Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz shield #27568 üzenetére
Köszi, ki is próbálom, ha hazaérek. Az idegesít ezzel kapcsolatban, hogy már van egy cuccos, távcsöves, gránátvetős AK-74 -em, ami mellesleg fejlesztve is van, de nem tudom használni, mert nincs bele lőszer. A jó fegyver mellett holmi pisztollyokkal tökölök a banditák ellen .
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27562 üzenetére
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #27580 üzenetére
Slayer mod = kuka. Akkorákat kressel, hogy még a mentést se tölti már vissza. Nem értem ezeket az angol sztalkereket, minden szemetet lefordítanak, s a jó modokat kihagyják .
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27613 üzenetére
Hát, más új ruhát vagy klánt még nem találtam a Vadászokon kívül. Egyelőre ők is semlegesek és (még) nem vesznek részt se a sztoriban, se mellékfeladatokat nem osztanak. Kereskedni lehet velük, ennyi. De érdekes, hogy mindegyik hátán különböző zsákmányok, vagy trófeák lógnak . Szerintem ha valaha elkészül ez a mod, akkor lesz szerepük a játékban. Ahhoz túl ötletesen ki vannak találva, hogy csak ennyi szerepük legyen. Vagy talán később lesz már itt is. Egyébként még nem toltam kukába ezt a modot, mivel más játszani valóm nincs jelenleg, de kressel vadul. Elég jól előre haladtam benne. A sztori egyszerű, néhány korrupt tiszt a seregből elcsent egy rakétakilövőt és én annak a csipjét kell megszerezzem Agroponban. Ám amikor odaérek, jön helikopteren a Monolit és megszerzi előttem. Aztán a nyomukba eredek és a Raktáraknál elpusztítom a helikopter. A következő feladat az X-18-as labor titkának a megfejtése. Leküldenek oda, hogy összeszedjek egy rakás adathordozót, meg egy ismeretlen mutánstestrészt. Itt nemcsak dokumentumokat kell keresni, hanem CD-t, flash meghajtót és még egy merevlemezt is ki kell szerelni a gépből. Most ott tartok, hogy ezek megvannak és megyek vissza Kordonba, hogy számba adjam az ügynöknek. Ezalatt volt már 3 visszatölthetetlen kidobás, egyszer az egész akciót újra kellett csinálnom, mert nem töltötte vissza a mentést. A fegyverek viszont jók, sokféle van belőlük, szinte minden csapatnál találni 1-2 profi távcsövest, melyek akár mesterlövészetre is megfelelnek, annyira pontosak. Tetszik még a támadó gránát felépítése, ami robbanáskor rengeteg repeszt szór szét, nem csak durran egy nagyot. Ezek a repeszek pedig még a golyóknál is nagyobb sebzéssel bírnak, ha az útjukba kerülsz. Mivel ez egy béta verzió, (gondolom) azért üresek a rejtekhelyek és nincsenek mellékfeladatok. Rossz benne, hogy a térképről leszedték az átlépők jelöléseit, így ha pályát akarsz váltani, tudnod kell fejből és emlékezetből az átlépőket. Egy kezdő sztalker itt megszívta és kerülheti a határt, mire belefut a jelöletlen átlépőbe. Egyelőre a fejlesztési lehetőség minimális, de úgy értettem, hogy ezekre később kerül sor, amikor Zatonra és Janovba érek. Egyelőre ezeket a fegyvereket sikerűlt begyűjteni (csak az újak látszanak), egy-egy példányt mindegyikből megtartok magamnak.
-
Sensut
őstag
válasz bunyi66 #27624 üzenetére
Na, most adjatok ötletet . Ez a Slayer mod térképe, ahol ugye nincsenek az átkelőhelyek megjelölve (nem is értem miért). Nekem el kell jutnom a Szeméttelepről (Garbage) Zatonba, ahova mindig vezetők vittek el, kivéve az SGM 2.2 -t, ahol a Mocsárból (Marches) volt az átvezető. Ott a Mocsárba pedig Cordonból lehetett átmenni a nagy vaskapukon keresztül (nem az őrházikóból). Csakhogy itt nem úgy van, és egyáltalán nem találom a módját hogy jussak el Zatonba. Egy vezetőt találtam, de az nem áll szóba. Van valahol más út, amiről nem tudnék?
-
Sensut
őstag
Hát,ez a Slayer mod, Zatonra érve, szó szerint az alapjáték. Semmi új benne, azért küldtek oda, hogy feltérképezzem ugyanazokat a helikoptereket és annyi. Ugyanazok a régi feladatok várnak, amiket már kívülről tudunk. Talán a néhány alpha csapat változtat valamelyest a megszokott tájon, na meg a szerszámokat máshova rejtették el, jól be a kövek közé, mintha az mit tudom én milyen nagy módosítás lenne. Most épp átértem Yanovra, ott is minden ugyanaz... Gyorsan átjuttatom magam Pripjátyba, hátha ott változik valami, mert ez így már unalmas. Az új fegyverek is lassan elfogytak, szerintem semmi értelme az egésznek. Az eleje új volt, bár a pályák ott is a régiek, mintha egy intro lenne az alapjátékhoz. Amolyan SGM 2 koppintás, de másképp és nem annyira sikeresen. Zatonon már erősen laggol is a játék, ott, ahol jól ment a Halál Ellen, a Medeiros vagy akár az SGM is. Elég optimizálatlan, ami lehet a béta verzió hibája is. Viszont itt találtam a legszebb vizet az eddigi modokban, ezt alá kell írni. Minden esetre, ha nekifogtok, az első dolgotok telepítés után az legyen, hogy törlitek a gamedata\sounds\actor mappát, a játékos sérüléshangjait, mert elképesztően nevetséges az a sok rinyálás, amit egy-egy kisebb sérüléskor hallani . Az eredeti hangok százszor jobbak.
-
Sensut
őstag
Több, mint egy éve letöltöttem volt a Priboi Storyt, de akkor még nem tudtam a prepatchelt indítófájlokról, és az eredeti .exe -vel a mod nagyon akadozott, ezért félretettem. Most újra megpróbáltam és simábban fut, mint bármelyik más mod, úgyhogy befejeztem. Igaz, hogy a SOC-hoz készült és elég rég, de versenyezhetne bármelyik friss COP moddal, annyira jól össze lett rakva. Aki még nem vitte végig, azoknak ajánlom, mivel ez a sztori egy SOC utáni epilogus, amelyben tulajdonképpen eldől az olyan főszereplők sorsa, mint Strelok vagy Szidorovich, és társaik. Megjegyzem, elég kegyetlen sorsot szántak nekik dezoék . Ma már tudjuk, hogy nem így ért véget a Zóna története, de akkor még nagyot durrant ez a mod, és ezért is érdemes végigvinni. Nagy SOC újítások között vannak benne a vezethető járművek, hálózsák, kitörések, vagy akár fegyverjavítási lehetőség (fejlesztés még nem volt akkor). A mod stabil, nem volt egyetlen összeomlás sem benne, viszont egyetlen nagy hibája a párbeszédekben van, nevezetesen a Bár környéki szereplőktől sose kérdezd meg, hogy nincs-e munkájuk számodra, mert a játék kidob. Ez a sor mindegyik NPC esetében végzetes Rostokban. A többi már szépséghiba, mint például az ilyen levegőben roskadozó járművek:
... vagy amikor a hold túl közel került a Zónához :
... vagy amikor Gosha tényleg Neptunnak képzelte magát :
Ezek viszont elenyésző dolgok a Stalker világában a cuccok mellett, amikért érdemes loholni:
Egy alapmű, ki ne hagyjátok!
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #27680 üzenetére
Ez a "overhaul 3.2.2" verzió tartalmaz mindenfélét, és alapból angol (magyarításról nem tudok).
és itt van a hivatalos végigjátszás is - lehet, hogy szükséged lesz rá .
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #27691 üzenetére
Ha elég csak a bin mappa, akkor kipróbálom, küldj el linket. Egyébként van downgrade is, de most olyan jól megy az ST2, hogy nem akarom elpeccselni a dolgot . Az a helyzet, hogy előtte a Swamp pályán ez folyton kidobott valamitől. Most a PS után megpróbáltam újra és simán átmentem ott Már Radaron bóklászom .
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #27694 üzenetére
Köszi , így igaz, 1.5-tel rendben vannak a feladatok, a Csapos be is adott vagy 15 melléket . Ehhez a bin mappához kell a peccselt .exe, mert így kéri a CD-t. Én a ramfixelt .exe-t tettem be és megy rendesen. Ha végzek az ST2-vel újraviszem a Priboi Storyt az elejétől, mert tetszett ám marhára .
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #27694 üzenetére
Feltettem én is a guglimra. Az exe-ket kicseréltem a ramfixeltekre, így nem kéri a CD-t. Az eredeti fájlokat átneveztem "orig"-ra, ha valami nem OK, vissza lehet csinálni. Az 1.5 biztosan müxik, az 1.4-et nem próbáltam. Angol verziók.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #27733 üzenetére
Igen, mert az a feladat nem része a mod-nak, az egy SGM örökség, amit Pripjátyban szedsz fel. Pripjáty és Janov nem részei a Halál Ellen 1-nek, azok a pályák bent maradtak az SGM-ből, ami az alapja ennek a modnak. Zatonról csak csalással tudsz kijutni, ami mindent megmagyaráz
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27700 üzenetére
Aszongya, hogy A Halál Leple alatt 2?. Épp befejeztem a Secret Trails 2-t, amit mindenkinek ajánlok. A legjobb sztori, amit modban valaha is elkészítettek, mivel ez Strelok előélete egész a SOC alapjáték kezdetéig. Aki ezt végigviszi, annak többé nem lesz gondja a Stalker játékokkal és bátran mehet akár élőben is a Zónába .
Szóval gondoltam kipróbálom A Halál Leple Alatt 2-t. Az egyes nem tetszett, azt hittem, hogy befejezetlen, annyira kusza és hiányos volt. De ha van már kettes is, akkor az egyes egy összecsapott, amatőr munka volt és reméltem, hogy a második rész valamivel jobb és értelmesebb lesz. Hát egyelőre nem, mert az istennek nem tudom elindítani. Pedig a Repack csomagot szedtem le, ami tartalmazza a teljes alapjátékot is, belőve a modhoz (állítólag ). Hozzácsaptam az angolosítást, átírtam a localizationt, ahogy azt megírták, de folyton valami baja van az xrcore.dll -el. Próbáltam a saját alapjátékommal, de szintúgy kidob. Angolosítás nélkül dettó. Próbáltam felbontást, megvilágítást cserélni, de semmi se segít, úgyhogy máris elment a kedvem tőle. Keresek valami mást... -
Sensut
őstag
válasz Sensut #27784 üzenetére
Megvan, elindult végre, csak kellett ez a javítás is, amit a drágalátos repackos nem csapott hozza a csomagjához. Majd jövök a részletekkel...
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #27786 üzenetére
Nos ez az, a ST 2 épp ilyen: 1 lövés és halott vagy. Persze vissza lehet tölteni, de az exo sem sokat ér. Maximum 2 golyót kifog és annyi, mehetsz javítani vagy 30000-ért .
A Halál Leple Alatt un. 2 tulajdonképpen nem egy második rész, hanem az eredeti mod 2-es verziója, úgyhogy a sztori egyelőre ugyanaz, bár látszólag sokat bővítettek és javítottak rajta. Olyannyira, hogy 2 vadonatúj terület is bekerült, amikről én legalábbis még nem hallottam eddig: Polesie és Dead Lakes (angolul). Polesie egy erdős terület, olyan mint Borongós volt, és ugyancsak Cordonból lehet átmenni oda. Most vagyok ott, még nem tudom mi a szerepe, de eléggé ígéretes a hangulata. Dead Lakes pedig az erőmű területéről nyílik, fogalmam sincs hova vezet és hogy néz ki az a terület, mert az még jóval odébb lesz. Viszont a neve alapján elég baljós dolgokra lehet ott számítani majd. Ami még újdonság, hogy a megszokott területek mellett mindkét pripjátyi terület bent van, a SOC-ból is és a COP-ból is. A sztori az, hogy seregbeliként meg kell találnod a lezuhant helikopterek legénységét kezdve Cordontól végig a Zónán. Persze nem csak ennyi, ezzel indul a történet. Mindjárt az elején segítségünkre vannak öreg haveraink a Mocsári Doktor és Sidorovich, vannak mellékküldetések, amik hiányoztak az előző verzióból. Szépnek szép a játék, a módosított Cordont használták fel, amelyik a COP-os modokban szokott megjelenni. Egyelőre ennyi, szerintem érdemes próbálkozni vele, habár az angolosítás még csak gyerekcipőben jár, elég hiányos helyenként.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27795 üzenetére
Még csak Cordonban császkálok az elején. Megtaláltam két katonát s a dokumentumokat, tovább kell mennem a Szeméttelepre. Állítólag az első pálya fordítása rendben van, de tovább aztán gépi. A tag azt mondta, hogy abbahagyta a fordítgatást, mert a készítők ígértek angol verziót is ebből a modból. Az egyelőre még nincs sehol és ha nem is lesz, akkor tovább fogja fordítani - javítani az angol szöveget.
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27797 üzenetére
Éppen én is itt tartok, beszélnem kell a Bar környékén a tagokkal, kezdve Cat-tel, de fogalmam sincs miről van szó. Én se vagyok hülye angolból, de ez a fordítás katasztrofális. Má azt se tudom miről szól ez a mod. Valami anomáliában vagyok benne, vagy mi a f... Voltak valami bandita szellemek is Sötét Völgyben, ott kaptam egy RPG-t, hogy lőjem le a helikoptert. Na az megvan, és a laptopposnál, valahol bekerült még egy, amivel leszedtem ezt a helikoptert is. Van 2 RPG-m s egy csomó fegyverem, de nincs kinek eladjam. Vissza kell menjek a tudósokhoz, de azok elég keveset adnak értük. Pedig marhára kéne egy jó ruha.
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27799 üzenetére
Igen, rájöttem. A Barnál rám támadtak s mindenkit kinyírtam. Utána látom, hogy beszélnem kellett volna a klánfőnökkel is, de már halott volt. A Raktáraknál is szóba került, remélem nem lesz ez gond mert mellékfeladatban szerepel csak. A téranomália megvan, a területet is megtisztítottam, most megyek megint vissza a Csaposhoz, hozza küldött Legion ...
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27801 üzenetére
A Halál Leple Alatt 2.0
Visszatöltöttem és megkíméltem mindenkit. Valami furcsa jelenség hatására bolondulnak meg az emberek és kezdenek egymásra lövöldözni. Kár, mert a lelőtt főnöknél annyi f@sza cucc volt, hogy rendesen meglepődtem, amikor elszedtem tőle. Többek között egy csúcs mesterlövészpuska, amivel később a toronyból simán leszedtem a laptopos tagokat a Vadvidéken. Most meg üres zsebbel megyek vissza a Barba és felkészülök a közelharcra, amikor a laptopot meg kell szereznem.
Na de mindegy, néhány dolog a moddal kapcsolatban, amit eddig tapasztaltam:
- a fordítás gyenge, ezt már mondtuk, de sajnos vannak minijátékok is amelyek szövege egyáltalán nincs lefordítva, így csak találomra nyomogatom a gombokat. Bár eddig még nem nyúltam mellé, szinte azt mondanám, hogy mindegy mit csinálsz, úgy is egy a vége.
- a sörétes Mossberg puskával valami baj van, nagyon késve reagál a ravaszra. A pocakos Protecta sörétest pedig olyan lassan tölti újra, hogy inkább nem is használom .
- gyakorta néhány méterre az orrod elé spawnolja a szereplőket, azok csak úgy megjelennek előtted a semmiből. Ez akkor rossz, ha épp ellenséget keresel, mert akkor már rég bajban vagy.
- a mod alapból egy Atmosfear verziót használ (nem tettem be a mellékelt AF 3-at), amiben a fények elég zavaróak, bármilyen beállítást használsz. Statikus megvilágítás természetesen nem megy (!), de ezek a túl csillogó fények éjszaka zavaróak. Viszont távolról elég élethűen hatnak, úgyhogy ...
- a mutánsokat elég szaporán meg kell szórni és sajnos nincs jutalom. Nem ad trófeákat, így jobb elkerülni őket, mert csak golyópazarlásra valók.
- találtam egy rossz pályaátlépőt is: Dark Valleyben a Cordonra jelzett átlépő bedob egyenesen Zatonra, ami így az elején eléggé bekavarhat. De később jól jöhet, úgyhogy ez egy jóindulatú bug.
- evéskor vagy gyógyításkor itt is valós időre kapcsol át a tevékenység, viszont itt elég látványosan meg is animálták a cselekvést. Pld. gyógyításkor a játékos elteszi a fegyvert, előveszi a fecskendőt és beadja magának a cuccot. Evéskor meg a kezedben is tartod azt, amit épp eszel. Legfaszább a vodka: kidugaszolja az üveget, és jól meghúzza, aztán jön a szédülés
A mod nagyjából a Lost Alphás pályákat használja és a nehézségi szint normális, vagyis az alapjátékok szintjén pörög. A sztori mindenféle kísérletekről szól, rengeteg a tudós és mindenféle anomáliákkal kísérletezünk, vagyis ebben segédkezünk a tojásfejűeknek. De vannak akció dús mellékfeladatok is. Szerintem be fog jönni ez a mod ha végre lesz rendes fordítása. Így azonban, a sötétben tapogatózva alig értem miről van szó, mivel elég sok a szöveg és mellesleg nehéz nyelvezete is van a témája miatt.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27811 üzenetére
Aszondod? Akkorra már nekem se lesz sok hátra . Ami azt illeti még nem akadtam el a szöveg miatt, csak éppen nehezen, vagy egyáltalán nem áll össze a kép arról, hogy épp miről is beszélnek. Legtöbbször csak nyomom a válaszokat saccolva, mert elolvasni semmi értelme, mintha eszperantó lenne, - aztán klikk és új feladat. Legalább a feladatokat jelzi a térképen és azoknak a szövegük konkrét. Ámbátor amikor Burrt meg kellett sebezni, csak véletlenül jöttem rá hogy ő a célpont, mert mérgemben lelőttem őket addig ácsorogtak ott és nem történt semmi, s akkor a feladat teljesült .
Majd holnap folytatom, lássuk mi lesz tovább, mert érdekelne ám marhára. Épp útban voltam Zatonra mikor abbahagytam. -
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27815 üzenetére
Engem először Legion küldött az X16-ba valamit leszerelni mellékfeladatban (ne kérdezd hogy mit, mert fogalmam sincs), miután semlegesítettem egy aknát a Raktáraknál. Ez még az elején volt, és halasztottam, nem mentem oda. Másodjára akkor küldtek oda, miután beszéltem a Csapossal a főfeladatban. Elindultam Yantar felé, mert ugye a labor ott van. Még nem értem oda, itt tartok. A másik mellékszálon már Zatonba küldtek, ez az a banditás mellékfeladat, ami tököm tudja miről szól, csak követem a jeleket.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27819 üzenetére
Ja, még nem volt ilyen a Stalkerben .
Na, de túljutottam az X-16-on. Ha neked még nem sikerült, leírom: A lényeg az, hogy mikor megkapod a főküldetést, hogy keress infot az X-16-ban, nem jelzi ki a térképen a célt, de Yantarba kell menni. A mozgó labornál lesz egy irányító s egy halom mutáns, azokat ki kell nyírni, s akkor jelenik meg a sárga küldetés folytatása, hogy menj be a mozgólaborba. Ott van egy tudós, éleszd fel és ő ad egy mellékfeladatot. Itt a sárga küldetés újra megszakad, de le kell menni az X-16 laborba a megszokott úton, fent a gyár udvarán, és ott újra folytatódik a szál. Ott lesz az alsó vezérlőpultnál egy zsoldos, vele kell beszélni az anomáliáról. Ha megvan a melléküldetés is Legiontól, akkor ezt a vezérlőpultot kell lekapcsolni egy minijátékon keresztül. Annak az a lényege, hogy megnyomva a gombot, megjelenik még egy gomb. Azt is megnyomva a feladat teljesedik, de megjelenik egy harmadik gomb is, azt ne nyomd meg, mert akkor a feladat újra visszaáll és a vezérlőpult már nem használható újra. Az valami reset lehet, vagy mi a franc. Ez után visszamész a mozgólaborba hogy beszélj a tudóssal, mert megígérted neki. Jön a bla-bla és végül mindketten átkerültök Polesiebe, ahol folytatódik a főszál.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #27823 üzenetére
Az az. A STALKER 2 -t a Zóna másik felére kellett volna tervezni, azokra a területekre, amelyek eddig nem jelentek meg. Kíváncsi leszek Dead Lakes-re, hogy az mi? A térkép szerint vannak rajta épületek is, az átjáró pedig az erőmű hűtővíztározóitól indul, vissza Pripjáty irányába. Talán egy olyan tavas terültet, ahonnan a vizet szivattyúzták a tározókba? Ez kíváncsivá tett, úgyhogy legalább addig megyek a játékban, amíg oda nem érek, hogy lássam mi az.
-
Sensut
őstag
A Halál Leple Alatt 2.0
Befejeztem. Illetve csak a főszálat, ami elég rövid ahhoz képest, hogy mennyi pályát tartalmaz ez a mod. A főcselekmény lényegében a SOC - CS pályáin játszódik, felvisz egész a körhintás Pripjátyig, majd vissza a Mocsárba és a Vörös Erdőbe, hogy a végén egy, immár harmadik vadonatúj pályán érjen véget, minek neve nincs és a térképen se jelenik meg mint elkülönített terület. Ez egy buja erdős rész valahol a Vörös Erdő mellett van, ahova az út a Limanszkba vezető híd alatt indul végig a folyómederben.
A modban van még két másik mellékszál is. Az egyik egy csaló bandita üldözése végig a Zónán, melyet követtem egész Zatonig. Ott viszont abbahagytam a förtelmes fordítás miatt, mivel rengeteg itt a duma és nem érteni belőle semmit. A másik mellékszál egy tudományos, rádiózós-jelkövetős sztori, amit szintén feladtam, mert valamit valahol, szintén a rossz fordítás miatt, elrontottam és egy idő után teljesen leblokkolt az egyik feladata. E két mellékcselekmény egyike vihet fel az erőműhöz és Dead Lakes-be, gondolom, mert egyelőre nyitott utat még nem találtam oda Zatontól.
Alapjában véve nem egy nagy durranás ez a mod, inkább a három új pálya teszi érdekessé. Még mindig kiforratlannak találom, mert a rengeteg terület benne 90%-ig kihasználatlan. Vannak benne új karakterek, rengeteg új fegyver, jó megoldások, de ezek szó szerint fölöslegesek. Szerintem még mindig befejezetlen ez a mod. A képességfejlesztő PDA is erre utal, ami olyan képességeket és lehetőségeket tartalmaz, amire egyáltalán nem is volt szükség:Remélhetőleg ezért is nem készült el még a beígért angol verzió, mert még mindig dolgoznak a modon. Viszont már így is sokkal jobb, mint az előző verziója volt. Talán megérjük, hogy el is készüljön egy napon.
Ez a hétszépség is tétlenül ácsorog a Mocsárban, holott jobban festene mondjuk a Bárban .
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #27830 üzenetére
Vannak zombik is, fegyveresek. Ha jól emlékszem a Lost Alphaban van az a csapda, amikor a Szeméttelep-Bar átlépőnél mindig respawnolja a zombikat. Na, ez a csel itt is meg van és jó pénzkeresési lehetőség, mivel rengeteg cucc van ezeknél a zombiknál. Nem is kell egyéb, elég csak átlépni valahova a Szeméttelepről és vissza, s a zombik már megint ott vannak. Viszont a Bartól érkezve a Szeméttelepre nem árt vigyázni, mert egyenesen a zombisereg közepén találjuk magunkat .
A Vörös Erdőből átugrottam Jupiterre és valahol fenn a Szennyvíztisztítónál kötöttem ki, ahol roppant mutáns és zombisereg várt. Alig éltem túl, el kellett menekülnöm. Még nem adtam fel, ide-oda ugrálok céltalanul és fejlesztem magam amíg lehet. Sajnos nincsenek már mellékfeladatok, úgyhogy kénytelen leszek süketen követni még a banditát, hátha ezzel eljutok Dead Lakes-be, mert a másik rádiózós szál teljesen behalt. Ez a Dead Lakes elég ígéretesnek tűnik, kíváncsi vagyok mi van ott? Biztosan egy zombitanya . -
Sensut
őstag
válasz borovi #27832 üzenetére
Azért nem hiszem, hogy azt a műanyag burkolatot annyira nehéz lenne valami más anyaggal helyettesíteni. A Stalkerben ez a kedvenc fegyverem a NATO-sok közül, mert mindenre jó. A szimpla G36 jó távcsöves, felfejlesztve akár mesterlövészetre is jó. Az MK G36 pedig jó rohamfegyver. De való igaz, mintha kicsit gyorsabban tönkremennének a játékban is, mint a többi, főleg az orosz fegyverek. Miért is nem kértek tanácsot a németek Nitrótól vagy Kardántól?
-
Sensut
őstag
Végül is ennek a Diverzánsnak van-e angol vagy magyar fordítása?
-
Sensut
őstag
Igazi kincsesbányára bukkantam egy régiségkereskedőnél a ST2-ben Megvettem tőle az összes fegyvert, hogy kipróbálhassam őket. Még soha nem találkoztam ezekkel egyik modban se.
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27980 üzenetére
Nos, ezekkel a fegyverekkel valójában nem tudsz mit kezdeni a játékban. Nagy a szórásuk, legtöbbnél rövid a lő táv és pontatlanok is. Szerintem ezért nem is dolgozták agyon magukat miattuk, inkább olyan ereklye számba mennek gyűjtők számára. Nem hozhatsz az élvonalba ilyen régi fegyvereket az újak elé, egy világháborús MP 40 géppisztoly mégsem versenyezhet egy modern AKS-sel vagy G37-tel. De okos húzás volt berakni őket a játékba, mert elég drága portékák és egy csomót dolgoztam pluszba azért, hogy kigyűjtsem az árukat . A Mauser még jópofa uzi helyett, mert automatára is lehet váltani és úgy elég ütőképes.
-
-
Sensut
őstag
válasz op.erik #28038 üzenetére
Nos, mondhatni befejeztem, mert a főszál megvolt. Ezeket telepítettem ebben a sorrendben:
1. EZ AZ ALAPCSOMAG TORRENT (alul mondjad, hogy nem akarsz regisztrálni és akkor letöltheted a szálat)
2. EZ A JAVÍTÁS
3. EZ AZ ANGOLOSÍTÁS (jelzem gépi és katasztrófális!)
A játék 3 szálra szakad, amiből 2 mellék, de elég hosszan visz végig a pályákon. Viszont a mod befejezetlen és egy idő után nem lehet folytatni sajnos. Azonban a főszál végigvihető, ha követed a sárga feladatokat. Helyenként nem kapsz útmutatást a folytatáshoz, de ha jól ismered az alapjátékot, ki tudod következtetni a következő lépéseket. Ha elkészülne, baromi jó lenne a mod, de az még odébb lesz szerintem.
PS: elfelejtettem: a gamedata/localization.ltx fájlban cseréld ki a "rus" paramétert "eng" -re miután feltetted az angolosítást.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Próbáltátok már a Dead City 4.80 COP modot? Én még ilyen nyomasztó Atmosfear-rel eddig még nem találkoztam egyetlen modban se. Egy-egy kitöréskor a szőr feláll a hátadon olyan hangok jönnek mindenfelől, mellesleg a nappali időszak is szinte fehér-fekete és sötét. Nem tudom mennyire fogja bírni a motor, mert még az elején bóklászom Zatonban, de már ez az élmény is megérte, hogy feltettem a modot. Ha valakit érdekel, itt vannak a linkek:
AZ ANGOL FORDÍTÁS (félig gépi-félig javított, azt mondják)
Képek:
Van a modhoz egy téli add-on is, ami végre igazi telet hoz a Zónára havazással, hóviharral stb. Nem tökéletes, de eddig ez a legjobb téli mod. A képek azzal készültek.
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #28096 üzenetére
Na jó, ahhoz egy teljesen új játékot kellene építeni . Ez csak telesítés, téli hangulat. Láttam egy csomót már, ez a legjobb idáig, mert pld. a hó nem csak vak fehér textúra, de ki vannak dolgozva benne a lábnyomok, meg jég stb. Rénszarvasok? Lovak sincsenek a nyári verziókban, viszont a tábortüzek azok élég jó téli hangulatot varázsolnak, habár ebben kitörés kitörést ér, sokat nem látni belőlük.
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #28100 üzenetére
Ez csak a fordítás. Na most nem tudom ez mennyire komplett mert egy kicsit nagyobb a mérete az előzőnél, amit egy másik oldalról szedtem le. A leírás benne ugyanaz, de attól még lehet teljes is akár.
-
Sensut
őstag
Hát, ez a "Dead City" mod egy nagy xar azon kívül, hogy jó benne az Atmosfear. Nem szól semmiről (a COP alapjátékon kívül), egyre csak gyűjtöm a feladatokat, de megoldani alig tudok egyet-egyet, mert mind olyan xar "keresd meg ezt az artit", "hozd el azt a fegyvert" feladatok, melyekben nincs összefüggés, és mindezek a feladatok vagy 5-6 korábbi SOC és CS pályán szétszórva, sokszor a nélkül, hogy útbaigazítást kapnál. De a legnagyobb baj ezzel a moddal az, hogy nincsenek megjelölve az átjárók és ezért csak találomra tudsz pályát váltani. Na meg legtöbb esetben nem is a megszokott helyen vannak ezek az átjárók. Volt zsákutca is már ahonnan se tovább , se vissza menni nem lehet, pld. Limaszk nyugati részéről. És akkor még nem beszéltem a crashekről, ami visszatöltéskor nagyon jellemző Radar és Military Warehouses pályákra. Szóval, ha tényleg nincs más dolga az embernek akkor elbóklászhat ebben, de e miatt ne feladni más játékot! Egy idióta, amatőr munka
-
Sensut
őstag
Áh, Fotograf! Azzal tökölök én is Profi munka, az biztos, és tetszik is. Most épp átmentem a második pályára Voroninhoz és fényképeket csinálni. Az előző, Békefenntartók pálya a Secret Trailsben is benne van, de ezzel a második Proving Grounds-al még sehol se találkoztam. Érdekes.
Apropó, valaki megmondaná, hogy mi a franc ez? Ez az elején történik, miután beszéltem a titokzatos Jiao-val az elhagyatott gyár garázsában. Marionak vittem a szerszámokat, de amint felvettem a ládát, többé nem tudtam eljönni onnan, mert jöttek ezek. Aztán visszatöltöttem és rájöttem, hogy ha lent elvállalom Jiao feladatait, akkor ez a csapda oda kerül. Neki mutálódott személyekről készült fényképeket kellene szállítani pénzért, de nem vállaltam el, mert később még ki tudja mi lehet belőle. Ezt a csapdát sehogy se tudtam kikerülni, mindig meghaltam -
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #28277 üzenetére
(Fotograf)
Kinyírni lehetetlen őket, mert mindkét oldalról támadnak, hárman vannak. Valami szellemek, vagy mik, bandita ruhában . Valami oka van, hogy oda kerülnek és erre szeretnék rájönni. Talán csak le kell őket fényképezni . Nem a kinyírás lesz a megoldás, valami egyéb trükknek kell ott lennie.
Amúgy eljutottam már a Swamp Dokihoz és közben keresem a 7 anomáliát is a tudósoknak. Megszereztem az ukrán labor térképét a szökevénytől, de egyelőre most átjöttem Swampra, hogy megtaláljam Lavrov PDA-ját. Itt már sok az ismerős, Sakharov, Kruglov, na meg Fletcher a Secret Trailsből. Nagyon ott van ez a mod .
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen