog bejönni.
A tuningőrülteknek, meg a nyomulós fiataloknak viszont annál inkább.
És nekem is. -
divot
veterán
válasz radirpetya #1633 üzenetére
Még javában puhítom a kereskedőket, keresem a legjobb hitelt.
Ami biztos, hogy 1.3 és GS. A szín vagy fehér, vagy fekete, esetleg - ha kibírjuk addig türelemmel - akkor sárga. De nem fogjuk kibírni. -
divot
veterán
válasz radirpetya #1635 üzenetére
Csak az a baj, hogy a Swift per pillanat hiánytermék. Így azért nehezebb.
-
divot
veterán
Ezt itt fotózták Budapesten.
Bővebben: link -
divot
veterán
Befizettem az indulót, most már tényleg csak a bankra várunk. De arra nagyon.
-
divot
veterán
No comment.
-
divot
veterán
válasz AsusBoy #1694 üzenetére
Egyre több hülye tűnik fel mostanság a fórumon.
De, hogy érvekkel is alátámasszam: Bővebben: link
[Szerkesztve] -
divot
veterán
válasz Blagoje #1699 üzenetére
Nem túl szerencsés gondolat a Swiftet és a két kategóriával nagyobb (hárommal meg drágább) 6-os Mazdát összevetni...
De legyen, ez a Mazda:
Test Scores: Front 11 (69%) Side 15 (83%) Overall 26 Pedestrian 7 (19%) Child Protection 34 (69%)
Ez pedig az új Swift:
Test Scores: Front 11 (69%) Side 18 (100%) Belt Reminder 1 Overall 30 Pedestrian 20 (56%) Child Protection 27 (55%)
Na most mint látható, kizárólag a gyermekvédelemben jobb a 6-os Mazda, tehát ha hátul ülsz a bébiülésben, akkor jogos az észrevételed. -
divot
veterán
válasz radirpetya #1709 üzenetére
Hétfőn megkapjátok a nagy, részletes beszámolót.
-
divot
veterán
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Kérdezzetek...
-
divot
veterán
válasz radirpetya #1736 üzenetére
Képek nincsenek, mert vasárnap óta zuhog az eső, és napfényben szeretnék csilli-villi fotókat készíteni.
Tapasztalat 400km után...
Szóval nagyon nehéz volt megszokni (főleg rutin nélkül), hogy a kuplung igencsak magasan fog. Ennek az lett a következménye, hogy állandóan rallisan indultunk el, mert még javában fogott a kuplung, miközben már nyomtuk a gázt. Aztán kiderült, hogy jó ez így, mer a motor szándékosan alul van nyomatékosítva, vagyis 2000-es fordulatig gyöngécske, hogy a forgalmi dugóban araszolgatva ne fogyasszon sokat. Így azt már most boritékolhatom, hogy kétféle új Swiftes lesz az autakon: azok, akik megszokták a nyugodt, csöndes, békés, öreges autózgatást, és ezért elég lassacskán fognak tötymörögni a városban, illetve a pörgetősök, akik viszont mint a villám... Én kezdek ide tartozni, nagyon élvezem, hogy eddig mindenkit sikerült a zöldnél állva hagyni.
Nem is tudom mit mondjak, nagyon rendben van az autó, eddig aki beleült, és ment egy kört a baráti, rokoni körből, az mind meg volt lepődve, hogy mennyire nem suzukis.
Szerk: Ja, és a legfurcsább az, hogy bárhova megyek, megbámulnak az emberek. Ami azért nem egy tipikus suzukis fíling.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Így hirtelen egyet találtam:
Bővebben: link
Egyébként nagyon imádom. -
divot
veterán
Valamelyik totyikban már leírtam. De közkívánatra.
Szóval miután dupla családi tragédia ért, beültem az autóba, és nem igazán tudtam a vezetésre koncentrálni (hiba volt ilyen állapotban beülni). Egy betonsziget kerékvetőjére rámentem 60-al, megdobta az autót, ki jobbra, egy olyan fél méter mély vízelvezető árokba, amiben sajnos keresztbe betongerendák voltak lefektetve. Átzúztam egyen, és úgy állt meg az autó. Két első légzsák nyílt, valamint első futómű és kormánymű csere volt még, illetve az első lámpatestek, szpojeler, ilyesmi, ami sértül. 2 milla volt a javítás költsége, de jobb, mint új korában. -
divot
veterán
válasz oceanearth #1835 üzenetére
Lehet, de ez egy 3 millás Swift II. GS. Ezért is lehetett 2 millióig javíttatni kaszkóval. (Így most enyém a legdrágább Swift Magyarországon. )
-
divot
veterán
válasz oceanearth #1859 üzenetére
Na ja, csak ez a fajta értéknövekedés sajna drasztikusan csökkenti az autó árát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Eredeti játékok OFF topik
- EA Sports WRC '23
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Gumi és felni topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...