- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz shield #31719 üzenetére
Volt szó Strelokról a Hajnalosoknál, ha jól emlékszem, de angolul ment a szöveg. Informátornak a történetét kellett megfejteni a Hajnalosoknál kezdve, akik ugye régebben a Clear Sky voltak. Mesélnek Strelokról meg Scarről (Heg), az üldözésről az erőműnél és a végén kiderül ugye, hogy ki is valójában Informátor. De ez egy elég hosszú nyomozás és az alapjáték végén még Strelok is mesél ezt-azt amikor megjelenik Pripyatban. Aztán Fürgénél fejeződik be a sztori. De pontosan hogy ki és mit említ a szálban, azt már nem tudom mert elég zavaros volt az angol fordítás. Viszont a kimenekítéskor vigyázni kell, mert Strelok meghalhat és akkor annyi az egész történetnek, feltéve ha előtte nem oldódott meg ez a kérdés Informátorral kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #31726 üzenetére
Hát, nekem fogalmam sincs mi lehet a baj nálad, de még egy crash sem volt nekem egész idáig Amit csináltam: feltelepítettem azt a csomagot egy eredeti, lemezes, angol 1.6.02 COP-ra és bemásoltam a fordításodat. Ennyi volt. Lehet, hogy az alapjátékod nem tetszik neki? Most itt tartok a játékban, de már senkitől se kapok feladatot:
Még van 1-2 aktív küldetésem, egy Villámot kell még szerezzek és valami x laboros dokumentumot. Most jártam vissza Csapajevhez, mert valamit én is elszúrtam a banditáknál az elején, de már nem állnak szóba velem, mert közben átigazoltam volt a Hajnalhoz is, így csak egy feladattal maradtam náluk, hogy szerezzem meg azt a fegyvert Csapajevnek. Sötét Völgy viszont agyon van terhelve mutánsokkal és csapatokkal és ettől eléggé akadozik ott a játék, de ki nem dobot soha ott sem. Viszont arra kíváncsi lennék, hogy valóban lenne 110 SGM feladat meg rejtekhely? Csak mert akkor én a felénél vagyok a játéknak, holott az eredeti SGM szerint befejeztem és freeplayben vagyok, ahol nem nagyon adnak már megbízásokat. Hogy hol lehet a többi feladat és rejtekhely - fogalmam sincs. Szerintem az nem valós.
Na most látom a végét, azt mondja, hogy 373 PDA-t találtam alpha parancsnokoknál, holott nekem ki volt kapcsolva az alpha csapatok már az elején Szóval ez a statisztika baromság, nem valós egyáltalán
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31736 üzenetére
Én a zsoldosokhoz jóval az alapsztori befejezése után csatlakoztam, és nem volt akkor se gond. Azt nem tudom, hogy a freeplayben vannak-e új feladatok, mert én elég idejekorán letudtam a kötelező alapjátékot és csak azután koncentráltam a mellékszálakra. Utolsóként a vadászatokat tudtam le Gontával, de Szarkát/Flinetet is a végén intéztem el, meg az eltévedt monolitos csapatot is. Szerintem nincs köze a problémákhoz annak, hogy mikor csinálod a feladatokat.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31736 üzenetére
A szindikátus feladatot a zsoldosoknál csak akkor adják, ha csatlakozol hozzuk (nem elég csak a ruha). Ha pedig csatlakozol, akkor bukod az összes többi tagságodat és azzal néhány feladatot is, ezért bármikor nem lehet csak úgy csatlakozni egy klánhoz. Ez pedig része a nagy összeesküvés sztorinak a Vétekkel, amibe az összes klán belekeveredik és adott ponton és ami Zjágincevnél kezdődik a nagy mutánsháborúval jupiteren. Sajnos nagy az összevisszaság ebben a történetben és kellene egy útmutató, hogy mikor kinél kezded és mivel, mert az úgy volna jó, ha minden sorban történne. Így, hogy én a játék végére hagytam a zsoldosokat, ez a szindikátus sztori teljesen kilóg mindenből már, és nem nagyon van értelme. Arról szól, hogy Bagolytól vissza kell szerezni a laptopot amin fontos dolgok vannak ezzel kapcsolatban. csakhogy Bagoly túladott rajta és így végig kell követni a laptop útját, míg végül fontos dolgokat tudunk meg az összeesküvésről. Sok angol szöveg van végig a történetben, és rossz az angol fordítás is. Nehezen érthető, ezért nem túl szórakoztató. Viszont nem történt semmi közben, ami gondot okozott volna nálam a játékban
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #31739 üzenetére
Ja persze, ismerem a szitut. Nem ez az egyetlen és első googlangol mod, amivel játszom. Most nekifogok az SGM 2.2-nek hadd lám mi a különbség a Diverzáns és közte. Emlékezetből nem sok különbséget fedeztem fel köztük, de nagyon rég játszottam volt SGM-et. A Diverzáns legnagyobb húzása az összeesküvéses sztori volt, erre valahogy nem emlékszem az SGM-ből
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #31752 üzenetére
Akkor ez valami memória hiba. Milyen konfigurációtok van?
-
Sensut
őstag
válasz shield #31756 üzenetére
Háta arra, hogy a túl sok cucc miatt merül ki leghamarabb a memória, de 16 GB-nál biztosan nem ez a baj. Nem tudom, nekem 12 GB van és semmit se adtam el a fegyvereken kívül. Na, meg a Stalker úgysem használ annyit, ez gond lenne mondjuk 3-4 GB-nál. Viszont nekem minden cucc a janovi ládában van - rengeteg minden, legalább 2T, de nem volt gondom miatta. Elég furcsa ha ez okozza a bajt nálatok.
-
Sensut
őstag
válasz Mr_no_Name #31765 üzenetére
Sztori nélkül unalmas. Mindaddig, amíg egy komoly, komplex történetet nem húznak rá, konkrét szeplőkkel és összefüggő küldetésekkel, addig csak ismerkedés a Zónával. Lehet lövöldözni jókat benne, barangolni egy csomót... sanyi. De ki kell próbálni, lehet hogy bejön. Ingyen van
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31864 üzenetére
Ha nekifogsz az SGM 2.2-nek, akkor ott sokkal több küldetés van Sötét Völgyben vagy a Raktáraknál, sőt, még más pályákon is. Amúgy a Diverzáns egy módosított SGM 2.0, ami még csak Sötét Völgyet tartalmazta ilyen röviden. A Diverzánsban változtattak az SGM 2.0 néhány feladatán és betettek néhány mellék újat, de az SGM 2.2 még így is terjedelmesebb.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31872 üzenetére
Az Enot verzió sokat vacakolt nálam, illetve nagyon nehéz is. Olyannyira, hogy védelem is van rajta, ha mondjuk esetleg szeretnél egy kicsit a teherbíráson segíteni, vagy javítani benne - nem lehet! És sok crash is volt benne, talán ez egy jó példa arra, hogy ha nem vagy 100-as valamiben, akkor ne foglalkozz vele, vagy javítsd ki ha elrontottad (ez az Enot szerzőjének szólt). Mindenképp az eredeti SGM 2.2-vel kezd, aztán majd meglátod.
Az "összefoglalóban" találsz linkeket az SGM 2.2-höz, illetve a magyarítást én SaGa oldaláról szedtem volt le és jól működött.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31893 üzenetére
Tehát, elkészíted az aknakeresőt és behatolsz a banditák bázisára. Átkutatod a katonák holttestét - amikor ez rendben van, teljesül a feladat és el kell menned szerezni egy földalatti keresőt. Ehhez beszélned kell a sztalkerekkel - mutatja az utat a térkép. Ezzel a cuccal majd nekilátsz átkutatni a Mocsarat (a szállítmány, ami egy fémdoboz, ott lesz a vonaton). Ezután lépsz át Zatonra és kezdődik a tulajdonképpeni COP - SGM.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #31897 üzenetére
A bankár, aki inkább egy uzsorásnak tűnik, azért jó, mert be tudod tenni a pénzed ha esetleg kirabolnának. Nem emlékszem, hogy volna ilyen benne, de ha kirabolnak, akkor mindened odavesz. A bankárnál viszont megmarad a pénzed, és fial is valamennyit. Persze nem vagy itt rászorulva a gyenge kamatra, de egy Enotban már jól jönne, mert ott elég szűk a keret Viszont nem tatlálkoztam én ezzel a lila problémával. Hol van az?
[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #31740 üzenetére
Magamnak válaszolva, a Diverzánsban 2 plusz történet van, ami nincs az SGM 2.2-ben: a fegyvercsempész összeesküvés Jupiteren és Informátor (Scar) kilétének kiderítése. Ezek angol szöveggel voltak a Diverzánsban. Viszont Informátorra emlékszem az egyik régebbi SGM-ből - talán a Geoból - amit kivettek már eredetileg a későbbi SGM verziókból valamiért, tehát ez már nem a Diverzáns újítása, mert a Diverzánst eddig sose játszottam. Az összeesküvésről is rémlik valami valahonnan, de lehet, hogy csak keverem valamivel. Viszont a Diverzánshoz képest az SGM 2.2 több "ős" pályát tartalmaz Sötét Völgyön kívül, és már Sötét Völgyben is több feladatot kapunk, mint a Diverzánsban. Ugyanazt a fordítási hibát találtam itt is, mint a Diverzánsban, amikor az összekötő levelét átadják:
Itt is "erőművet" említ az üzenet, holott a 2.2-ben sincs benne az erőmű. Itt a Vaserdőnél kell találkozni az összekötővel, nem a Körantennánál, mint a Diverzánsban. Ilyen apró módosítások vannak dögivel.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Aarpok #31918 üzenetére
Nem a vitáról van szó, hanem a téves információ másokat is befolyásolhat, akik még ezután játszanának vele Ez az internet átka, sok mindent össze lehet olvasgatni. Amúgy itt van az összes kiadott Sigerous Mod (SGM) és mutációi a hozzáadott pályákkal:
SGM 1.7, COP.
SGM 2.0, COP & Sötét Völgy = Geonezis - Diverzáns.
SGM 2.1, COP, Sötét Völgy, X-18, Katonai Raktárak, Agroprom & Agroprom underground.
SGM 2.2, COP, Sötét Völgy, X-18, Katonai Raktárak, Agroprom & Agroprom underground, Vörös erdő, Kordon & Mocsár (CS) = Enot, Sniper.
Én az összeset végigjátszottam az idő során
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31935 üzenetére
Dehogynem.A rendes SGM 2.2 kijelzők.
-
Sensut
őstag
Vajon ez meg milyen mutáns lehet?
SGM 2.2 - Lost Soul. -
Sensut
őstag
válasz Balathruin #31945 üzenetére
Pontosan, a modra értettem, hogy miféle újabb mutációja lehet ez az SGM-nek
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31955 üzenetére
Nem tudom mi van a csomagban és mire jó, nekem benne volt a mod pakkjában egy könyvtárban, mint extrák. Én sose használtam őket, csak a leírásból tudom, hogy mire szánták. Szerintem akkor az eredeti fájlokat tedd vissza és csak a térkép részét cseréld ki. Engem is zavar, hogy nem látszik a minimapon a feladatot jelző iránnyíl, de nem foglalkoztam vele.
SaGa59: A Stalkersoup és a Narodnaya Solyanka ugyanaz a játék, de mégsem. Anno az amerikai Tecnobacon kilépett az eredeti Narodnaya Solyankát készítő csoportból és magával vitte az addig elkészült játékot. Ez a mai Stalkersoup, amit azóta is egyedül, angolul fejleszt. Az eredeti NS-t az oroszok tovább fejlesztették és ki is adták, amit úgy ismerünk ma, mint Narodnaya Solyanka - Cumulative Pack 2 (aka Joint Pack 2). A Stalkersoup még mindig készül, illetve készül hozza a 64 bites motor is, valamint egy hálózati online rész is. Még mindig alpha stádiumban van, de a tesztelése publikus és folyton frissítik - ezért lehet már letölteni és játszani. Egyébként a játék tartalmazza az eredeti SOC-ot, viszont a terjedelme legalább 3x nagyobb és több modból kovácsolták össze. Az NS CP2 még ennél is nagyobb, ha az alapjátékhoz hasonlítanánk, én azt mondanám, hogy legalább 6x akkora és a Soupnál is vagy 3x nagyobb. Nekem fél évbe került először a NS-t kijátszani, amikor pld a Diverzánst egy hét alatt letudtam
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Véletlenül nem ez a "lila textúra hiba" az SGM 2.2-ben. Most kezdődött, az alapjáték után... nem is tudom mitől. Csak beesteledett szépen és azóta ilyen lett az egész játék, hiába van már dél Tiszta kék meg lila minden.
Kénytelen leszek felpakolni a látványjavító csomagokat, hátha az segít.
Ja, és nem valami kitörés vagy egyéb, randa lett az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Hát, én nem tudom mi a fene ez, de olyan, mint egy ócska horrorfilm. Hiába tettem fel az összes Atmosfeart meg minden, nem javít semmit és már (játék idő szerint) napok óta ilyen csúf a környék. Az egész abból indult, hogy beesteledett és többé nem virradt ki. "Napra nap jött, s arra újabb, de elmaradt a virradat", ahogy Byron mondaná . Ez az egész olyan világos éjszaka. Leginkább az a zavaró, hogy a textúrák is ronda zavarosak, az égbolt pedig olyan hülyén viselkedik, hogy... na de mindegy, előbb-utóbb csak kivirul, vagy mi.
-
Sensut
őstag
Próbáltam újrarakni is, illetve muszáj volt, mert addig peccseltem, hogy egyszer csak behalt a játék, és újra kellett tennem - de ugyanaz a gond maradt. Ha sose játszottam volna az SGM-el, akkor azt mondanám, hogy ez is egy valami "húzás", csakhogy most játszom ezzel azt hiszem harmadszor, és eddig sose tapasztaltam ezt a - mondhatom most már hogy - hibát. Közben elindítottam azt a Lost Soul-t, és az első cordoni bunyó után annyit mondhatok róla, hogy ez lényegében az SGM 2.2 tuningolt változata, ami tartalmazza az összes látvány csomagot és még valamit, mert a zsákomban találtam egy olyan dolgot is így startból, ami az alap SGM-ben nem volt benne. Mellesleg a magyarítás se talál hozzá, úgyhogy valami plusz mégis csak van benne. Mivel úgysincs más új mod, amivel el tudnék szórakozni hébehóba a szabad időmben, úgy döntöttem, hogy végigviszem a Lost Soul-t, és hagyom a másikat a francba. Amúgy is voltak dolgok, ami miatt újra akartam kezdeni a játékot - pld. az, hogy itt be lehet-e állni a banditákhoz Zatonon, mielőtt a tiszt úr a Skadovszkon kinyíratná velem őket. Úgy, mint a Diverzánsban. Azt már tudom, hogy a zsoldosokhoz Jupiteren be lehet állni, csak más a feladat, amit adnak.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #31984 üzenetére
Nem tudom vetted-e észre, hogy a játék menüjében van egy külön "SGM beállítások" szekció, és ott le lehet tiltani dolgokat, köztük a kitöréseket is. Én letiltottam, mert semmi haszna ennyi rutin után. Egyetlen mod, amiben haszna van a kitöréseknek eddig, az az OGSE, mert ott csak kitörés alatt lehet megtalálni bizonyos fontos képződményeket. De itt nincs olyan, úgyhogy letiltottam.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #31986 üzenetére
A Lost Alphában is ilyen probléma van csak? Ez kutyaf... Amúgy utána néztem fórumokon és tényleg egy időjárás féle effekt ez is, amit az Atmosfearre terveztek. Ha fent van az Atmosfear, akkor valóban nem is rossz, csak inkább fura, viszont AF nélkül elég ronda. Valamit félre terveztek az eredeti grafikával, mert belerondított nem csak az égboltba, de a modellek textúráiba is ez a túlzott kékség. Egy nyomasztó, borús, majdnem éjszakai környezetről van szó, ami több napig ráül a Zónára. Csak ritkán történik meg, van hogy egész játék alatt soha. Én visszamentem a mentésekkel odáig, ahol kezdődött és még egyszer nem történt meg. Aztán aludtam pár napot és kb egy hét múlva feloszlott és kivirult minden újra Az éjjellátóban, vagy éjjellátó távcsövekben fel sem tűnik.
rétisün: elvileg így kellene lennie, kitörések alatt jönnek létre képződmények, csakhogy ez ebben a modban nem igaz. Tapasztalatom szerint a kitörések nem befolyásolják a képződmények létrejöttét, azok az idő függvényében jelennek meg az anomáliákban. Ezt hamar le lehet tesztelni a tudósok érzékelőivel, ha közben érdeklődsz náluk. Nálam ki van most kapcsolva a kitörések, de a képződmények úgyis megjelennek. A beállításokban a letiltás csak a látványt és az effektet kapcsolja ki, ami megöl, de nincs hatással a képződményekre. Egyébként minden alváskor jelzi, hogy kitörés történt, de soha nem jelennek meg új képződmények ilyenkor
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #32000 üzenetére
Félreértettél. A játékot én rontottam el azzal, hogy rosszul peccseltem. Egy rossz Atmosfeart tettem fel és nem indult el, ezért kellett újratennem. Amit hibának gondoltam, az kiderült a GSC fórumon,hogy nem hiba, hanem egy környezeti effekt, ami ritkán történik meg és napokig tart. Az Atmosfearral együtt nincs gond vele, de a nélkül elég csúnyák a textúrák. A játéknak persze semmi baja, ha csak ez a kékség nem zavar. De hadd ne ismételjem magam...
-
Sensut
őstag
SGM 2.2: árulja már el valaki, kitől és hogy lehet megszerezni a trófeagyűjtő képességet, amikor a mutánsokról le tudjuk szedni késsel a testrészeket (nem amikor szimplán leesik róluk). Emlékszem, hogy meg kell szerezni ezt a képességet, de az istennek nem jut eszembe kinél és hogy. Mind a vadászok ugranak be, de azoknál már nincs több feladat
-
Sensut
őstag
válasz sklopp #32006 üzenetére
Van. A korábbi SGM verziókban startból le tudod szedni a részeket, mintha csak belerúgnál a tetembe. A 2.2-ben ugyanígy van, viszont előbb meg kell szerezni ezt a "vadász" képességet. Úgy rémlik, hogy valamelyik vadász ad egy feladatot cserébe a leckéért, vagy egy késért - nem emlékszem. Legutóbb még startból ráhajtottam volt erre a képességre és sok trófeát el is adtam Janovon Vadásznak. Csak azóta sok mod lefolyt a Dunán és nem EMLÉKSZEM
Aarpok, tzs182: a párbeszéd javítás működik Semével, a távcsöves zsoldossal a hídon ha átírod azt a kódot, csak újra kell kezdeni a feladatsort Janovon, ahogy mondtad.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #32010 üzenetére
Az SGM beállításokban ki tudod kapcsolni az aknákat, az alpha csapatokat, a mutáns túltengést és még sok mindent.
Ezt a menüt úgy éred el, hogy előbb betöltöd a játékot, aztán Esc ki a menübe és ott van.
Balathruin: ez így igaz. Tartalmasak az SGM-ek, meg minden, de a történetei totál gáz. Főleg ebben az 2.2-ben az a tudós - Szolgálat - Szabadság - zsoldos összeesküvés egyszerűen káosz. De ugyanez volt a 2.0-ban és a Diverzásnban is a fegyver összeesküvéssel. Végigcsinálod valahogy, hogy legyél túl rajta, de nekem fogalmam sincs még most se, hogy miről is szólnak ezek a történetek
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #32043 üzenetére
Mindkettő alapmű. Az ST2 voltaképpen Strelok előélete akkortól, hogy a Zónába került egész addig, amíg újra magához tér Cordonon a SOC története elején. A Fotograf pedig egy fotós sztorija, aki lényegében feltérképezi a Zónát. Ő készíti a térképeket, ő írja meg az enciklopédiát, de még a mutánsokat is ő nevezi el. Lényegében ő az első olyan "sztalker" a Zónában, aki egyre bennébb merészkedik a határokon és aztán szépen lassan belekeveredik mindenféle bajba is természetesen Ezek a modok már csak azért is érdekesek, mert rengeteg részletet tudunk meg belőlük a Zóna előéletéről. Hogy alapították meg a Bárt és hogy osztozott meg a területeken Szidorovich és a Csapos? Mikor és miért hozta létre Strelok azt a furcsa rejtekhelyet Agroprom alatt, amit a SOC-ból ismerünk? Ki volt Charon mielőtt monolitos góré lett?
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #32046 üzenetére
Hát, ott tényleg túltettetek magukon a modderek mert az a legelcseszettebb mutánsháború az egész sztalkertörténelemben. De meg lehet csinálni, és meg kell csinálni, mert addig nem lehet folytatni a játékot. A robbantás után az előőrsöt nem lehet megvédeni, viszont meg kell várni, amíg ezt kimondja a feladat. Tehát addig kell irtani a mutánst, amíg kapod az üzenetet, hogy nyomás megvédeni a bázist, mert a poszt elesett. A bázist meg tudod védeni, de rengeteg mutáns lesz ott is. Az emberekkel ne törődj, azok mind meghalnak úgyis, de a bázis ettől nem fog elesni. Aztán jön a feladat, hogy tégy ajánlatot Akulovnak Jupiteren, és ekkor van vége a mutánsháborúnak. Roppant nehéz, de némi kitartással meg lehet csinálni. A legkeményebb exód legyen teljesen feltuningolva, a legjobb sörétesed és karabélyod, valamint egy PKM is jól jön. Sok sok és annál is több lőszer, mert a lőszerhiány a legnagyobb probléma itt, és az elején az, hogy nem tudsz gránátokat használni a hajnalosok miatt, mert ha egyet is megölsz közülük, akkor ellenséggé válsz. De amikor ők mind meghaltak - mert mind megfognak -, akkor jöhet a gránát. Mindig egy magaslaton legyél, egy kövön vagy bármin, mert ott nehezebben érnek el a mutánsok. Próbáld meg ne közel engedni a mutánsokat az emberekhez, mert akkor az emberek hatékonyabban tudják irtani. Aztán kihasználhatod a rengeteg anomáliát is a környéken. Én egész csordákat irtottam ki úgy, hogy belecsaltam őket anomáliákba. A lényeg az, hogy szemtől szemben velük semmi esélyed, főleg a végén. Taktikáznod kell egy csomót és akkor sikerül.
-
Sensut
őstag
válasz galaktikus #32050 üzenetére
Mikor a tetőről átmész a másik épületre majd végig a tornácon és leszeded a mesterlövészt a toronyban, mielőtt lemásznál a létrán a falon van egy kapcsoló a tornác végénél. Az a CS-ban is ott van. Azzal hatástalanítod a védelmi rendszert.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #32060 üzenetére
Nálam nem volt semmiféle mentési probléma az evakuálás után. Sőt, jó korán be is fejeztem az alapjátékot, mert azt már unom. Ebben a 2.2 verzióban benne van a kimenekítés után a "kirablás" (ezért mondtam volt, hogy bankba kell rakni a pénzt). Az ideális megoldás itt az, hogy mindent leraksz a kivonulás előtt, de már előre ott hagysz egy zsákot fegyverekkel és más cuccokkal a szobornál, és miután kirabolnak, gyorsan felveszed és jöhet a zombivadászat. Itt le kell még vadásznod legalább 400 zombit a három pályán, de sokkal több van belőlük szanaszét. Lehet tesztelni rajtuk a fegyvereket
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #32075 üzenetére
Nem szeretem én se a járműveket erőltetni, de Borongóson van egy feladat amit csak harckocsival lehet megcsinálni és végig kell araszolni vele az egész pályán. Itt mindig megfordul az irányítás, vagyis a kocsin a torony és csak hátrafelé lehet lőni vele ami miatt csak hátramenetben tudsz gázolni. Viszont hátrafelé qrvára lassan megy ez az ócskavas
-
-
Sensut
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs