Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz dethroner #68876 üzenetére

    jogi ügyet?
    próbálkoztak már azzal, de amíg magyarországon 1 év a kötelező jótállás, illetve a kapcsolódó külföldi jogszabályok nem érvényesek itt, illetve fordítva, addig minden hiába, a gyártó - hazai képviselete - csak azoknál tér el a jogi szabályozástól a vásárló számára kedvező irányba, akiknél akar, ha csak a direktben náluk vásárlóknál, akkor azoknál.
    nem mellesleg, más gyártóknál, és nem csak tévék, hanem sok más termék esetén is adott a jelenség, persze nem véletlenül...
    amely forgalmazó külföldön megvette, és azzal extra anyagi haszonra tett szert, az kompromisszum gyanánt intézze külföldön a javíttatást a gyártói szervizben a vásárlójának a jótállási különbözeti időintervallum alatt, amit az itteni kötelező 1 év felett kapott ott - van is ilyen üzlet, nem is egy.
    nem lenne korrekt, ha a gyártónak vagy a gyártó egy adott országban illetékes képviseletének (szerviz) kellene benyelni azt a mínuszt, amit a köztes bolt/üzlet - akinek direktben köze nincs a gyártóhoz vagy annak adott országban illetékes képviseletéhez - extra profit képében könyvel azzal, hogy nem a hazai forrásból vásárol, hanem külföldről.

Új hozzászólás Aktív témák